Sari la conținut

Kawasaki GPZ 500 merge intr-un piston.


Postări Recomandate

Fabricata in 1990 cu magnetii de la alternator fara protectie am schimbat motorul cu unul din 1995 din cauza magnetilor fisurati. Noul motor avea un singur senzor Hall si aveam nevoie de alt CDI fiind cam scump am montat inca un senzor ( o moca tziganie). A mers f. bine 5 ani cam 30k km. De anul tercut a inceput sa nu mearga rotund la turatii mici. Am verificat jocul termic la supape era de 0,10 mm. Reglat corect jocul rulat 250 km f. bine cu un consum de 3,5l/100km. Brusc la un semafor a inceput sa mearga intr-un cilindru. Am schimbat bujiile , am verificat schanteia la fiecare bujie aceeasi problema. Am masurat tensiunile pe Senzorii Hall pe cilindrul care merge are 0,3 V pe celalalt doar 0,16V . masurat cu instrument electronic pe scala de curent alternativ. Citisem undeva ca ar trebui sa aiba cam 0,7 V

( probabil masurat cu osciloscopul). Va rog sa-mi spuneti:

 


» Post actualizat in 09 May 2018 16:52

1. Daca senzorul Hall debiteaza tensiune mai mica CDI-ul nu mai furnizeaza inalta tensiune pt. bujie?

2. Un CDI defect genereaza o inalta tensiune de valoare mai mica , s-au nu genereaza inalta tensiune de loc.

Solutia cu un CDI pt un singur senzor este buna dar cam scumpa . Cu pretul de la CDI + rotor alternator cumpar alta motocicleta.

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot iti plac adaptarile de ce nu adaptezi ceva generator de scuter si aprindere?


» Post actualizat in 09 May 2018 17:55

Scuze, da ce satana-i Hallul ala?! Ca nu stiam ca am asa ceva pe mobra...

 

Senzor de aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai măsurat si rezistenta lor?

Poate le poți schimba intre ele, să vezi dacă se mute problema.

Evident poate sa fie cauza.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot iti plac adaptarile de ce nu adaptezi ceva generator de scuter si aprindere?

» Post actualizat in 09 May 2018 17:55

 

Senzor de aprindere.

A, merci. Habar n-avea ca asa ii zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai măsurat si rezistenta lor?

Poate le poți schimba intre ele, să vezi dacă se mute problema.

Evident poate sa fie cauza.

Au aceeasi rezistenta.Banuiesc ca cea montata de mine este la distanta mai mare de rotor deci tensiune mai mica ( cred pentru ca nu se vede)

» Post actualizat in 09 May 2018 20:14

Daca tot iti plac adaptarile de ce nu adaptezi ceva generator de scuter si aprindere?

» Post actualizat in 09 May 2018 17:55

 

Senzor de aprindere.

Este cam greu de adaptat si precis nu corespunde graficul avansului deci scade mult puterea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, merci. Habar n-avea ca asa ii zice.

 

Nu stiu daca toti senzorii de aprindere sunt de tip Hall dar multi asa le zic. Senzorii de tip Hall de exemplu nu au bobina inauntru in timp ce alti senzori sunt cu bobina si cu miez de magnet iar astia din cate stiu nu ar fi de tip Hall. Poate ne lamureste careva care stapaneste bine termenii.

 

Hall efect sensor: https://en.wikipedia.org/wiki/Hall_effect_sensor

» Post actualizat in 10 May 2018 03:46

Este cam greu de adaptat si precis nu corespunde graficul avansului deci scade mult puterea.

 

Pai te interesezi si tu ce curbe de avans au, daca nu e diferenta mare poti sa pui linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot fi inductivi sau Hall. Hall ar trebui sa aiba 3 fire, 2 pt alimentare si unul iesire semnal si sunt niste semiconductori. Inclin sa cred ca acolo sunt senzori inductivi (bobina, "pick up coil"), astia genereaza curent electric la modificarea campului magnetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea putine informatii tehnic functional , si prea multe discutii despre curenti . Mircea simson , este scanteia pe bujie ? Este curent pe firul ce intra in bobina ? Este uda bujia cilindrului respectiv ? Daca este uda , inseamna ca nu e din carburatie , daca nu ajunge curent in bobina , nu e bun CDI-ul . Senzorii se defecteaza greu , dar mai usor , CDI-ul . Spun pt ca sunt patit . Am un capac cu doi senzori , de EN 500 , cu grosimea de 65 mm , daca crezi ca-ti trebuieste , spune . Ar trebui sa dai cu spray- contakt , pe mufe , sa vezi reactia , si pe cele ce vin de la Spui ca ai verificat scanteia la ambii cilindri , si avea ori ba ? Pt o mai rapida rezolvare , da-mi un telefon 0749614491.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea putine informatii tehnic functional , si prea multe discutii despre curenti . Mircea simson , este scanteia pe bujie ? Este curent pe firul ce intra in bobina ? Este uda bujia cilindrului respectiv ? Daca este uda , inseamna ca nu e din carburatie , daca nu ajunge curent in bobina , nu e bun CDI-ul . Senzorii se defecteaza greu , dar mai usor , CDI-ul . Spun pt ca sunt patit . Am un capac cu doi senzori , de EN 500 , cu grosimea de 65 mm , daca crezi ca-ti trebuieste , spune . Ar trebui sa dai cu spray- contakt , pe mufe , sa vezi reactia , si pe cele ce vin de la Spui ca ai verificat scanteia la ambii cilindri , si avea ori ba ? Pt o mai rapida rezolvare , da-mi un telefon 0749614491.

