SONYC Postat Octombrie 7, 2024 Autor Share Postat Octombrie 7, 2024 (editat) 41) Curatat filtru de bezina 42) Ulei motor: Motul 7100 - 10W40 (full synthetic) Filtru ulei: Hiflo 204 +20km 43) Ulei motor: Motul 7100 - 10W40 (full synthetic) Filtru ulei: Hiflo 204 +20km 44) Ulei motor: Motul 7100 - 10W40 (full synthetic) Filtru ulei: Hiflo 204 +20km 45) Filtru de aer: Hiflo 1618 46) Kit simeringuri praf si ulei furca: Honda 51490-MEE-D01 Cuzineti ghidaj furca: Honda 51414-KCR-003 Cuzineti alunecare furca: Honda 51414-KCR-003 Saibe furca: Honda 90544-283-000 Garnitura ulei furca: Honda HONDA 51447-MBL-611 Garnitura furca: Honda 91258-MEE-D01 Ulei furca: Motul 10W (semi-synthetic) 47) Lant de transmisie: DID 525 ZVM-X (auriu) Pinion mic: JTF 1370RB (16 dinti Pinior mare: JTR 1304 (43 de dinti) 48) Intinzator lant de transmisie: Honda 14520-MFG-D01 Garnitura intinzator lant de transmisie: Honda 14523-MCW-003 49) Anvelope: Michelin Power 5 Echilibrare jante 50) Lichid de frana: Motul RBF600 (DOT 4) Aerisie instalatie de frana Conducte de frana fata: Hell (rosii) Conducte de frana spate: Hell (rosii) Cleme conducte de frana fata: Honda 45158-MEE-D00 Suruburi cleme conducte de frana fata: Honda 90201-428-900 51) Radiator: Aftermarket RADH21TO Protectie radiator Antigel: Motul Motocool factory line -35C 52) Crash-pads: Barracuda HN6101/07 (negre) Ornament crash-pads: Barracuda TA-INSERT/O (aurii) 53) Bujii: NGK iridium CR9EHIX-9 54) Baterie: Yuasa YTZ10S 55) Set becuri far: Philips H7 xtreme vision 56) Tank pads laterale: Zaddox savage 57) Navigatie: Garmin Zumo 396 58) Geanta rezervor: Sw-Motech PRO sport Tura scurta Sambata (05.10.2024) Tura scurta Duminca (06.10.2024) Editat Octombrie 7, 2024 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 23, 2024 Autor Share Postat Octombrie 23, 2024 (editat) Tura Sambata (19.10.2024) Editat Octombrie 23, 2024 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Februarie 3 Autor Share Postat Februarie 3 (editat) 59) Geanta codita: Sw-Motech PRO (BC.HTA.00.304.30000) Editat Februarie 3 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Februarie 28 Autor Share Postat Februarie 28 (editat) 60) Evacuare finala: SC-Project H02B-12T Editat Februarie 28 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 18 Autor Share Postat Martie 18 61) Arcuri progresive furca + shock: HyperPro SB-HO06-0AD 62) Anvelope: Michelin Power 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18 Share Postat Martie 18 (editat) Hopaaaa, cineva investește serios în moto! Sunt curios cum o să ți se pară kitul Hyperpro, eu am fost și sunt încântat de produsele lor. Era fain să fi luat varianta cu robinet pentru preload, dar dacă mergi mai mult solo, nu ai nevoie să umbli mult la reglaj (nu știu ce spațiu ai sub cadru). Teoretic, cu tot cu anvelopele noi, o să ți se pară altă motoretă! Editat Martie 18 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 18 Autor Share Postat Martie 18 Acum 10 minute, Lucian_M a spus: Hopaaaa, cineva investește serios în moto! Investesc constant in motocicleta, e musai pentru mine sa o stiu pusa la punct tot timpul. Am grija de ea, are grija de mine Acum 10 minute, Lucian_M a spus: Hopaaaa, cineva investește serios în moto! Sunt curios cum o să ți se pară kitul Hyperpro, eu am fost și sunt încântat de produsele lor. Era fain să fi luat varianta cu robinet pentru preload, dar dacă mergi mai mult solo, nu ai nevoie să umbli mult la reglaj (nu știu ce spațiu ai sub cadru). Si eu sunt curios de cum se vor comporta noile piese de suspensie, abia astept sa le montez. Nu stiu daca pentru modelul meu de mobra exista si varianta cu robinet, dar eu nu merg cu pasager, asa ca odata setata suspensia, cam aia ramane. Acum 13 minute, Lucian_M a spus: Teoretic, cu tot cu anvelopele noi, o să ți se pară altă motoretă! 