Jump to content

Lucian_M

Super Membru
  • Content Count

    2,915
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About Lucian_M

  • Rank
    -

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NT
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    DL650

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER5

Recent Profile Visitors

1,612 profile views
  1. Am citit și eu despre ei. Mă gândeam să apelez prin zonă pentru curățarea unui echipament de piele, dar prefer să îl curăț eu cu ceva produse bazice, decât să îl distrug. Dacă nu îmi mai vine anul ăsta, îl donez.
  2. Dacă și SV trage neliniar și "surprinde"... Poate la consum surprinde, în sens pozitiv. A, dacă faci referire la miar, schimbăm foaia, dar nu la liniaritate. Motoarele trag constant și "mai de jos", față de cele 4L. Pentru inițiator: caută ceva cu doi cilindri, paraleli sau în V. Dacă ai o semicarena și ceva parbriz, o să te feliciți după primele ieșiri. Bun și ABS, mai ales daca frânele sunt mai agresive. Spui că ai permis de ceva vreme, deci poate ai altă mentalitate și nu "rupi asfaltul pe două roți". Oricum, SV (dar și Z750) au aceiași etrieri cu două pistonase, deci nu frâne de CBF F4i. Ai destul timp să te decizi, colegii vor mai veni cu sfaturi, dar eu m-aș urca și pe alte mobre, să văd cum stau. Tu decizi ce iei, însă ofertele nu țin mult. Succes!
  3. Dacă ai multe baterii sau sunt foarte scumpe, merită să iei un charger de calitate. Am vrut la un moment dat să iau un Optimate 5 sau vreun Ctec. Apoi mi-am dat seama că în cazul meu nu merită. Pentru alții poate rentează, însă în cazul meu am alternative (nu intru în detalii, dar fac rost rapid de altă mașină- probat anul trecut, când am uitat husele cu încălzire cuplate două zile). Un acumulator auto mă costă 300 lei (245 mai exact, Macht 75 Ah), iar unul moto cam 150-200 lei. Și când crapă de tot, oricum trebuie să iau altul. Da, astea scumpe au multe funcții, dar unii nu au nevoie de toate "briz-brizurile". Pun bornele, apăs pe moto sau auto și-mi văd de treabă. Dacă nu ține încărcat, alt acumulator (la mașină e lejer, că îl iau pe celălalt identic, de la centrală). Btw, Optimate 5 nu are niciun buton, doar cuplezi bornele și-l lași să își facă treaba.
  4. Spăl cu detergent de la Louis echipamentul moto, uneori cu săpun lichid (dacă nu am de ăla special). Afară, cu furtunul, clătesc bine, pun la uscat pe umerașe, la umbră. Uneori scot protecțiile, dacă nu mă grăbesc. Foliile detașabile le spăl doar cu apă (tot cu furtunul). Bag la mașină dacă am timp și chef să scot protecțiile. 30 grade, clătire intensivă, fără stoarcere. Nu prea am culori deschise la echipament, așa că nu știu cât de eficientă este spălarea. Doar soția are mult crem deschis la geacă. Spălăm echipamentul pentru a scăpa de miros, de obicei (când ne întoarcem din concedii de 2-3 săptămâni, în timpul concediilor doar cu apă, pe la vreo pensiune). Pe negru nu prea se vede jegul. Am văzut pe aici un detergent în sticlă verde, mi-aș lua măcar două flacoane, zice lumea că revitalizează folia de ploaie etc. Poate greșesc procedând astfel, dar mai mult de două-trei sezoane nu ținem echipamentul de touring, așa că...
  5. Optimate mi se par cele mai ok, pe încercate la auto și la moto. Acum am un charger de la Lidl, care nu dezamăgește. Decât 600 lei pe un charger super-smecher, mai bine îmi iau baterii noi când este cazul. Încărcat cu acest charger (varianta cu afișaj albastru), bateria moto ține de două sezoane. Am dat pe un FulBat 150 lei. Dacă pică, iau alt acumulator.
  6. Combinezonul a fost spălat și uscat afară (nu pe calorifer). O să se caute mai la primăvară. Vândut și combinezonul. Cred că se poate închide.
  7. Casca e vândută, rămâne combinezonul.
  8. Foarte bun kitul. Recondiționat și eu rezervorul la Vstrom, nu avea multă rugină, dar i-am pus gând rău și, după finalizare, a ieșit ce trebuie. Poze nu am, că e alt telefon acum. Soluția finală a format un fel de strat de sticlă, foarte dur, am dat și pe exterior, lângă locașul pompei, impresionat de rezultate. Rugina era în filtrele pompei, îmi afecta comportamentul motorului, în sensul că debitul de benzină era mic. Atenție, trebuie urmate instrucțiunile, cică prima soluție degresează, a doua decapează și pregătește suprafața pentru soluția finală, a treia deci. Prima soluție, după a aplicare, se scurge și se clătește (apă rece), se toarnă decapantul, se sucește în toate pozițiile timp de 20-30 minute, apoi se clătește cu apă fierbinte. Se usucă la perfecție și se toarnă soluția finală. Uscarea am făcut-o cu suflanta cu aer cald. Sigilarea cu bucăți de parchet laminat și cameră moto, strâns bine cu șuruburi M6. A ieșit peste așteptări, cu mult. Am să desfac prin vară rezervorul, sunt tare curios cum se comportă maglavaetul argintiu. Iarna asta nu i-am mai făcut plinul.
  9. Cască purtată de soția mea, ca pasager, timp de două sezoane. Ochelari de soare, vizieră pregătită pentru pinlock, închidere micrometrică, interior detașabil, aerisiri, reflectorizant. Prezintă mici zgarieturi pe vizieră, nu deranjează. A fost purtată cu cagulă. Certificarile se văd în poze (a nu se confunda cu MTR, brand LOUIS.de). Una nouă e cca 440 lei. Preț: 200 lei, transport plătit de cumpărător. Nu trimit prin Cargus sub nicio formă. La Fan e 35 lei (am pus vineri o cască), poșta cam 15-20 lei (ajung mai ușor la poștă, pentru curier trebuie să îmi fac drum la o agenție din oraș). Combinezon ploaie PROOF, puțin purtat. Este potrivit pentru persoane de cca 180 cm si 80-90 kg, cu echipament touring. 100 lei Telefon: 0745863277 Livrare prin poștă: 15-20 lei. Locație: Neamț Casca e rezervată.
  10. Adaugă la colecție și o cască hi-vis. La mine ajunge săptămâna viitoare a treia bucată, tot vernil de ăla de se străvezesc dinții.
  11. Fiecare își ia ce îi convine. Însă MTR nu aș mai lua niciodată. Aș discuta despre accidentul meu, însă momentan nu sunt gata cercetările. Nici eu n-am avut o cască scumpă, dar mi-a salvat capul (aterizare dură). Ride safe!
  12. Am purtat un S7 (parcă ăla era modelul) cât am făcut școala și câteva luni după. Plaskit ieftin. Dar era omologată. A, și nu intra apă în ea. Caut pozele, dacă dorești.
  13. Ascuns după parbriz și carene, contează de câți lei este vesta pe care o porți? Contează mai mult să fie farurile aprinse decât o cârpă care, în teorie, te face mai vizibil. După mine, casca e bine să fie cea mai vizibilă piesă din echipament. Vesta e ceva... suplimentar.
×
×
  • Create New...