Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Lucian_M

Super Membru
  • Content Count

    2,529
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About Lucian_M

  • Rank
    -

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NT
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    DL650

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER5

Recent Profile Visitors

993 profile views
  1. Hopaaa, ungator făcut de je. Faină tare mobra, spor la vânzare! Ce urmează?
  2. Din ce știu eu, Alphahead si ceva motojoy. Deci doi producători.
  3. Pus totul la puct, azi o duc pe roți (vreo 700 m) până la duba cu care va merge la ITP, când colo apare eroarea 23: cică e cablaj de la senzorul de temperatura, dar este cu EON (Engine Operates Normally). Să fi atins ceva când am montat carenele? 23 blinks: No. 1 O2 sensor heater malfunction (California only), EON Am aflat cauza, mulțumesc. Am adus-o azi acasă pe roți, funcționează foarte bine. În loc de eroarea 23, acum stă aprinsă lampa Fi. Surprize-surprize... Btw, obositoare poziție.
  4. Am varianta mică, cu patratul cel mai mic, tubulare scurte, dar și lungi, foarte utile în anumite momente, ce e drept. Plus un set separat cu pătrat de 3/8, pe care le folosesc cu adaptoare la clicketul de 1/2. Au interior hexagonal, nu de ala cu 12 laturi, care mai rotunjesc șuruburile vechi. Dar antrenorul ăla drept e superb, am scăpat de folosit țeavă prelungitoare dacă pistolul cu impact nu are loc sau nu face față. Și e ieftin tare. Site-ul e foarte ok, ultima dată am luat: antrenor drept, ciocan de cauciuc, pompă ulei, cheie de filtru cu gheare, adaptor 1/2-3/8 (două, să fie) și o cheie de bujii de 18 (dacă va fi vreodată nevoie de ea). Prețuri bune, livrare rapidă, ești sunat pentru confirmare, nu ai surprize când deschizi coletul. Btw, nu ai un magazin YATO prin zonă? Prețurile sunt aproape ca pe net și oferta e foarte variată.
  5. Folosesc un set de la YATO și un antrenor de 1/2 Kronus. Nu am rupt nimic până acum. Caută o trusă medie de la YATO, pentru uz casnic e ideală. Ia și un antrenor drept de 1/2 (breaker-bar), pentru șuruburile încăpățânate. https://www.shopnq.ro/scule-de-mana/chei-si-truse-chei/antrenor-drept-yato-prindere-culisabila-1/2-crv-457-mm-yt-1242.html Aș lua așa ceva, dacă ar fi să îmi cumpăr acum un set cât de cât: https://www.shopnq.ro/scule-de-mana/chei-si-truse-chei/trusa-chei-tubulare-yato-82buc-crv-yt-12691.html Eventual asta, dacă nu vrei chei fixe (care sunt tare utile uneori): https://www.shopnq.ro/scule-de-mana/chei-si-truse-chei/trusa-chei-tubulare-profesionala-yato-bi-hexagonale-1/2-1/4-crv-94buc-yt-12682.html
  6. Eu aș suspecta valva, dacă nu a fost schimbată. Caută un "Clin" și folosește-l pe marginea anvelopei și la valvă, sigur se va observa pe unde pierde, dacă ai răbdare.
  7. Astea de 500 ar trebui să aibă 35kw, așa ar fi logic.
  8. Sunt firme care fac limitare, dar cel mai frumos ar fi să o iei gata limitată. Nu înțeleg de ce se făceau motoare de 500 cc cu 37 kw in loc de 35.
  9. 50 cai nu înseamnă 37 kw? Că atât avea fostul meu ER5, pe care l-aș fi dat a doua zi, dacă era pentru A2.
  10. Acum câțiva ani mi-am luat un Philips cu două capete, pe care am dat 280 lei. O grămadă pe vremea aia. A fost bun de am folosit în continuare tot Gillette Mach 3. Mai mult nu mai zic.
  11. Pe la 240 euro găsești stand montare/demontare cu tot cu cap ca la vulcanizare. https://max2h.com/shop/reifenmontiergeraet-evo1/1/reifenmontiergeraet-evo1-15-19?c=6
  12. Pentru că ar fi trebuit să pun două pe o parte și trei pe cealaltă. Dacă era număr par, le-aș fi împărțit pe ambele părți. Urmează să o duc cu duba la ITP, apoi fac un ocol până acasă, să o testez. Urmează un drum de 100 km până la Iași, să o duc proprietarului. Dacă observ ceva în neregulă, pot modifica rapid.
  13. Si mie îmi spune că motorul nu are rca (căutare după număr). De câțiva ani îmi fac la emag polițele.
×
×
  • Create New...