Cristi91 Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 Salut, am si eu cateva intrebari daca ma puteti ajuta: 1. Vreau sa montez un kit de 80cc pe un Aprilira Rs4 50, imi poate recomanda cineva un service din Constanta ? le-am scris si celor de la Estbike si celor de la Hobymoto dar au dat cu seen doar 2. Acesta ar corespunde cu codul modelului moto (Tk 000) : https://www.unimotors.ro/Set-cilindru-motor-Aprilia-RS-RX-Derbi-GPR-Racing-Senda-DRD-Gilera-RCR-SMT-80cc-2T-Polini_p_3802.html , este bun aveti alte recomandari ? 3. Ma intereseaza sa obtin putina viteza in plus, in afara de kit'ul de mai sus mai trebuie sa schimb altceva ? ----------------------------- Ps: Eventual ma pot deplasa si in Bucuresti daca a ramas Constanta fara mecanici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seek_MeCT Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 1) Daca vrei sa schimbi kitul cilidru, te sugerez sa iei un kit 110cm3. Mult mai bun, putere mai mare si te tine mai mult fara sa se strice.(la pret apropriat fata de cel de 80) 2) Un carburator pe marimea capacitatii cilindrice.(sau poti sa schimbi jiglerul(mainjet,ul)care sa aibe o gaura mai mare). 3) Bucura-te de ea!(ps, sunt aprope de tine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi91 Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) Am gasit asta..dar nu stiu daca se potriveste: https://www.olx.ro/oferta/motor-aprilia-rs4-125-cc-ID8lpz3.html#00f1fd3566 Editat Februarie 12, 2019 de Cristi91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi91 Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) Acum 3 ore, adnohepentrupoponari a spus: vinde cotetul ala si ia-ti si tu o motocicleta totusi... Este 2012/9000km si daca vorbim de aspect sa stii ca arata foarte bine Editat Februarie 12, 2019 de Cristi91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) Daca vrei doar putina viteza in plus, e mai ieftin sa te joci cu foaia si pinionul. Ca dezavantaj, o sa ai demaraj greu (adica o sa prinda viteza aia greu si o sa ti se para lenesa). Motoarele 2T nu au nici cuplu mare. Poti si invers. Renunti la viteza si te dai pe o roata intr-o veselie. Motorul de RS 125 4T nu mi se pare o idee potrivita. Cred ca o sa ai probleme mari cu actele sa o faci legala. E mai greu (presupun) si are cuplu mai mare decat motorul de 125 2T. E posibil sa nu reziste cadrul. L-am comparat cu motorul de 125 2T pentru ca ala s-a pus pe RS-ul de 50 de oamenii care se dau pe circuite in strainatate. Uite aici o lista cu kit-uri de RS50: https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?254214-most-50cc-70cc-80cc-etc-bhp-info In functie de bani si cat esti dispus sa modifici motorul, alegi ce ti se potriveste. Se pare ca la ParmaKIT (ala de 110cmc) trebuie modificat carter-ul si asta nu e lucru usor de facut. Poti spune ce greutate a motocicletei ai trecuta in talon? Editat Februarie 12, 2019 de Endurache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Ca n-are varsta de A..cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi91 Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 1 oră în urmă, Endurache a spus: Daca vrei doar putina viteza in plus, e mai ieftin sa te joci cu foaia si pinionul. Ca dezavantaj, o sa ai demaraj greu (adica o sa prinda viteza aia greu si o sa ti se para lenesa). Motoarele 2T nu au nici cuplu mare. Poti si invers. Renunti la viteza si te dai pe o roata intr-o veselie. Motorul de RS 125 4T nu mi se pare o idee potrivita. Cred ca o sa ai probleme mari cu actele sa o faci legala. E mai greu (presupun) si are cuplu mai mare decat motorul de 125 2T. E posibil sa nu reziste cadrul. L-am comparat cu motorul de 125 2T pentru ca ala s-a pus pe RS-ul de 50 de oamenii care se dau pe circuite in strainatate. Uite aici o lista cu kit-uri de RS50: https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?254214-most-50cc-70cc-80cc-etc-bhp-info In functie de bani si cat esti dispus sa modifici motorul, alegi ce ti se potriveste. Se pare ca la ParmaKIT (ala de 110cmc) trebuie modificat carter-ul si asta nu e lucru usor de facut. Poti spune ce greutate a motocicletei ai trecuta in talon? Acum 11 minute, Cristi91 a spus: la prima vedere rs4 125 4T este identica cu a mea la cadru.. https://www.olx.ro/oferta/aprilia-125-rs4-IDc1igV.html#93b24dfb7a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Eu stiam ca RS50 ala mai vechi are 89kg la gol. S-a ingrasat mai ceva ca mine. E posibil sa aiba acelasi cadru. Asta ar explica greutatea mare a lui RS50. Alea vechi erau diferite. Daca iti permite categoria permisului mai bine o vinzi pe asta si la banii aia pui cei 850 de euro cat cere ala pe motorul de 125, mai pui cateva sute de euro cat or costa modificarile si iei altceva. Adica pe langa motor iti mai trebuie toata electronica si aproape toata instalatia electrica, furtune (motorul are alta forma si orificii), radiator (daca sunt diferite), evacuare (sunt foarte diferite evacuarile 2T si 4T) plus multe alte chestii marunte. Mi se pare o idee foarte proasta si foarte scumpa sa pui motor de 125 4T pe motocicleta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi91 Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 33 minute, Endurache a spus: Eu stiam ca RS50 ala mai vechi are 89kg la gol. S-a ingrasat mai ceva ca mine. E posibil sa aiba acelasi cadru. Asta ar explica greutatea mare a lui RS50. Alea vechi erau diferite. Daca iti permite categoria permisului mai bine o vinzi pe asta si la banii aia pui cei 850 de euro cat cere ala pe motorul de 125, mai pui cateva sute de euro cat or costa modificarile si iei altceva. Adica pe langa motor iti mai trebuie toata electronica si aproape toata instalatia electrica, furtune (motorul are alta forma si orificii), radiator (daca sunt diferite), evacuare (sunt foarte diferite evacuarile 2T si 4T) plus multe alte chestii marunte. Mi se pare o idee foarte proasta si foarte scumpa sa pui motor de 125 4T pe motocicleta aia. o sa incerc sa schimb foaia si pinionul ..daca reusesc sa scot 10-20 km in plus sunt multumit! merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 (editat) Acum 16 ore, Endurache a spus: Motorul de RS 125 4T nu mi se pare o idee potrivita. Cred ca o sa ai probleme mari cu actele sa o faci legala. E mai greu (presupun) si are cuplu mai mare decat motorul de 125 2T. E posibil sa nu reziste cadrul. L-am comparat cu motorul de 125 2T pentru ca ala s-a pus pe RS-ul de 50 de oamenii care se dau pe circuite in strainatate. Compara rs4 125 si rs 125 si vezi unde ai gresit mai sus. Editat Februarie 13, 2019 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 M-am uitat acum pe specificatii si RS125 are cuplu mai mare decat RS4 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.