Jump to content

Lucian_M

Super Membru
  • Content Count

    3,862
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About Lucian_M

  • Rank
    -

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NT
  • Motocicleta
    DL650

Recent Profile Visitors

2,655 profile views
  1. Am fost și noi, dacă tot eram în tranzit de două ori la Mako și o dată la Miklos (naiba știe cum se scrie), la ștranduri. Ne-a plăcut, nu comentez. Dar nu mi-aș face un concediu strict in Ungaria, cu toate că ar fi câte ceva de vizitat. Dreq să-l ia, că în română se pronunță Mishcoltz (n-am diacritice pe mobil): http://miskolctapolcaistrand.hu/
  2. Bluza neagră din poză e meserie, pantalonii nu prea, îi port acum.
  3. Era reclamă pe hăisbuc la mașini electrice Renault. Rate, avans etc. Dar nu scria prețul real. L-am găsit greu, vreo 30.000 euro. Îți dă statul 10.000 ok. Dai 20.000 pe o mașină care normal e vreo 10.000, doar ca să zici că nu poluezi? E relativă treaba cu poluarea, desigur. Cea mai mișto alternativă o are tot Renault, motoarele pe benzină cu gaz. Are un prieten Logan stepway, motor de 1 litru, parcă, cu gaz din fabrică. Zice că trage bine și consumă puțin. Nu știu, n-am condus Logan de prin 2006. Pentru un om normal, fără pretenții și cu familie mică, tigaia aia e stas. Nu văd mașinile e
  4. Geci Crivit la 150 (sau 160) lei, am vazut in seara asta. Deci nici Crivit nu mai e ce era, referitor la pret...
  5. Luat, probat acasă, par în regulă. Poze îmbrăcat cu nădragii și bluza nu pot pune în public, să nu paralizeze cineva (LUV știe).
  6. E imens, a luat-o la vale si creste pe zi ce trece. Eu unul m-am lamurit cu service-urile mari, treaba mai buna s-a facut la masini si la mobre de catre privati (cu atestat sau nu).
  7. 110/80 R19 (fata, desigur) s-ar gasi pana prin primavara?
  8. Îmi iau și eu un set. La 1,80 și 86 kile cam ce mărime să caut?
  9. Nu-i sfat, e doar părerea mea. Celălalt motor (actualul) îl poți păstra pentru piese, eventual îl dezmembrezi, mai scoți din pagubă.
  10. Aș lua doar motorul, dar cu test de compresie. Și al meu halește ulei, deocamdată nu-i schimb simeringurile de la supape, îl țin sub observație și completez cu ulei când văd că e ceva în neregulă (nivel scăzut).
  11. Eu am băgat vreo 150 lei într-un set de crashpad pentru ER5. Am scăpat mobra jos, de pe loc (deh, începător), scăpat cu o julitură pe un bulon și pe capătul de ghidon. Dacă nu le aveam, era caz de rezervor și capac motor. La V-strom am dat cca 100 euro pe primul crashbar Kappa, la accident a făcut diferența dintre ghips + reparații costisitoare la mobra și pagube minime + genunchi întregi. Mi-e ciudă pe panaramele alea de protecții de plastic, mi-au bulit carenele. Oricum țevile au fost rașchetate și îndoite bine, dar au salvat mult. Am pus altele noi, de la Heed.
  12. Am avut Givi pe crashbar, mai bine nu le-aș fi avut, la accident au intrat în carene. Dacă nu le aveam, scăpam fără să mai vopsesc carenele față. Alea au rolul de a se agăța de ele chingi pentru gentuțe. Cele chinezești sunt de proastă calitate, crapă rapid, mai rău decât ai crede. Cele originale sunt mai rezistente, dar eu nu mai pun așa ceva pe mobra.
×
×
  • Create New...