Sari la conținut
sanjuro

Pobleme incarcare Suzuki vx800

Postări Recomandate

Salut

 

Am un Suzuki vx800 '93, modelul American

 

De catva timp, nu mai incarca cum trebuie. La masuratori da 11,67V, cand o turez sacade la 11,3, asta dupa ce am incarcat bateria la incarcator. Porneste usor vreo 200km. dupa care iar trebuie incrcata bateria. Ma gandesc ca la incarcare trebuie sa fie problema. Inca n-am reusit sa ma documentez in detaliu. Daca s-a lovit careva dintre voi si a reusit sa o remedieze singur, nu la service rog sa ma ajute cu ceva Sugestii. Multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Din pacate eu nu te pot ajuta dar poate stie cineva de pe grupurile dedicat VX-urilor :

din Romania: https://www.facebook.com/groups/256729227696741/?ref=bookmarks

din strainatate :https://www.facebook.com/groups/23203783614/

https://www.facebook.com/groups/292631047441538/

 

sau de pe http://vx-faq.thevuelta.com/vx800_FAQ.html

 

Daca gasesti problema te rog sa scrii si aici.

 

Drumuri bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am un Suzuki vx800 '93, modelul American

 

De catva timp, nu mai incarca cum trebuie. La masuratori da 11,67V, cand o turez sacade la 11,3, asta dupa ce am incarcat bateria la incarcator. Porneste usor vreo 200km. dupa care iar trebuie incrcata bateria. Ma gandesc ca la incarcare trebuie sa fie problema. Inca n-am reusit sa ma documentez in detaliu. Daca s-a lovit careva dintre voi si a reusit sa o remedieze singur, nu la service rog sa ma ajute cu ceva Sugestii. Multumesc

ie scuNp la servis a? stai sa vezi cat e statoru

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am vazut la un prieten "patit", pasii au fost urmatorii:

 

masurat releul de incarcare

verificat apoi si ce valori da statorul. compari cu ce zice cartea si vezi cum stai.

daca statorul da valori aiurea ori e impuscat, ori magnetii de pe oala s-au dezlipit de la locul lor si au plecat la plimbare, asa ca trebuie sa desfaci capacul de la stator ca sa vezi exact care-i situatia inauntru, ca sa stii ce ai de schimbat.

 

poate te ajuta :cheers:

 

eu nu prea am veleitati tehnice, asa ca mi s-a parut putin rocket science acolo. Daca esti ca mine, du-te la service mai bine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Desfa urmatoarele mufe: generator-regulator-catre baterie-dioda-releu pornire. Curata-le cu spray de contacte. Chiar si WD40 e bun.

 

Apoi trage cabluri de la regulatorul de incarcare astfel:

- masa (minusul) de pe cablul regulatorului direct la borna "-" bateriei

- plusul de la regulator (chiar la iesirea din el, inainte de orice mufa) du-l la borna "+" a bateriei prin cablu cu siguranta de 20-30A. Gasesti la magazinele de componente electronice.

- cablurile sa fie de 2,0-2,5 mmp

- poti folosi conectori Wago cu 3 poli pentru ramificatia cablurilor de la regulator, daca nu esti prieten cu letconul

 

Cablurile astea iti vor fi utile chiar si daca vei schimba generatorul sau regulatorul de incarcare.

 

Din descriere pare o problema de contacte oxidate. Plauzibil pentru varsta motocicletei.

 

Succes!

Editat de Gnraloo

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×