Sari la conținut

florinelx11

Membru
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    Honda X11

florinelx11's Achievements

  1. Foloseste suruburi din inox, le probezi cu magnetul sa nu fie fier nichelat.
  2. Eu am ajuns tarziu sambata, abia montam cortul cand a inceput parada.
  3. Doar cu cat. A, fratele meu a vrut sa achizitioneze acest model pt. ca avea doar cat.B, iar cand s-a interesat la Politie a aflat ca poate fi condus legal doar cu cat. A. Explicatia : depaseste capacitatea de 50cc si are ecartamentul redus intre cele doua roti fata, nu este trike.
  4. Unge-ti lantul cu aditiv de ulei, tine minim 1000 Km intre ungeri si nu va mai chinuiti cu ...chestii!
  5. Curata bine locul cu smilgher fin si alcool izopropilic si foloseste solutie epoxidica de metal ( este o seringa cu doua solutii ce trebuie amestecate, trebuie lasat la intarit 24 ore). Am folosit aceasta metoda la un radiator de stivuitor cu doua circuite, unul de ulei si unul de apa, unde a intrat un surub la elice si a facut o gaura in cel de ulei si trei in radiatorul de apa. Metoda a dat rezultate.
  6. Eu modific putin electrodul de masa si nu mai fura curent cand se uda, asa am si la moto si sunt iridiu, dar am aplicat aceasta metoda si la generatoare sau drujbe.
  7. O mufa USB rezista la un curent maxim de 2,5A/12Vcc.
  8. Sa nu mai lungim vorba.. dai un frigider si iei o rasnita manuala de piper la jumatate din pret!
  9. Bateria e moarta, cand electromotorul da sa invarta curentul consumat creste si scade tensiunea la bornele releului, de aceea caraie. Vezi cablurile de pornire intre masina si moto sa nu fie prea subtiri.
  10. Am modificat suportul bateriei in 2010 cand am achizitionat motorul, avea bateria dusa si cand am cautat si am vazut cat costa... am pus doi acumulatori. Anul trecut am cumparat doua de 9A (105 lei/buc.), deoarece bateria originala 14A (800 lei). Acumulatorii sunt legati in paralel si incarcati simultan, controllerul se alimenteaza din puntea trifazica.
  11. Dupa 3 regulatoare de tensiune arse, m-am hotarat sa-mi fac singur un regulator de incarcare la motocicleta . Controllerul solar de 30 A ( mosfeturile originale 4 buc. din el nu suportau decat 20A/40V pt. cateva secunde, o chinezarie) l-am modificat "putin", i-am montat pe un radiator extern cu racire fortata 8 mosfeturi de 30 A fiecare si suportand 80 Vcc in intrare in locul celor originale. Alternatorul motocicletei fiind trifazic am montat o punte de diode trifazica si condensatori de cc. pt. redresare.13,8V in relantiu, iar in turatie 14,8V . Cand bateriile sunt incarcate controllerul opreste incarcarea. Sunt foarte multumit de noul regulator, a functionat perfect tot sezonul moto 2019.
  12. 3500 lei pt. achizitia de moto sh ar fi fost ceva, dar pt. un motor nou... nu vad inghesuiala!
  13. O calatorie , o poveste si frumoase amintiri... banii cheltuiti si preturile se vor uita !
  14. Am avut aceeasi problema, am anulat mufa alternator-releu, firele cositorite si izolate. Se incalzea unul din contactele mufei cand avea consum si ramanea in 2 faze.
×
×
  • Creează nouă...