765 RS-ul de la Triumph ar fi alta motoreta, dar pana atunci merge si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18 Share Postat Martie 18 Pentru unii, chiar și banalul schimb de ulei e investiție. Când le zici de suspensie, ți-o retează cu "lasă, bro, merge și așa". Cât despre robinet, am comandat amortizorul prin domnul Tiberiu Troia, mi l-a făcut la comandă, inclusiv pentru greutate mărită. Tot prin intermediul dumnealui l-am și servisat pe primul, în Olanda. Nu era nevoie, dar s-a simțit diferența după, am fost foarte mulțumit. Cu ocazia asta, n-ar fi rău să ungi rulmenții basculei, dacă nu ai rezolvat deja. Doar zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 18 Autor Share Postat Martie 18 Acum 12 minute, Lucian_M a spus: Pentru unii, chiar și banalul schimb de ulei e investiție. Motocicleala nu e ieftina, din contra. Unii cunosc acest aspect de la bun inceput, altii il invata pe parcurs. Acum 13 minute, Lucian_M a spus: am comandat amortizorul prin domnul Tiberiu Troia Idem, astazi am ridicat produsele de la el Acum 15 minute, Lucian_M a spus: Cu ocazia asta, n-ar fi rău să ungi rulmenții basculei, dacă nu ai rezolvat deja. Doar zic. Ocupa locul 15 pe lista de sarcini pentru a putea incepe sezonul fara griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18 Share Postat Martie 18 Da, uitasem de discuția de pe pm, am îmbătrânit și eu. Mă bucur că e ok și ai primit ce ți-ai dorit, sper să fii mulțumit. Aștept un feedback, dacă e posibil, după ce se încălzește, referitor la cauciucuri, am montat Power 5 anul trecut cuiva și aș fi curios cum se comportă ultimul model, ca să pot recomanda și altora (știu că sunt un pic mai ieftine decât Road 6, sau măcar așa era anul trecut între Road 6 și Power 5, vreo 200 lei diferență). Ce nu-mi place la Michelin e că nu au bulină pentru orientare valvă, în rest lumea jură că sunt foarte bune. Eventual discutăm pe topicul despre cauciucuri, când va fi cazul să lași un review, chiar și unul scurt. Spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 18 Autor Share Postat Martie 18 Acum 21 minute, Lucian_M a spus: referitor la cauciucuri, am montat Power 5 anul trecut cuiva și aș fi curios cum se comportă ultimul model, ca să pot recomanda și altora Power 5 am in prezent pe mobra si s-au comportat exemplar. Trecerea la ele a fost in urma unei recomandari, eu utilizand pana in acel moment Pirelli Rosso 2, respectiv 3. Am ales in continuare varianta Power pentru ca sunt ceva mai moi fata de varianta Road, plus ca se incalzesc foarte repede. Nu ma intereseaza sa reziste 20k km, prefer aderenta. Despre preturi n-as putea spune, nu am facut comparatie intre ele, stiam exact ce vreau sa cumpar. Sigur, pe masura ce vad care e treaba cu modelul nou, las si o recenzie pe topicul dedicat. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Martie 18 Share Postat Martie 18 Imi place topicul asta! Big up! @SONYC felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18 Share Postat Martie 18 In concluzie, Road 6 pentru touring, pentru longevitate mai mare si aderenta un piiiiic mai mica, iar Power 6 pentru performante maxima, asta sa inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 19 Autor Share Postat Martie 19 Acum 15 ore, Ruginel a spus: @SONYC felicitari! Pentru? N-am facut nimic special. Acum 13 ore, Lucian_M a spus: In concluzie, Road 6 pentru touring, pentru longevitate mai mare si aderenta un piiiiic mai mica, iar Power 6 pentru performante maxima, asta sa inteleg. Cam asa ceva. Varianta road clar e dedicata pentru parcurgerea unui numar cat mai mare de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 Apoi la mine nu cred să țină mult, merg cu soția și minim 5-8000 km pe an luăm și bagaje, deci la capitolul longevitate, niciun cauciuc spate nu a ținut peste 17.000 km, dar pe atunci aveam 65 Nm, nu 103. Se simte, le mănâncă pe pâine ăsta mare. În orice caz, mulțumesc pentru info, mi-ai confirmat bănuielile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 19 Autor Share Postat Martie 19 Acum 10 minute, Lucian_M a spus: pe atunci aveam 65 Nm, nu 103. Se simte, le mănâncă pe pâine ăsta mare. Eu am doar 64Nm la a mea, atat doar ca e notabil mai usoara fata de a ta, prin urmare se simte mai fortoasa decat e de fapt. Bine, mai conteaza si in ce turatii o tii, ca a mea isi schimba caracterul dupa 10k rpm. Orice anvelopa tine mai mult daca mergi cuminte sau putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 La mine se termină distracția la 9200 rpm, dar ea începe cam de la 3000+. Mă rog, altă concepție, pentru valorile alea am luat mobra. A ta e din altă categorie, foarte distractiv cu ea echipată bine, de asta zic că ai procedat corect achiziționând un kit de suspensie, în combinație cu niște cauciucuri de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 1 oră în urmă, SONYC a spus: Pentru? N-am facut nimic special. Motocicleta ingrijita, topic bine documentat, piese de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 19 Autor Share Postat Martie 19 Acum 16 minute, Lucian_M a spus: La mine se termină distracția la 9200 rpm, dar ea începe cam de la 3000+ Daca o duc in 15k rpm, cat am in bord, devine foarte agresiva, dar rar am tras de ea atat de mult. Acum 20 minute, Lucian_M a spus: de asta zic că ai procedat corect achiziționând un kit de suspensie, în combinație cu niște cauciucuri de calitate. Asa sper si eu. Mai dau un semn dupa ce testez noile jucarii Acum 17 minute, Ruginel a spus: Motocicleta ingrijita, topic bine documentat, piese de calitate. Pareri si pareri. Prietenii mei nu contenesc sa ma balacareasca pentru ca tot investesc in mobra asta si ca nu iau alta noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 Una e să iei direct ceva gata făcut, alta e să îți faci ceva după placerea ta, am văzut că ți-ai pus componente de calitate, nu ceainesium. De apreciat! Am mai citit și despre plimbări, ai talent de povestitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 Acum 23 minute, SONYC a spus: Daca o duc in 15k rpm, cat am in bord, devine foarte agresiva, dar rar am tras de ea atat de mult. Asa sper si eu. Mai dau un semn dupa ce testez noile jucarii Pareri si pareri. Prietenii mei nu contenesc sa ma balacareasca pentru ca tot investesc in mobra asta si ca nu iau alta noua. E o motocicleta foarte buna, mult mai misto decat Hornetul nou. In plus de asta, ti-o faci pe gustul tau. Daca tie iti face placere, asta este tot ce conteaza. Cati km are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 19 Autor Share Postat Martie 19 (editat) Acum 45 minute, Lucian_M a spus: am văzut că ți-ai pus componente de calitate Am incercat pe cat posibil, da. Am constatat de-a lungul vietii ca daca platesti 10 lei pe ceva ce in mod normal costa 200, de 10 lei face si treaba. Acum 45 minute, Lucian_M a spus: Am mai citit și despre plimbări, ai talent de povestitor. Mersi. Ce sa fac daca m-am nascut unde se agata harta-n cui, csf, ncsf.. Acum 33 minute, Ruginel a spus: mult mai misto decat Hornetul nou. La care din ele te referi? Sunt 3 la numar si toate sunt mai noi decat a mea Acum 33 minute, Ruginel a spus: Daca tie iti face placere, asta este tot ce conteaza. Cati km are? Asa e, chiar imi face placere, atat sa o intretin cat si sa o folosesc. Ca n-am ABS nu ma deranjeaza, dar un pilot automat era bun pentru acele situatii cand e musai sa folosesc autostrada. Nu stiu sa spun cati km are, e mult timp de cand am mai aruncat un ochi in directia aia, cu atat mai mult cu cat am avut ocazia sa mai folosesc si alte mobre la diverse ture. 63) Aripa spate: Puig 4403J - e montata de mult, dar vad ca am omis sa o notez Editat Martie 19 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Martie 19 Share Postat Martie 19 Acum 36 minute, SONYC a spus: Am incercat pe cat posibil, da. Am constatat de-a lungul vietii ca daca platesti 10 lei pe ceva ce in mod normal costa 200, de 10 lei face si treaba. Mersi. Ce sa fac daca m-am nascut unde se agata harta-n cui, csf, ncsf.. La care din ele te referi? Sunt 3 la numar si toate sunt mai noi decat a mea Asa e, chiar imi face placere, atat sa o intretin cat si sa o folosesc. Ca n-am ABS nu ma deranjeaza, dar un pilot automat era bun pentru acele situatii cand e musai sa folosesc autostrada. Nu stiu sa spun cati km are, e mult timp de cand am mai aruncat un ochi in directia aia, cu atat mai mult cu cat am avut ocazia sa mai folosesc si alte mobre la diverse ture. 63) Aripa spate: Puig 4403J - e montata de mult, dar vad ca am omis sa o notez Ma refeream la ultimul