Caragea Alexandru Postat Iunie 28, 2019 Share Postat Iunie 28, 2019 Buna colegi, Sunt posesorul unei YAMAHA fz6 s2 naked an 2008 si am o problema tare ciudata cu ea, mai exact cu incarcarea; Cand o pornesc , la inceput pana se incalzeste,pana ajunge apa la 100 gr, incarca in parametri (aproape 14V la relanti si 14,5V in 4000 ture) iar dupa gata, nu mai trece la relati de 12,4 - 12,5 V iar in ture daca depaseste 13V, daca..... Am cumprat un releu nou si tot la fel face, am masurat rezistenta statorului si este ok , 0.5-0,7 ohm si voltajul 17,5-18V la relanti si 62-63V in ture pe cele 3 faze cu mufa de la releu scoasa.... deci pare in regula si statorul... Aveti idee ce ar putea fi ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 28, 2019 Share Postat Iunie 28, 2019 Statorul l-ai măsurat și cu motorul cald, adică în condițiile în care zici că nu mai încarcă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caragea Alexandru Postat Iunie 28, 2019 Autor Share Postat Iunie 28, 2019 Da, exact ! iN conditii de cald au dat aceste valori ; am uitat sa specific. SI am schimabt si bateria , am cumoarat una noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelx11 Postat Iunie 28, 2019 Share Postat Iunie 28, 2019 Am avut aceeasi problema, am anulat mufa alternator-releu, firele cositorite si izolate. Se incalzea unul din contactele mufei cand avea consum si ramanea in 2 faze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Iunie 28, 2019 Share Postat Iunie 28, 2019 am gasit o data (la o masina) si rotor defect,de fapt dezlipit,nu facea contact bobina unde se conecta cu inelele pt perii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 28, 2019 Share Postat Iunie 28, 2019 Mda, doar că la moto (în majoritatea cazurilor, printre care și ăsta) rotorul e un magnet permanent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caragea Alexandru Postat Iunie 29, 2019 Autor Share Postat Iunie 29, 2019 Am fost ieri al reprezentanta YAMAHA - DUAL MOTORS- si au zis baietii ca e dus statorul! Chiar daca da aceste valori bune la o prima vedere , de fapt in sarcina nu are putere sa incarce.... nu stiu ce sa zic.. mai ales ca mi-au dat si pretul unui stator nou 1350 lei.... Acum 12 ore, florinelx11 a spus: Am avut aceeasi problema, am anulat mufa alternator-releu, firele cositorite si izolate. Se incalzea unul din contactele mufei cand avea consum si ramanea in 2 faze. Florinelx11 ai putea sa mi dai mai multe detalii ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 29, 2019 Share Postat Iunie 29, 2019 Cum nu i-ai raspuns colegului de mai sus presupun ca ai masurat rezistenta de izolatie a infasurarii fata de masa si e ok. Ca statorul sa-l arunci la gunoi mai intai fa rost de un cleste de curent, fa scurt intre cele trei iesiri si masoara curentul pe ele. Daca ai valori egale intre ele atat la rece cat si la cald statorul e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.