stefan0627 Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Buna ziua,am si eu nevoie de ajutor cu un kymco agility 50 in 4t,nu a fost pornit de vreo doua luni si nu a pornit pana nu i-am curatat carburatorul,ziua urmatoare,aceeasi chestie, mi-a zis un prieten ca sa strang jiglerele cu motorul rece si dupa sa il dau o tura si jumatate pe unul si 2 ture pe altul (eu nu prea ma pricep in domeniu),a pornit,dar daca accelerz mai tare imi taie acceleratia,ma puteti ajuta cu asta? Multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Pune alta bujie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Buna ziua,am si eu nevoie de ajutor cu un kymco agility 50 in 4t,nu a fost pornit de vreo doua luni si nu a pornit pana nu i-am curatat carburatorul,ziua urmatoare,aceeasi chestie, mi-a zis un prieten ca sa strang jiglerele cu motorul rece si dupa sa il dau o tura si jumatate pe unul si 2 ture pe altul (eu nu prea ma pricep in domeniu),a pornit,dar daca accelerz mai tare imi taie acceleratia,ma puteti ajuta cu asta? Multumesc anticipat!! alea nu-s jiclere, prietenul e tractorist? dai carburatorul jos il desfaci si-l cureti , nu umbli la ce ti-a spus colegu ca sunt jiclere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan0627 Postat Februarie 3, 2018 Autor Share Postat Februarie 3, 2018 Eu zic ca sunt ca am cautat si pe internet si aratau exact ca alea de le am eu unde e plutitorul » Post actualizat in 03 Feb 2018 09:59 https://scuter-centre.ro/magazin/jigler-phbg-dx-50-en.html » Post actualizat in 03 Feb 2018 09:59 https://scuter-centre.ro/magazin/jigler-phbg-dx-50-en.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Pai nu de alea vorbea prietenul tractorist sa le dai ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan0627 Postat Februarie 3, 2018 Autor Share Postat Februarie 3, 2018 El de alea mi-a zis,ca a zis ca sunt unde e plutitorul... » Post actualizat in 03 Feb 2018 10:51 El de alea mi-a zis,ca a zis ca sunt unde e plutitorul... » Post actualizat in 03 Feb 2018 10:51 El de alea mi-a zis,ca a zis ca sunt unde e plutitorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Șuruburile de care ti_a zis prietenul sunt în exteriorul carburatorul. La alea ti-a zis,cred,sa umbli cu turele respective.Au cap de șurubelnițe drepte...Joaca_te cu turele la ele pana merge.Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan0627 Postat Februarie 3, 2018 Autor Share Postat Februarie 3, 2018 Ok,si alea de la plutitor trebuie stranse complet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan0627 Postat Februarie 3, 2018 Autor Share Postat Februarie 3, 2018 Ok,o sa incerc asa sa vad daca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Reglajul la dracoveniile astea , nu se face doar din carburator . Trebuie sa te asiguri ca nu ai joc la lantul distributiei , ca reglajul supapelor , este corect , apoi umbli la reglajul amestecului . Acum , iarna , are un reglaj , iar cand da caldura , trebuie facut altul . Ai doua suruburi in laterala carbului , unul pt relantiu , iar celalalt pt amestec . Cel de relantiu , e chiar in dreptul subarului cu ac de dozaj , iar celalalt e in laterala carbului , putin oblic . Si nu ar fi , numai carbul si distributia , trebuie verificata si " muzicuta . Tre sa faci asta , ca sa pornesti anul bine . Carbul il reglezi cu un relantiu , cat mai jos , motor cald , apoi desurubezi sau insurubezi surubul amestecului , pana obtii turatia cea mai mare , atunci stii ca amestecul este cel mai corect . apoi reduci relantiul , pana iti convine . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 trebuie verificata si " muzicuta . E 4T, nu are muzicuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.