Sari la conținut

Temperatura apa Honda vt shadow 125


Postări Recomandate

Salutare, deschid acest topic pentru o problemă care cred ca o am la motocicleta. Si anume dupa ce opresc motocicleta mi se aprinde martorul de la apa. Nu se aprinde in mers. Am verificat nivelul apei din vas, am testat ventilatorul si merge. Eu cred ca ar fi senzorul de temperatura, si de asemenea ventilatorul functioneaza dar nu porneste in mers. Daca e senzorul unde as putea găsi unul?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul de temperatura este bagat in blocul motor. Normal dupa ce opresti motorul temperatura apei din bloc mai creste un pic dat fiind ca nu o mai plimba nimeni, si atunci ca senzorul sa simta asta.

Treaba este ca atunci cand tai contactul ar trebui sa se taie si senzorul, adica sa nu mai se aprinda.

Parerea mea este ca senzorul este sanatos. O sa caut o schema electrica sa vad cum vine legat.


» Post actualizat in 10 Jul 2018 11:31

Intrebare: cum ai taiat contactul se aprinde martorul de temperatura sau dupa o vreme se aprinde?

 

Ai aici schema electrica.

 

Exista un modul in care intre senzorul de temperatura si la care se leaga si becul din bord (becul nr.2 din schema).

 

Ori are paduchi pe creier modulul de control al aprinderii ori ai un contact aiurea pe la alimentarea becului.

 


SCHEMA ELECTRICA HONDA VT125.pdf

 

Daca doresti la acest link gasesti manualul de service: https://manxmann.files.wordpress.com/2011/10/vt125c.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul pe care îl banuiesc eu se afla pe radiator, dreapta sus. Cu el se conectează un cablu de la ventilator. Si banuiesc ca asta nu da temperatura corectă pentru a porni ventilatorul. Poate nu se numeste senzor de temperatură.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un senzor de temperatura care este pus in blocul motor si ala aprinde un bec in bord daca ai depasit limita de temperatura.

 

Apoi exista un senzor (poti sa ii spui asa) pe radiator care porneste ventilatorul la o anumita temperatura.

 

De fapt nici unul nici altul nu sunt senzori in adevaratul inteles al cuvantului ci sunt termocontacte. La o anumita temperatura inchid un contact electric.

 

Senzor ar fi cel care iti permite afisarea temperaturii in bord.

 

Daca senzorul de pe radiator nu porneste cand trebuie se va supraincalzi motorul in mers si se va aprinde si becul din bord.

 

Pe schema electrica ai sus pe mijloc piese numite Thermo-Interruptor iar acesta este termocontactul pus in serie cu motorul de la ventilator.

 

In partea de jos a schemei, tot pe la mijloc ai piesa Sensor Termico care este cel din blocul motor care comanda becul din bord.

 

Normal cand tai contactul nu ar trebui sa mai functioneze nimica prin instalatia electrica. Sa nu ai o problema la blocul contact cheie.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precizez ca nu iau din cheie contactul ci din buton, kill switch

» Post actualizat in 10 Jul 2018 14:32

Daca il iau din cheie clar nu se mai aprinde nimic

Pai atunci e bine si normal.

Problema este daca:

- in mers s-a aprins becul de temperatura dar nu a pornit ventilatorul

- dupa ce opresti si tai contactul raman becuri aprinse in bord

 

Da-i bice si mergi linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...