sanjuro Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Salut Am un Suzuki vx800 '93, modelul American De catva timp, nu mai incarca cum trebuie. La masuratori da 11,67V, cand o turez sacade la 11,3, asta dupa ce am incarcat bateria la incarcator. Porneste usor vreo 200km. dupa care iar trebuie incrcata bateria. Ma gandesc ca la incarcare trebuie sa fie problema. Inca n-am reusit sa ma documentez in detaliu. Daca s-a lovit careva dintre voi si a reusit sa o remedieze singur, nu la service rog sa ma ajute cu ceva Sugestii. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Salut, Din pacate eu nu te pot ajuta dar poate stie cineva de pe grupurile dedicat VX-urilor : din Romania: https://www.facebook.com/groups/256729227696741/?ref=bookmarks din strainatate :https://www.facebook.com/groups/23203783614/ https://www.facebook.com/groups/292631047441538/ sau de pe http://vx-faq.thevuelta.com/vx800_FAQ.html Daca gasesti problema te rog sa scrii si aici. Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Salut Am un Suzuki vx800 '93, modelul American De catva timp, nu mai incarca cum trebuie. La masuratori da 11,67V, cand o turez sacade la 11,3, asta dupa ce am incarcat bateria la incarcator. Porneste usor vreo 200km. dupa care iar trebuie incrcata bateria. Ma gandesc ca la incarcare trebuie sa fie problema. Inca n-am reusit sa ma documentez in detaliu. Daca s-a lovit careva dintre voi si a reusit sa o remedieze singur, nu la service rog sa ma ajute cu ceva Sugestii. Multumesc ie scuNp la servis a? stai sa vezi cat e statoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Din ce am vazut la un prieten "patit", pasii au fost urmatorii: masurat releul de incarcare verificat apoi si ce valori da statorul. compari cu ce zice cartea si vezi cum stai. daca statorul da valori aiurea ori e impuscat, ori magnetii de pe oala s-au dezlipit de la locul lor si au plecat la plimbare, asa ca trebuie sa desfaci capacul de la stator ca sa vezi exact care-i situatia inauntru, ca sa stii ce ai de schimbat. poate te ajuta eu nu prea am veleitati tehnice, asa ca mi s-a parut putin rocket science acolo. Daca esti ca mine, du-te la service mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 31, 2018 Share Postat Mai 31, 2018 (editat) Desfa urmatoarele mufe: generator-regulator-catre baterie-dioda-releu pornire. Curata-le cu spray de contacte. Chiar si WD40 e bun. Apoi trage cabluri de la regulatorul de incarcare astfel: - masa (minusul) de pe cablul regulatorului direct la borna "-" bateriei - plusul de la regulator (chiar la iesirea din el, inainte de orice mufa) du-l la borna "+" a bateriei prin cablu cu siguranta de 20-30A. Gasesti la magazinele de componente electronice. - cablurile sa fie de 2,0-2,5 mmp - poti folosi conectori Wago cu 3 poli pentru ramificatia cablurilor de la regulator, daca nu esti prieten cu letconul Cablurile astea iti vor fi utile chiar si daca vei schimba generatorul sau regulatorul de incarcare. Din descriere pare o problema de contacte oxidate. Plauzibil pentru varsta motocicletei. Succes! Editat Mai 31, 2018 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.