Jump to content

jante cb500 pe SM ?


florin46p
 Share

Recommended Posts

Salut,

 

A incercat cineva sa puna jante de pe honda cb500 pe un supermoto ?

 

Deocamdata nu am cei 4-500 euro pt un set mai ok de roti pt SM, iar un prieten are un set de jante de pe un cb mai vechiut

 

Stiu ca standard cb-ul are cauciucuri de 110 pe fata si 130 pe spate,ambele pe 17. Intrebarea e daca ar merge puse cauciucuri mai late, 120 si 160 ?

 

Janta fata are disculpe partea dreapta,dar presupun ca janta se poate intoarce si aia e,casi aspect e simetrica.

 

Pe langa distantierele necesare, rulmenti, discuri si un pinion nu cred ca mai trebuie altceva...

 

As vrea sa le folosesc pe un ktm de 400.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daca reusesti sa le montezi poti pune 120 fata si 140 spate lejer. La 160 spate schimbi profilu cauciucului (mai ascutit) cam rau pentru ca janta nu e prea lata. Principala problema e ca la SM ti-ar trebuii spitze, nu janta turnata.

Link to comment
Share on other sites

Daca reusesti sa le montezi poti pune 120 fata si 140 spate lejer. La 160 spate schimbi profilu cauciucului (mai ascutit) cam rau pentru ca janta nu e prea lata. Principala problema e ca la SM ti-ar trebuii spitze, nu janta turnata.

Nu neaparat, pot fi si de aluminiu, pt cea de spate ma gandeam si eu ca latimea ar putea fi o problema...

Link to comment
Share on other sites

ai cateva probleme:

1 trebuie sa aliniezi discurile de frana si pinionul de tractiune.

2 trebuie sa imperechezi axele rotilor cu rulmenti alerenti sau sa faci bucse de centare

3 rotile turnate se folosesc exclusiv pe strada, e drept ca scapi de camere dar scapi si de placerea de a mai sari o burdura, ca sa nu mai vorbin de offroad. asta e motivarea pt d-nul UFO care a zis ca "rotile cu spite suck!" spitele lucreaza in timpul merslui si de aceea o roata cu spite se va deforma muuult mai greu la impact decat una turnata, basca ca merge si cu buza jentii indoita pt ca are camera! ;)

Link to comment
Share on other sites

ai cateva probleme:

1 trebuie sa aliniezi discurile de frana si pinionul de tractiune.

2 trebuie sa imperechezi axele rotilor cu rulmenti alerenti sau sa faci bucse de centare

3 rotile turnate se folosesc exclusiv pe strada, e drept ca scapi de camere dar scapi si de placerea de a mai sari o burdura, ca sa nu mai vorbin de offroad. asta e motivarea pt d-nul UFO care a zis ca "rotile cu spite suck!" spitele lucreaza in timpul merslui si de aceea o roata cu spite se va deforma muuult mai greu la impact decat una turnata, basca ca merge si cu buza jentii indoita pt ca are camera! ;)

Atunci clar renunt la ideea rotilor turnate, as mai urca si cate o bordura din cand in cand sa zic asa.

 

Ms!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...