tible Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 Sunteti mai rapizi cu genunchiul jos sau sus? Face genunchiul diferenta? De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 Nu genunchiul face diferenta ... e doar o chestie impamintenita ca daca ajungi sa pui genunchiul jos esti inclinat destul de mult. Dar ... se poate si mai mult, sa dai cu scarita, cu toba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 Nu genunchiul face diferenta ... e doar o chestie impamintenita ca daca ajungi sa pui genunchiul jos esti inclinat destul de mult. Dar ... se poate si mai mult, sa dai cu scarita, cu toba ... cu umarul, cu capul. acum intrebarea mea, poate offtopic : pe strada, chiar iau oamenii curbele cu geunchiul jos? ma refer la faptul ca stiind minunile ce pot aparea intr-o curba, genunchiul jos mi se pare o pozitie care te lasa descoperit (nu franare, nu ocolire) si a doua chestie, pe strada ia cineva cu genunchiul jos curbe la stanga ? intreb asta ca eu cand ma inclin si vad ca imi trece tirul la 20cm de casca (pentru ca aia mereu ies spre sensul meu) imi cam creste tensiunea:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR. G. Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 cu umarul, cu capul. acum intrebarea mea, poate offtopic : pe strada, chiar iau oamenii curbele cu geunchiul jos? ma refer la faptul ca stiind minunile ce pot aparea intr-o curba, genunchiul jos mi se pare o pozitie care te lasa descoperit (nu franare, nu ocolire) si a doua chestie, pe strada ia cineva cu genunchiul jos curbe la stanga ? intreb asta ca eu cand ma inclin si vad ca imi trece tirul la 20cm de casca (pentru ca aia mereu ies spre sensul meu) imi cam creste tensiunea:) O logica este pt acest lucru, dar pe strada nu-i vad rostul decat in cazuri extreme. In rest doar cand ai unde sa te dai pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 E riscant sa atingi cu genunchiul pe strada deoarece motocicleta are un grad de inclinare destul de mare iar de aici rezulta o suprafata de contact intre cauciuc si asfalt destul de mica + ca asfaltul stradal ofera aderenta scazuta fata de cel de pe circuit.Deasemenea e riscant din cauza uleiului de pe carosabil, nisip, catei, etc. Nu recomand la nimeni sa incerce pe strada deoarece este o anumita tehnica care se invata doar pe circuit de la un profii....e mai complexa treaba ..asa ca recomand cursurile de la Amckart Dar ... se poate si mai mult, sa dai cu scarita, cu toba ... ..cu cotul, cu carena... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 E riscant sa atingi cu genunchiul pe strada deoarece motocicleta are un grad de inclinare destul de mare iar de aici rezulta o suprafata de contact intre cauciuc si asfalt destul de mica + ca asfaltul stradal ofera aderenta scazuta fata de cel de pe circuit.Deasemenea e riscant din cauza uleiului de pe carosabil, nisip, catei, etc. Nu recomand la nimeni sa incerce pe strada deoarece este o anumita tehnica care se invata doar pe circuit de la un profii....e mai complexa treaba ..asa ca recomand cursurile de la Amckart ..cu cotul, cu carena... Cu oglinda din dreapta pe partea stanga ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tible Postat Ianuarie 12, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2007 E riscant sa atingi cu genunchiul pe strada deoarece motocicleta are un grad de inclinare destul de mare iar de aici rezulta o suprafata de contact intre cauciuc si asfalt destul de mica + ca asfaltul stradal ofera aderenta scazuta fata de cel de pe circuit.Deasemenea e riscant din cauza uleiului de pe carosabil, nisip, catei, etc. Nu recomand la nimeni sa incerce pe strada deoarece este o anumita tehnica care se invata doar pe circuit de la un profii....e mai complexa treaba ..asa ca recomand cursurile de la Amckart ..cu cotul, cu carena... A devenit off-topic! Ce intreb eu si ce raspundeti voi!?!? Daca