model, cel de 750 in doi cilindri. Sasiul de otel dintr-o bucata, designul aproape copy-paste cu modelul de 500 etc. Intr-un cuvant, reductii de costuri. Am o vaga impresie ca este si mai grea decat PC41. Da, pilotul automat este misto dar nu esential. In ultima tura de 4000 de km l-am folosit poate 50 de km in total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat 8 ore în urmă Autor Share Postat 8 ore în urmă 64) Ulei motor: ceva ieftin, de spalat motorul Filtru ulei: Hiflo 204 +20min 65) Ulei motor: Motul 7100-10W40 (full synthetic) Filtru de ulei: Hiflo 204 66) Filtru de aer: Hiflo 1618 67) Lant de transmisie: spalat/gresat/reglat 68) Lichid de frana: Motul RBF600 (DOT4) + aerisirea instalatiei 69) Antigel: Motul motocool factory line - 35C 70) Crash pads: Puig R19 4423N + Crash pads rubber: Puig 3148R 71) Ulei furca: HyperPro 15W 72) Valve jante: Puig 5591R 73) Rulmenti roata fata: Honda 91052-MBW-E11 74) Buson radiator: Honda 19045-MCE-901 75) Garnitura pompa frana: Honda 45520-MM5-006 + suruburi: Honda 93600-040120G 76) Killswitch: contacte curatate Tura 19.04.2025 Fiind prima tura pe anul asta, am zis sa strabat niste sate (sa vad cum e noua suspensie) si apoi sa ma intorc acasa, e si destul de frig. La Mizil imi zic ca fac stanga si ma intorc, sarmalele alea nu se mananca reci. Ah ce frumos miroase si arata rapita, nu ma mai satur. Vremea s-a schimbat si acum e soare, astfel incat acum e musai sa ocolesc pe la Tohani. Sa pacatuiesc de sarbatori si sa nu merg pe Hales cu manastirea Ciolanu si coborarea spre Magura? Nope, nu se face, prin urmare ii dau bataie. No', amu-i amu, fac stanga sau dreapta? Dreapta e spre casa, stanga e tot spre casa, doar ca traseul e putin mai lung. Am ales ce ar fi ales oricine altcineva in locul meu.. sa vina curbilii. E bun drumul pe Siriu, doar doua semafoare la care se asteapta. La intorsura Buzaului oamenii inca baga lemne pe foc, iar mie imi place maxim mirosul asta, imi aduce aminte de copilarie. Intoarcerea spre casa, sa fie pe DN1 sau pe Cheia? Pai unde as putea testa mai bine suspensia daca nu pe serpentinele valurite de pe Cheia? Zis si facut. Drumul e pustiu, am mers 20 de minute fara sa vad pe nimeni. Ploaia se gandeste sa imi tina de urat, dar norocul meu a fost ca n-a durat mult.. nu eram echipat pentru ea. Suspensia fata banuiesc ca a ascultat ceva populara olandeza, e cam saltareata din fire. Continuam sa analizam si sa nu judecam. De la Ploiesti la Bucuresti e doar o aruncatura de bat, dar leurda din portiunile cu padure miroase atat de puternic si deschide atat de mult pofta de mancare incat oricat de mult as creste viteza, tot mi se pare ca fac o vesnicie pana acasa. 465km Tura 21.04.2025 Am vazut cum lucreaza suspensia pe Cheia, hai sa vedem acum cum se comporta si pe un drum bun. Baietii nu se lasa asteptati, astfel incat la 08:30 plecam pe valea Prahovei. Destul de aglomerat, dar ne strecuram. De la Brasov o cotim dreapta spre Covasna unde si oprim pentru masa de pranz. Urmeaza Targu Secuiesc si apoi drumul bun, Lepsa. Prima parte merge unsa, dar a doua mai putin, a plouat si traficul s-a aglomerat. Toata mizeria de pe asfalt ajunge pe viziera si trebuie sa o sterg constant. Pe un astfel de drum pot insa spune ca se simte upgrade-ul suspensiei, se aseaza mult mai bine pe trasa, e mai stabila. E prea devreme sa o luam spre casa, ne-am propus sa ne intoarcem noaptea, asa ca facem dreapta spre Odobesti-Dalhauti. Dealuri, dealuri si iar dealuri. Bifam manastirea Recea si apoi bice inainte. Drept sa spun nu mai stiu de aici pe unde am luat-o, atat doar ca nu toate portiunile de drum au fost ok, nu pentru arcurile mele noi si tari. Bmw-ul si CfMoto s-au simtit bine, eu inca imi caut rinichii. Centura Buzaului.. de vis.. toti crestinii s-au adunat pentru rugaciune. Au fost insa suficienti oameni care ne-au facut loc, trebuie sa mentionez. In orice caz, planul de acasa a batut intocmai cu planul din teren, la ora 21:00 noi inca eram pe drumuri. 633km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Mai bine era in Bg ….mult mai liber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.