Jump to content

Lucian_M

Super Membru
  • Content Count

    2,683
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About Lucian_M

  • Rank
    -

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NT
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    DL650

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER5

Recent Profile Visitors

1,168 profile views
  1. Bun așa! Ăștia de la vulcanizare nu curăță întotdeauna marginile jantelor, așa că surprizele pot apărea.
  2. Marian, a mea era de A, nu de A2. Dacă era de A2, aș fi vândut-o mult mai repede. Când discutam cu oamenii, prima întrebare era mereu aceeași: se poate conduce cu A2? În altă ordine de idei, cere de la SFmoto hârtiile care lipsesc.
  3. Dupa refacerea jocului la supape si a sincronizarii, bataia de la relanti a disparut. Este rugina in rezervor, se infunda filtrul de inalta presiune, va trebui facut bypass + filtru de carburant din metal (deja cumparat). Motoreta trage din nou cum trebuie, fara zgomote suspecte, socul electronic este iar activ. S-au montat bujii NGK Iridium si filtru de aer Hi-Flo. E aproape pregatita pentru concediu.
  4. 37 kw avea a mea. Adică 2 peste limita pentru A2, altfel o vindeam a doua zi. Secmai găsesc limitate la 35 si 25 kw în talon, dar de obicei au 37.
  5. Vineri l-am vizitat pe Fabio, întrucât motorul meu avea pierderi de putere și o bătaie puternică la relanti. S-a descoperit că am rugină în rezervor, filtrul de înaltă presiune destul de înfundat. Nu s-a putut face bypass, deoarece nu a avut niciunul filtru și furtune. A curățat Fabio cât a putut fultrele, pus înapoi, presiune cât trebuia. Adică mult peste ce era înainte de demontare. S-au schimbat bujiile și filtrul, s-a făcut jocul la supape, apoi sincronizarea. Surpriză, bătaia a dispărut! A fost reglat și șocul electronic. Motorul a prins din nou viață, accelerează liniar în ture mari. Îi mulțumesc încă o dată lui Fabio că și-a făcut timp și pentru mine! La întoarcere am prins inundații în Miercurea-Ciuc, apă de jumătate de metru la intrarea dinspre Brașov. Valuri până la far. Nici în restul orașului nu era mai lejer, am mers pe trotuar. A plouat bine în zona aia. Îmi era că nu mai pornește dacă intră apă la bujii. A mers ceas. Motoreta asta aduce multe satisfacții, dacă știi ce vrei de la ea. @igi, ai rezolvat cu anvelopa?
  6. 1190 Adv/R. Sau 1290 ready to race. Măcar știi una și bună: sportivitate cât încape, confort și elemente de siguranță moderne.
  7. Mie in frunte mi le dadea. Si am casca de aia cu cozoroc, deci iti dai seama cum se simte fara deflector.
  8. Referitor la vajaiala si discomfort din cauza parbrizului... Stiti ce motor am, nu intru in detalii. Cu parbrizul stock, chiar si inclinat (prin adaugarea unor piulite de 13 in partea de jos a suportului, am vazut ca asa se practica), ridicat la maxim, aveam buffeting de numa-numa. Efectiv ma ametea. Am pus o panarama de deflector chinezesc si... minune! Efect similar cu Givi Air-Flow. Testat la interval de 1 minut cu motoreta similara (am facut schimb cu un prieten). Si ala avea parbrizul reglat mai sus. Trecem peste. Mi-am luat un parbriz de tip touring, de la mgg.pl - in lungime parca un pic mai mare decat aveam parbrizul stock + deflector. Buffeting la greu. Noroc ca mi l-a bestelit o cioara (cu aripi, nu de aia ciorditoare) la nici 300 km dupa instalare (in drum spre Croatia). Indiferent cat de sus sau cat de jos l-as fi reglat (montat pe niste glisiere din aluminiu), tot imi luam palme peste casca. Intors acasa, dupa 3500 km de vajaiala peste 80-90/h, am montat inapoi parbrizul stock + deflectorul. Totul cum trebuie. Adica mult mai bine decat cu parbrizul touring. Am impresia ca deflectorul (fie el Givi, Mad-Stad, Puig sau alte chinezarii) face un fel de contra-presiune si elimina (sau reduce) din turbulente. La motoreta mea cica si oglinzile stock dau turbulente, insa nu am de unde sti, eu am pus oglinzi de Pegaso (mai cracanate). As putea face pariu ca, daca se monteaza un deflector bunisor (de ala cu doua prinderi, nu chinezarie cum am eu), iar riderul nu are peste 1,80, s-ar reduce semnificativ turbulentele. Sunt modele la care se gaureste parbrizul. Dar, pentru cei pretentiosi, parca vazusem si prinderi fara gaurire. Dezavantaj la deflector: apasarea aerodinamica va creste, forteaza un pic prinderile parbrizului, pot aparea crapaturi (la mine au aparut). Posibil sa fie si greutatea deflectorului sa aiba o contributie. Oricum, cu greu gasesti un motor la care sa spui ca nu iti baga buffeting cu parbrizul stock, mai ales daca ai o inaltime mai asa, peste 1,70.
  9. Robinetul e preload, surubul e rebound. Posibil ca amortizorul să fie "dus", dacă zici că doar reglat reboundul pe maxim mai diminuează efectul de barcă. Pentru a fi cu inima împăcată, pune amortizor nou, servisabil, dacă vrei să pastrezi mobra o perioadă mai lungă. Părerea mea.
  10. Cred că a pățit ca și mine: amortizorul era praf. Iar mobra, barcă.
  11. Corect! Dar la mine au zis că trebuie tăiat capătul superior, pus filet și valvă. Nu a vrut nimeni să se bage. Și la bani tot vreo 13-15 mil era. Am mai pus ceva și am luat amortizor servisabil. Ăsta e cazul meu.
  12. Nu știu dacă merită recondiționat, dacă nu e prevăzut a fi recondiționat. Da, ieși mai ieftin, dar ce garanție ți se oferă? Scrisă, nu verbală.
×
×
  • Create New...