Jump to content

Lucian_M

Super Membru
  • Posts

    4,782
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NT
  • Motocicleta
    DL650 K4

Recent Profile Visitors

3,936 profile views

Lucian_M's Achievements

  1. Bicicletă electrică, nu-ți trebuie altceva.
  2. Când am spus că de peste Prut (sau Tisa) nu se cumpără decât bomboane, nu m-a crezut nimeni. Dacă nici cu 30k nu se poate lua mașină de familie nouă...
  3. Din ce am auzit, de acolo cam vin țepele, mașini furate cu acte false. Înafara de bomboane, nu-mi trebuie nimic de la moldoveni.
  4. Da, dar nu cumperi doar fierul, ci și fiabilitatea modelului. O spune unul cu mobra din 2004 și cu ceva km în bord. Se spune că sunt mai mari șansele să faci mobra pachet decât să trebuiască să repari ceva important pe garanție.
  5. Ia ghici se putea ieși dacă vajnicul pensionar avea o pușcă...
  6. Am văzut live un cefemoto de 300 cc, un naked, luat ca prim motor pentru o doamnă. Ce să zic, mobra arăta bine construita, finisaje peste așteptări etc. Un prieten și-a luat ATV de la ei, omul e tare încântat de ce poate agregatul (nu stă deloc rău cu banii, ca idee). Însă dacă mă gândesc, tot o japoneză mi-aș lua, fie ea și sh, Suzuki și-a demonstrat fiabilitatea și aș alege oricând un motor japonez, în stare bună, pe care să-l întrețin la un mecanic bun, nu musai reprezentanță. Dar dacă omul vrea cioapar, să frece la cromuri, e alegerea lui ce face cu banii, poate fi marea lui pasiune. La 8000 euro se pot lua destule mobre noi, dar cu un pic de noroc, se poate alege una de 2-3-4 ani, în stare foarte buna, iar cu restul de bani să se achiziționeze echipament sau să fie cheltuiți în concedii (sau pe întreținere).
  7. @Georgica La fel zic și eu, prea mult stres. Așa freacă unii și mașinile? Mă cam îndoiesc.
  8. Felicitări! Pasiune costisitoare, dar când nu ai încotro, te conformezi. Spor la lucru!
  9. Tot la km și eu, cu precizarea că dacă n-am făcut mulți km până la primăvară (până în 4000 km), se lasă cu schimbare. De regulă îl schimb la maxim 5000 km.
  10. Bine că mi-ați adus aminte, o să-mi curăț și eu etrierii, anul ăsta i-am cam neglijat.
  11. După ce dă tura aia, musai trebuie să spele mobra pe dedesubt. La fel și lanțul, spălat și uns bine. De ce?! Să nu pățiți ca mine, a ruginit rău lanțul și pe dedesubt tot ce nu era protejat, s-a oxidat bine, a sărit lacul de pe motor.
  12. Să nu iasă vreo minune și să fie decalibrat discul (sau care o fi termenul).
  13. Absolut merge si la alte chestii. Si la mine la fel, minim doua spray-uri de 500 pentru o furca, asa ca am cautat ceva mai "consistent", spray de 750, pe care il iau cu cca 14-15 lei si depasesc doar un pic pentru intreaga furca. De acum e cam gata sezonul, deci ramane pentru la anul. Iar dracia de comprimat o fac mai mult sa exersez sudura, ca anual am maxim 3-4 USD la lucru.
  14. M-am obisnuit sa curat de namol inclusic cartusul, asa ca obligatoriu trebuie desfacut tot. Daca nu-l curat, cantitatea de ulei va fi mai mare, ca eu unul nu stiu cat ulei incape in cartus, n-am masurat. Un dispozitiv de ala costa mai nimic sa fie construit, abia imi exersez si eu sudura, ca a trecut vreo jumatate de an de cand n-am mai avut treaba cu aparatul. De curatat, folosesc spray-uri de frana de 750 ml, cele mai mari pe care le-am gasit, cu pulverizatorul doar ce dau cu spuma masina sau mobra, pentru spalare, nu am jet destul pentru curtat namolul de pe fundul jambelor. Stii, cand omul are pitici, trebuie sa faca ce spun ei.
×
×
  • Create New...