Sari la conținut

Lucian_M

Moderatori
  • Număr conținut

    7.794
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    NT
  • Motocicleta
    V-strom 1000 2014

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER 5, Suzuki V-strom 650

Vizitatori Recenți Profil

9.346 citiri profil

Lucian_M's Achievements

  1. În perioada asta le urăsc, dar când e frig sau când plouă, prind taaaare bine.
  2. E un releu cu NO sau NC, se alimentează la 12v și pornește sau oprește un consumator. Caut link. https://a.aliexpress.com/_EHOlguq Nu-i mare filozofie, se poate utiliza cam la orice îți trece prin cap.
  3. Cu tot respectul, la prima trântă le ia naiba sau intră în carene. Cam mari pentru gusturile mele, dar cum nu-i motocicleta mea, nu-i nici borșul meu. Am preferat ceva mic, cu consum redus. Azi (de fapt zilele astea) am pregăti-o pentru Alpii francezi: simeringuri furcă (ulei curat bec, foarte plăcut surprins, cuzineții mai merg vreo 20.000 km), lichid frână, suport termos, îndreptat scut, montat telecomandă pentru pompa de benzină (dacă mi-o saltă cineva de sub nas, apăs un buton și taie instant alimentarea), ulei și filtru, verificare joc supape, bujii iridium laser și alte nimicuri. Plus niște autocolante reflectorizante, a ieșit cam sorcovă, totuși mă interesează să fiu mai bine văzut în oglinzi. Să nu râdeți de ce a ieșit. 🫡
  4. Păi concluzia e că geesul e periculos. Mișto pozele, mi-a plăcut și mie TF, păcat că drumul e cum e, in loc să te delectezi cu peisajul, trebuie să fii atent la gropi și alți cretini care sar banda.
  5. Deauville 700 ABS 2007. Am reușit să-i curăț decent pistoanele, după ce vin unele piese de la roată montez și etrierul. Senzorul de abs e înțepenit total, nu merge cu degripant, mi-e frică să încălzesc. Poate am noroc astăzi, totuși... Etrierul e pe spate, dacă mai trebuia precizat, făcuse praf un disc, l-am scos greu, avea uzură profundă, a luat omul disc și plăcuțe Brembo, iar la anul recondiționează etrierii.
  6. Dacă o spune un specialist, nu pot decât să fiu în asentimentul său. Lichidul de frână era negru și greu de tras, până anul viitor va merge doar cu o curățare de pistoane și flush. La anul musai set nou pe ambele roți.
  7. Am văzut, nu știu cotele filetelor, acolo e problema. Nu știu nici ce tip de îmbinare trebuie, mi-ar place să văd desfăcut sistemul (asta e temă pentru la iarnă).
  8. Complet și total de acord. Întrebare: acum câți ani s-a făcut această operațiune la moto din poză?
  9. Există plan de revizii și întreținere. Le faci la timp sau te ustură când ți-e lumea mai dragă. Nu-i cazul de altfel de discuții aici, vezi secțiunea. În altă ordine de idei, astăzi la intervenție s-a constatat că jocul termic este în parametri, s-au pus bujii iridium laser, când am vrut să schimb filtrul, arăta aproape ca nou (omul a zis să nu pun altul nou). Mic dezechilibru intre clapete, a fost remediat, totul ok.
  10. Seara bună! Se dă una bucată Deauville 700 ABS, 2007. Pe lângă alte probleme de întreținere (slabă), am descoperit cupla spate (dintre cardan și roată) cam afectată. Nu găsesc ceva concret, să știu cum trebuia să fie în realitate, ce trebuie cumpărat sau înlocuit. Aveți vreo idee?!
  11. Presa o am și eu, e folosită în cazuri rare, la mine pistoanele de la etrierii moto trebuie să intre "la mână". Clește este unul de la Gebo, fără blocaj, l-am forțat un pic și s-au îndoit vârfurile, le-am rezolvat în menghină. Dacă aș avea jet sau plasmă CNC, mi-aș face unul din profil de 4-5 mm, să fie "pe viață". Multă lume dă cu spray pe partea vizibilă a pistonului, apoi îl bagă în etrier, toată mizeria intră înăuntru. Când se descoperă, deja e târziu (și scump).
×
×
  • Creează nouă...