The_Sin_Eater Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) Tura s-a infaptuit duminica, 17 septembrie, si a venit imediat dupa tura la Adamclisi: /index.php?/topic/749339-adamclisimonumentul-uitat-de-timp/ Am zis sa scoatem "moanstra" si in lumea larga s-o vada si strainii. A fost prima data cand mergeam la Veliko, desi e la o aruncatura de bat de Bucuresti. Asadar, ne-am suit in sa de dimineata si am plecat. Racoarea diminetii ascundea de fapt o canicula de nedescris pe care aveam s-o luam direct in freza la intoarcere. Drumul a fost asta: De mers, am mers excelent. Am trecut repede prin vama si am ajuns la Veliko in 2 timpi si 3 miscari. Drumurile din Bulgaria sunt bune, iar duminica dimineata traficul e redus. Ajunsi in Veliko, am parcat mobra la umbra fix langa cetatea Tsaravets si am purces spre aceasta. Taxa de intrare e 6 leva (din pacate nu primeau card, deci am alergat putin dupa un bancomat). Cetatea e situata pe un varf de deal, intr-un defileu. Peisajele sunt ametitoare si orasul e mic, curat si cochet. Ma refer aici la orasul vechi, cel de langa cetate. Pe dealul alaturat mai sunt o cetate si un sat (cetatea Trapezitsa si satul Arbanasi) care pastreaza vii arhitectura si obiceiurile mediavale - data viitoare mergem sa le vizitam si pe acestea. Tsaravets in poze: Intre timp caldura a inceput sa-si faca de cap, iar noi, cu castile in brate si imbracati gros am inceput sa o resimtim. Deh..., plecasem dimineata la 13 grade si deja erau 32 la ora 13.30. Asa ca am decis sa plecam spre casa, mai ales ca nici vreo 2 restaurante nu acceptau card. Pe drum, caldura a devenit de-a dreptul sufocanta. Indiferent de viteza, aerul care patrundea prin aerisirile de la casti era incins, iar asfaltul si motorul dogoreau. In plus, am intalnit in trafic vreo 5-6 frustrati, bineinteles cu numere de Bucuresti, care au vrut ei cu tot dinadinsul sa depaseasca motocicleta aia mare care a trecut glont pe langa ei cand stateau in qurul TIR-ului. Imi si imaginez cum fiebeau si li se umflase vena ca sunt nevoiti sa stea dupa TIR si apoi ce "blana orbitoare" au dat ca sa ne ajunga. I-am lasat sa se duca si aveam de gand sa rad de ei si sa-i arat cu degetul cand stateau la coada sa plateasca taxa de pod. Nu a fost cazul, pentru ca ne-am oprit putin la o benzinarie sa ne racorim. Editat Septembrie 18, 2017 de The_Sin_Eater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Cum e cu noua "jucărie"(Honda)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Septembrie 18, 2017 Autor Share Postat Septembrie 18, 2017 Am scris si aici despre ea: http://www.motocicli...-uitat-de-timp/ Ce sa zic? Alta liga! Trage intr-un hal... E foarte stabila, comoda si surprinzator de manevrabila, avand in vedere cat de namila este. Are 125 de kile mai mult decat VN-ul si cauciucuri muuuult mai late: 180 pe spate si 130 pe fata, comparativ cu VN-ul: 140 pe spate si 90 pe fata. Se inclina foarte misto pe curbe. Iar consumule e "in mintile lui": intre 6,2 si 6,8. Nu am apucat sa vad ce si cum in oras, dar ma astept la un 8... Momentan am ceva strangeri de buci in sensurile giratorii si le iau incet, dar o sa ma obisniuesc eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Îți urez sa te bucuri de ea muuuuulti multi kilometri cu ea, fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Septembrie 20, 2017 Autor Share Postat Septembrie 20, 2017 Merci de urari. La fel si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.