MSamuel Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Salutare, deschid acest topic pentru o problemă care cred ca o am la motocicleta. Si anume dupa ce opresc motocicleta mi se aprinde martorul de la apa. Nu se aprinde in mers. Am verificat nivelul apei din vas, am testat ventilatorul si merge. Eu cred ca ar fi senzorul de temperatura, si de asemenea ventilatorul functioneaza dar nu porneste in mers. Daca e senzorul unde as putea găsi unul? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Senzorul de temperatura este bagat in blocul motor. Normal dupa ce opresti motorul temperatura apei din bloc mai creste un pic dat fiind ca nu o mai plimba nimeni, si atunci ca senzorul sa simta asta. Treaba este ca atunci cand tai contactul ar trebui sa se taie si senzorul, adica sa nu mai se aprinda. Parerea mea este ca senzorul este sanatos. O sa caut o schema electrica sa vad cum vine legat. » Post actualizat in 10 Jul 2018 11:31Intrebare: cum ai taiat contactul se aprinde martorul de temperatura sau dupa o vreme se aprinde? Ai aici schema electrica. Exista un modul in care intre senzorul de temperatura si la care se leaga si becul din bord (becul nr.2 din schema). Ori are paduchi pe creier modulul de control al aprinderii ori ai un contact aiurea pe la alimentarea becului. SCHEMA ELECTRICA HONDA VT125.pdf Daca doresti la acest link gasesti manualul de service: https://manxmann.files.wordpress.com/2011/10/vt125c.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MSamuel Postat Iulie 10, 2018 Autor Share Postat Iulie 10, 2018 Senzorul pe care îl banuiesc eu se afla pe radiator, dreapta sus. Cu el se conectează un cablu de la ventilator. Si banuiesc ca asta nu da temperatura corectă pentru a porni ventilatorul. Poate nu se numeste senzor de temperatură. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 (editat) Exista un senzor de temperatura care este pus in blocul motor si ala aprinde un bec in bord daca ai depasit limita de temperatura. Apoi exista un senzor (poti sa ii spui asa) pe radiator care porneste ventilatorul la o anumita temperatura. De fapt nici unul nici altul nu sunt senzori in adevaratul inteles al cuvantului ci sunt termocontacte. La o anumita temperatura inchid un contact electric. Senzor ar fi cel care iti permite afisarea temperaturii in bord. Daca senzorul de pe radiator nu porneste cand trebuie se va supraincalzi motorul in mers si se va aprinde si becul din bord. Pe schema electrica ai sus pe mijloc piese numite Thermo-Interruptor iar acesta este termocontactul pus in serie cu motorul de la ventilator. In partea de jos a schemei, tot pe la mijloc ai piesa Sensor Termico care este cel din blocul motor care comanda becul din bord. Normal cand tai contactul nu ar trebui sa mai functioneze nimica prin instalatia electrica. Sa nu ai o problema la blocul contact cheie. Editat Iulie 10, 2018 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MSamuel Postat Iulie 10, 2018 Autor Share Postat Iulie 10, 2018 Precizez ca nu iau din cheie contactul ci din buton, kill switch » Post actualizat in 10 Jul 2018 14:32 Daca il iau din cheie clar nu se mai aprinde nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Posibil sa fie normal comportamentul( nu cunosc modelul)..este un fel de verificare inainte sa pornesti motorul ca becul functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Precizez ca nu iau din cheie contactul ci din buton, kill switch » Post actualizat in 10 Jul 2018 14:32 Daca il iau din cheie clar nu se mai aprinde nimic Pai atunci e bine si normal. Problema este daca: - in mers s-a aprins becul de temperatura dar nu a pornit ventilatorul - dupa ce opresti si tai contactul raman becuri aprinse in bord Da-i bice si mergi linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MSamuel Postat Iulie 10, 2018 Autor Share Postat Iulie 10, 2018 (editat) Mulțumesc de lămurire, asfalt uscat! Editat Iulie 10, 2018 de MSamuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.