Sari la conținut

jante cb500 pe SM ?


florin46p
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

A incercat cineva sa puna jante de pe honda cb500 pe un supermoto ?

 

Deocamdata nu am cei 4-500 euro pt un set mai ok de roti pt SM, iar un prieten are un set de jante de pe un cb mai vechiut

 

Stiu ca standard cb-ul are cauciucuri de 110 pe fata si 130 pe spate,ambele pe 17. Intrebarea e daca ar merge puse cauciucuri mai late, 120 si 160 ?

 

Janta fata are disculpe partea dreapta,dar presupun ca janta se poate intoarce si aia e,casi aspect e simetrica.

 

Pe langa distantierele necesare, rulmenti, discuri si un pinion nu cred ca mai trebuie altceva...

 

As vrea sa le folosesc pe un ktm de 400.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca reusesti sa le montezi poti pune 120 fata si 140 spate lejer. La 160 spate schimbi profilu cauciucului (mai ascutit) cam rau pentru ca janta nu e prea lata. Principala problema e ca la SM ti-ar trebuii spitze, nu janta turnata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca reusesti sa le montezi poti pune 120 fata si 140 spate lejer. La 160 spate schimbi profilu cauciucului (mai ascutit) cam rau pentru ca janta nu e prea lata. Principala problema e ca la SM ti-ar trebuii spitze, nu janta turnata.

Nu neaparat, pot fi si de aluminiu, pt cea de spate ma gandeam si eu ca latimea ar putea fi o problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai cateva probleme:

1 trebuie sa aliniezi discurile de frana si pinionul de tractiune.

2 trebuie sa imperechezi axele rotilor cu rulmenti alerenti sau sa faci bucse de centare

3 rotile turnate se folosesc exclusiv pe strada, e drept ca scapi de camere dar scapi si de placerea de a mai sari o burdura, ca sa nu mai vorbin de offroad. asta e motivarea pt d-nul UFO care a zis ca "rotile cu spite suck!" spitele lucreaza in timpul merslui si de aceea o roata cu spite se va deforma muuult mai greu la impact decat una turnata, basca ca merge si cu buza jentii indoita pt ca are camera! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai cateva probleme:

1 trebuie sa aliniezi discurile de frana si pinionul de tractiune.

2 trebuie sa imperechezi axele rotilor cu rulmenti alerenti sau sa faci bucse de centare

3 rotile turnate se folosesc exclusiv pe strada, e drept ca scapi de camere dar scapi si de placerea de a mai sari o burdura, ca sa nu mai vorbin de offroad. asta e motivarea pt d-nul UFO care a zis ca "rotile cu spite suck!" spitele lucreaza in timpul merslui si de aceea o roata cu spite se va deforma muuult mai greu la impact decat una turnata, basca ca merge si cu buza jentii indoita pt ca are camera! ;)

Atunci clar renunt la ideea rotilor turnate, as mai urca si cate o bordura din cand in cand sa zic asa.

 

Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...