florin46p Postat Octombrie 21, 2017 Share Postat Octombrie 21, 2017 Salut, A incercat cineva sa puna jante de pe honda cb500 pe un supermoto ? Deocamdata nu am cei 4-500 euro pt un set mai ok de roti pt SM, iar un prieten are un set de jante de pe un cb mai vechiut Stiu ca standard cb-ul are cauciucuri de 110 pe fata si 130 pe spate,ambele pe 17. Intrebarea e daca ar merge puse cauciucuri mai late, 120 si 160 ? Janta fata are disculpe partea dreapta,dar presupun ca janta se poate intoarce si aia e,casi aspect e simetrica. Pe langa distantierele necesare, rulmenti, discuri si un pinion nu cred ca mai trebuie altceva... As vrea sa le folosesc pe un ktm de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xeph Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 Daca reusesti sa le montezi poti pune 120 fata si 140 spate lejer. La 160 spate schimbi profilu cauciucului (mai ascutit) cam rau pentru ca janta nu e prea lata. Principala problema e ca la SM ti-ar trebuii spitze, nu janta turnata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 jantele cu spite suck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Octombrie 22, 2017 Autor Share Postat Octombrie 22, 2017 Daca reusesti sa le montezi poti pune 120 fata si 140 spate lejer. La 160 spate schimbi profilu cauciucului (mai ascutit) cam rau pentru ca janta nu e prea lata. Principala problema e ca la SM ti-ar trebuii spitze, nu janta turnata. Nu neaparat, pot fi si de aluminiu, pt cea de spate ma gandeam si eu ca latimea ar putea fi o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 ai cateva probleme: 1 trebuie sa aliniezi discurile de frana si pinionul de tractiune. 2 trebuie sa imperechezi axele rotilor cu rulmenti alerenti sau sa faci bucse de centare 3 rotile turnate se folosesc exclusiv pe strada, e drept ca scapi de camere dar scapi si de placerea de a mai sari o burdura, ca sa nu mai vorbin de offroad. asta e motivarea pt d-nul UFO care a zis ca "rotile cu spite suck!" spitele lucreaza in timpul merslui si de aceea o roata cu spite se va deforma muuult mai greu la impact decat una turnata, basca ca merge si cu buza jentii indoita pt ca are camera! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Octombrie 23, 2017 Autor Share Postat Octombrie 23, 2017 ai cateva probleme: 1 trebuie sa aliniezi discurile de frana si pinionul de tractiune. 2 trebuie sa imperechezi axele rotilor cu rulmenti alerenti sau sa faci bucse de centare 3 rotile turnate se folosesc exclusiv pe strada, e drept ca scapi de camere dar scapi si de placerea de a mai sari o burdura, ca sa nu mai vorbin de offroad. asta e motivarea pt d-nul UFO care a zis ca "rotile cu spite suck!" spitele lucreaza in timpul merslui si de aceea o roata cu spite se va deforma muuult mai greu la impact decat una turnata, basca ca merge si cu buza jentii indoita pt ca are camera! Atunci clar renunt la ideea rotilor turnate, as mai urca si cate o bordura din cand in cand sa zic asa. Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.