va intrebam ce se intampla daca imi tai venele cu un cutit ruginit sau o lama folosita... cred ca voi mi-ati fi spus sa fiu atent sa nu ma infectez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slevin Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 Da, genunchiul face diferenta...destul de mare...esti mai constient de unghiul de inclinare in momentul in care simt asfaltul cu genunchiul....insa pe drumuri publice....fiecare cum crede...personal...nu-mi asum riscul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 Pai daca ai pus genunchiul jos, inseamna ca ori e curba fosrte stransa, ori ai o viteza muuult prea mare Nu neaparat, aceeaÂşi o curba cu 130 km/h cu genunchiul jos o poti lua Âşi cu 100 km/h.Pe strada(curba) intodeauna imi iau o marja de siguranta deoarece pot intervenii diverÂşi factori necunoscuti. Daca ai genunchiul jos nu inseamna ca ai viteza maxima pentru acea curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoli33 Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 Daca ai genunchiul jos nu inseamna ca ai viteza maxima pentru acea curba. Corect. Eu zic ca nu are aproape nici o legatura genunchiul pe jos cu viteza dintr-o curba. Cunosc o persoana care merge foarte tare in curbe, dar genunchiul e departe de asfalt. Evorba de stil, fiecare cum a invatat. Cunosc si motoristi care is cu genunchii pe jos ,dar merg mai incet. Probabil fiecare are exemple intre prieteni. Pacat ca la noi nu sunt scoli de pilotaj,unde sa te invete sa mergi corect, sa nu experimentezi pe sosea unde ai sanse mari sa faci cunostinta cu parapetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 Daca ai genunchiul jos nu inseamna ca ai viteza maxima pentru acea curba. Corect. Eu zic ca nu are aproape nici o legatura genunchiul pe jos cu viteza dintr-o curba. Cunosc o persoana care merge foarte tare in curbe, dar genunchiul e departe de asfalt. Evorba de stil, fiecare cum a invatat. Cunosc si motoristi care is cu genunchii pe jos ,dar merg mai incet. Probabil fiecare are exemple intre prieteni. Pacat ca la noi nu sunt scoli de pilotaj,unde sa te invete sa mergi corect, sa nu experimentezi pe sosea unde ai sanse mari sa faci cunostinta cu parapetul. Te referi cumva la Saji care se inclina maxim, freaca cu scarita si tine genunchiul in gaura de la carena fata??? Ai dreptate, la noi pe strada tine de stilul fiecaruia, mai exact fiecare cum s-a obisnuit dat fiind ca aproape nimeni nu a luat cursuri de pilotaj corect... Bafta la toata lumea cu genunchiul jos sau fara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 e foarte util sa STII sa pui genunchiul jos, lucrul asta il inveti pe amk cel mai bine. dupa aceea ai o siguranta mai mare in mers, dar nu as recomanda niciodata in oras. dar evident ca mai exista curbe suficient de sigure si de stranse pentru a experimenta. si ca sa raspund la intrebare: eu personal am observat o imbunatatire al timpilor mai degraba atunci cand am ales o trasa corecta decat atunci cand am pus genunchiul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoli33 Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 Bayliss a spus intr-un interviu ca punerea genunchiului jos te deconcentreaza pt. o fractiune de secunda,cand pierzi timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 Bayliss a spus intr-un interviu ca punerea genunchiului jos te deconcentreaza pt. o fractiune de secunda,cand pierzi timp. Interesanta idee...e posibil sa te deconectezi pe perioada cat eÂşti cu genunchiul harjonind asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoli33 Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 Serios, am citit intr-un interviu. Ei evita contactul genunchiului cu asfaltul. Doar palpeaza. Dar sa nu uitam ce cauciucuri folosesc ei, ce folosim noi, suprafata pe ce se dau ei si pe ce ne dam noi, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.