 

Daca nu ajunge curent in bobine nu are treaba CDI-ul, plusul este comun pe ambele bobine si nu vine din CDI... care e probabil TCI, masa este cea care trece prin tranzisori. Pick-up coil pare cu 2 elementi, cel putin asa arata pe schema pentru modelul UK. Orice electrician cu un aparat de masura ar trebui sa identifice problema in max 10min...

 

post-11356-0-84112400-1525952269_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ajunge curent in bobine nu are treaba CDI-ul, plusul este comun pe ambele bobine si nu vine din CDI... care e probabil TCI, masa este cea care trece prin tranzisori. Pick-up coil pare cu 2 elementi, cel putin asa arata pe schema pentru modelul UK. Orice electrician cu un aparat de masura ar trebui sa identifice problema in max 10min...

 

attachicon.gifGSX400EZWiringDiagram001.jpg~original.jpeg

 

Schema e de Suzuki, stimabilul are Kawasaki. Oricum cred ca au cam aceeasi treaba la aprindere, senzorii Hall sunt specifici bembeurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea putine informatii tehnic functional , si prea multe discutii despre curenti . Mircea simson , este scanteia pe bujie ? Este curent pe firul ce intra in bobina ? Este uda bujia cilindrului respectiv ? Daca este uda , inseamna ca nu e din carburatie , daca nu ajunge curent in bobina , nu e bun CDI-ul . Senzorii se defecteaza greu , dar mai usor , CDI-ul . Spun pt ca sunt patit . Am un capac cu doi senzori , de EN 500 , cu grosimea de 65 mm , daca crezi ca-ti trebuieste , spune . Ar trebui sa dai cu spray- contakt , pe mufe , sa vezi reactia , si pe cele ce vin de la Spui ca ai verificat scanteia la ambii cilindri , si avea ori ba ? Pt o mai rapida rezolvare , da-mi un telefon 0749614491.

Masor maine capacul si te sun . Merci de ajutor.

» Post actualizat in 10 May 2018 16:24

Pot fi inductivi sau Hall. Hall ar trebui sa aiba 3 fire, 2 pt alimentare si unul iesire semnal si sunt niste semiconductori. Inclin sa cred ca acolo sunt senzori inductivi (bobina, "pick up coil"), astia genereaza curent electric la modificarea campului magnetic.

Senzorii sunt cu 2 fire.

» Post actualizat in 10 May 2018 16:28

Nu stiu daca toti senzorii de aprindere sunt de tip Hall dar multi asa le zic. Senzorii de tip Hall de exemplu nu au bobina inauntru in timp ce alti senzori sunt cu bobina si cu miez de magnet iar astia din cate stiu nu ar fi de tip Hall. Poate ne lamureste careva care stapaneste bine termenii.

 

Hall efect sensor: https://en.wikipedia.org/wiki/Hall_effect_sensor

» Post actualizat in 10 May 2018 03:46

 

Pai te interesezi si tu ce curbe de avans au, daca nu e diferenta mare poti sa pui linistit.

Nu stiu daca sunt scutere cu 2 cilindrii . Si la scuter aprinderea nu este in ulei. Am facut improvizatii pentru putina economie bugetar fiind este mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 10 May 2018 16:28

Nu stiu daca sunt scutere cu 2 cilindrii .

 

n-are treaba, pui bobina dubla si o sa ai o scanteie pe compresie la un cilindru si pe sfarsit de evacuare la celalalt (scanteie falsa).

 

Si la scuter aprinderea nu este in ulei.

 

Asa este, dar nici la motocicleta nu stau scufundati senzorii sau rotorul si statorul in ulei. Eu zic ca ar trebui sa mearga, problema e ca s-ar putea sa te coste ceva bani strungaria. Totusi, pe ebay te-ai uitat? Cateodata gasesti preturi foarte bune la piese SH dar bune, eu am luat un CDI tot de Kawa cu 32 de lire cu tot cu transport.

 

Am facut improvizatii pentru putina economie bugetar fiind este mai greu.

 

Daca esti bugetar cinstit e greu, trebuie sa stai pe salariu. Uita-te la Dragnea, tot bugetar si el dar ii merge mintea domnule, din salariu a cumparat un judet intreg...

» Post actualizat in 11 May 2018 07:47

Cu pretul de la CDI

 

Preturi gasite la prima strigare:

 

https://www.ebay.com/itm/1994-09-Kawasaki-gpz500-ex500-ex-gpz-500-regulator-ignition-unit-CDI-ignitor-ECU/392024017037?hash=item5b4673c88d:g:0wUAAOSwhsVascVs

 

https://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-GPZ-500-400-EX400A-GPZ400S-IGNITION-PICK-UP-COILS-BIKE-BREAKING/322569717612?hash=item4b1aa7476c:g:J-cAAOSwZd1VeDXK

 

https://www.ebay.com/itm/Kawasaki-GPZ500-S-Ignition-Coil/323250032654?hash=item4b4334100e:g:DSIAAOSw~6dayOip

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...