Nocturnus85 Postat Octombrie 25, 2019 Share Postat Octombrie 25, 2019 (editat) ATENTIE: Topic pentru tractoristi!!! Nu am scris niciodata la rubrica asta desi am avut multe tractoare pe mana. Defapt pe forum in general nu mai sunt activ de ceva vreme, mai putin pe topicul de metale(si acolo din an in paste) Asadar, ce m-a facut sa incep un topic nou? Pai de cateva zile am intrat in posesia unei motociclete speciale, si anume un Harley Davidson Road King din 2005. De ce special? Pai in loc de motorul de 88 C.I.(1340cc pntru anul respectiv) vine cu un motor Screaming Eagle 103(aproape 1700cc). Pe langa bijuteria de motor, a venit si cu o cutie tot S.E in 6 trepte spre deosebire de cutia de serie in 5 trepte pentru modelul 2005. Filtrul este tot Screaming Eagle iar ca evacuarea venit cu o pereche de Rheinhart True Dual. Atelajul mai are accesorii mai putin importante pentru a fi mentionate. A umblat circa 41k de mile. Dupa cum spuneam mai sus, am trecut prin multe mobre, de la Honde de 125cc la V-strom si la alte H.D-uri. Unele m-au satisfacut mai mult decat altele. Road King-ul asta, asa cum a fost preparat, este the ultimate motorcycle! Cel putin din punctul meu de vedere, pe categoria asta. Mobretul se misca efectiv precum un Cadilac, Desi masiva, avand undeva la 390kg, trece peste denivelari mai bine ca unele mobre cu pretentii de pseudo-adventure. Atentie, ma refer strict la gropanele din asfalt. Fiind o motocicleta lunga, pozitia este exceptionala pentru touring. De multe ori ai impresia ca mergi cu un Steam roller dotat cu fotoliu. Apoi intervine frumusetea. Stiu ca frumusetea e in ochii privitorului insa, Road King-ul este fix genul ala de motocicleta la care te gandeai atunci cand inchideai ochii pe la 12 ani si visai. Fiind Harley,executia fabricatiei este exemplara. Fier Fier Fier! Desi motoreta are 41k de mile, cromul e impecabil iar vopseaua e perfecta(mai putin micile semne unde a fost atinsa de fostii detinatori). Cati cai are? Fuck knows. In varianta 88 C.I. avea pe la 70 de cai si 100 Nm. Acum are ceva mai mult si se tureaza un pic mai sus fata de motorizarea originala.(estimez pe la 120-130 Nm dupa dyno-ul dinte craci) La relanti, motorul vibreaza ca unltimul drac(ca orice Harley cu motor montat pe tamburi de cauciuc) insa vibratiile trec dupa ce depasesti 1200-1400 de turatii. In croaziera e super linistit.Nici macar in acceleratii puternice nu deranjeaza. Din contra! Deasemenea , tobele asigura o coloana sonora de ti se ridica parul pe maini. Per total e poezia mecanica perfecta. Nu sunt fixist si sunt destul de polivalent la motociclete, Ducati si Moto Guzzi ambele facandu-mi cu ochiul in stilul lor. Road King-ul efectiv m-a coplesit. Fara sa va mai plictisesc, atasez niste poze cu animalul. Editat Octombrie 25, 2019 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Octombrie 26, 2019 Share Postat Octombrie 26, 2019 6 hours ago, Nocturnus85 said: Fiind Harley,executia fabricatiei este exemplara. Datorită ție, mi-am inceput ziua cu zâmbetul pe buze. Mulțumesc! S-o stăpânești sănătos și să te bucuri de ea multi km, fara incidente! ✌ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefrusu Postat Octombrie 26, 2019 Share Postat Octombrie 26, 2019 O inregistrare cu evacuarea in lucru? te rugam noi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.