Jump to content

florinelx11

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About florinelx11

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Motocicleta
    Honda X11
  1. Verifica tensiunea intre fazele alternatorului( motor pornit la relantiu), decuplat mufa dintre alternator si releu, masori curentul alternativ. Intre cele 3 faze nu trebuie sa existe diferente de voltaj. Tensiunea de iesire intre 2 faze minim 18 Vca . Cuplezi mufa de la releu si cu un clampmetru masori Amperi( curent absorbit de releu) pe fiecare faza in parte, aici la fel, nu trebuie sa existe diferente de amperaj. Acolo unde amperajul este mai mare exista un scurt. Releul trebuie sa scoata 13.2-14.5 Vcc.
  2. Verifica releul de incarcare, am avut aceeasi problema, o dioda strapunsa in puntea trifazica a releului. Pune in scurt 2 faze si nu incarca bateria.
  3. Salut, Rosu Florian, 41 de ani, Honda X11, Alexandria.
×
×
  • Create New...