Jump to content
Sign in to follow this  
Narcis14

Probleme cu scuterul

Recommended Posts

Buna , am si eu un scuter Piaggio diesis de 80 cm si in ultima vreme am numai probleme cu el. Astazi i-am schimbat setul si am curatat carburatorul si filtrul de aer ,dupa ce am montat totul la loc exact cum a fost l-am pornit si statea la relantiu, dar nu se tura cum trebuie. Am incercat sa ii dau filtrul de aer jos si spre surprindere mea se tura bine de tot , dar nu mai statea la relantiu . Ce sa fac sa se tureze bine si cu filtrul de aer ??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca e inmatriculat ca moped, chiar daca are set de 80cmc.
Daca da, atunci e simplu: un somoiog de paie si un chibrit. 
Daca nu, un mecanic priceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, pierrotlefou a spus:

Banuiesc ca e inmatriculat ca moped, chiar daca are set de 80cmc.
Daca da, atunci e simplu: un somoiog de paie si un chibrit. 
Daca nu, un mecanic priceput.

Mersi,chiar nu m-ai ajutat :)))  Si am rezolvat era de la bujie!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 14 minute, Narcis14 a spus:

Mersi,chiar nu m-ai ajutat :)))  Si am rezolvat era de la bujie!

 

Asculta, situatia e simpla.

Daca tu ai inmatriculat un moped cu motor modificat la 80cmc, atunci asta e o smecherie (tipic romaneasca) care sincer ma enerveaza. Asa ca ti-am dat sfaturile care merita o astfel de situatie.
Daca ai avea curaj, ai confirma care este situatia reala.

Edited by pierrotlefou

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, pierrotlefou a spus:

Asculta, situatia e simpla.

Daca tu ai inmatriculat un moped cu motor modificat la 80cmc, atunci asta e o smecherie (tipic romaneasca) care sincer ma enerveaza. Asa ca ti-am dat sfaturile care merita o astfel de situatie.
Daca ai avea curaj, ai confirma care este situatia reala.

Nu mai intra,stai linistit.Exact prin asta va confirma romanian scam... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, Christian 1 a spus:

Nu mai intra,stai linistit.Exact prin asta va confirma romanian scam... :)

Exact.
Ca si "salajanul" care voia sa faca in Cluj livrare cu scuter de 1000-1200 RON. Din categoria: repede, ieftin si bun. Scuterul, nu livrarea...
:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, pierrotlefou a spus:

Asculta, situatia e simpla.

Daca tu ai inmatriculat un moped cu motor modificat la 80cmc, atunci asta e o smecherie (tipic romaneasca) care sincer ma enerveaza. Asa ca ti-am dat sfaturile care merita o astfel de situatie.
Daca ai avea curaj, ai confirma care este situatia reala.

Editat 1 oră în urmă de pierrotlefou

Eu nu circul cu el pe drumurile publice, de aceea am pus set de 80 cc pe el .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, Narcis14 a spus:

Eu nu circul cu el pe drumurile publice, de aceea am pus set de 80 cc pe el .

Hahahahaha.
Sincer, nu m-am asteptat la un astfel de raspuns.
Dar sunt convins ca este inmatriculat la primarie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 minute, pierrotlefou a spus:

Dar sunt convins ca este inmatriculat la primarie.

Da este inmatriculat la primarie si ce are ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 42 minute, caracterincompatibil a spus:

Nenea pierr.hai să lăsăm ipocrizismele

Și matale ai mătreață în cap...d aia românească

Man,discutam de conceptul romanesc...

La service-ul moto unde mai lucrez,foarte multi ce-si limiteaza SS-uri ne intreaba cum sa le delimiteze dupa ce le facem limitarea...

ASTA,nu mai e ipocrizie,e ce am scris aici. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, Christian 1 a spus:

Man,discutam de conceptul romanesc...

La service-ul moto unde mai lucrez,foarte multi ce-si limiteaza SS-uri ne intreaba cum sa le delimiteze dupa ce le facem limitarea...

ASTA,nu mai e ipocrizie,e ce am scris aici. :)

 

Bre, cam peste tot in lume e asa. Noi, romanii avem impresia ca suntem mai speciali in a face rele...cred ca suntem undeva la jumatea clasamentului. Pana la urma un set motor mai mare pe un scuter nu inseamna ca vei prinde viteza mai mare, ci doar ca vei ajunge mai repede la viteza maxima a scuterului. Motivul? Pai e simplu, ai o caseta de transmisie cu niste pinioane, vrei viteza mai mare, inlocuiesti acele pinioane cu altele, dar va scade timpul de acceleratie. Un scuter de 50 cu un set de 70/80 este chiar decent, nu e o fita sau o marlanie, avand in vedere ca toti producatorii respectabili produc kit-uri de upgrade de cilindree pentru majoritatea scuterelor de 50.

Eu am niste idei dubioase, iar legea ma opreste sa le pun in practica pe motiv de 'cum p*la mea as omologa asa ceva?' Ex...un scuter de 50 modificat sa accepte un motor de motocicleta de 125cc. De ce? As vrea sa fac asta doar pentru distractie si ca exercitiu de tehnica. Mi-ar placea sa il pot omologa si sa circul in legalitate. Crezi ca as putea in Romania? Ma indoiesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlad,discutam de noi,ca natie,nu de altii.

Mai departe,fiecare face ce il taie tartacuta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 12 ore, Narcis14 a spus:

Da este inmatriculat la primarie si ce are ?

 

QED.

Din pacate este complet ilegal. Ca sa-i linistesc si pe altii care si-au exprimat opiniile pe aici, acest sport este practicat si in alte tari (evident, latine). 
Pana la urma, este optiunea ta. E greu de detectat o astfel de modificare. Decat in caz de accident cand s-ar putea sa se uite mai in detaliu. Dar nici atunci...


Atata timp cat nu o vinzi cu aceasta modificare, responsabilitatea legala este a ta. Daca o vinzi, atunci bagi pe altcineva in belea.
Cel mai elegant ar fi sa o omologhezi. Nu este imposibil. Dar e mai mare daraua decat ocaua. Si te obliga sa arati permisul corespunzator.

Insa poate se trezesc si "legiutorii" si aproba proiectul de lege ce ar permite sa conduci 2 roti pana la 125cmc cu permis B. Si atunci poti sa beneficiezi de senzatii la un scor decent, fiindca poti gasi scuter/motor de 125 cmc la un pret decent si e o optiune mai buna decat un ex-moped cu set motor de 80 cmc.

Asfalt uscat!

Edited by pierrotlefou

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, pierrotlefou a spus:

Din pacate este complet ilegal.

Ti-am mai zis ca nu circul cu el pe drumurile publice .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Narcis14 a spus:

Ti-am mai zis ca nu circul cu el pe drumurile publice .

 

Sa inteleg ca locuiesti intr-o zona in Romania in care infrastructura comunala iti permite asa ceva. Bravo tie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 ore, pierrotlefou a spus:

QED.

Din pacate este complet ilegal. Ca sa-i linistesc si pe altii care si-au exprimat opiniile pe aici, acest sport este practicat si in alte tari (evident, latine). 
Pana la urma, este optiunea ta. E greu de detectat o astfel de modificare. Decat in caz de accident cand s-ar putea sa se uite mai in detaliu. Dar nici atunci...


Atata timp cat nu o vinzi cu aceasta modificare, responsabilitatea legala este a ta. Daca o vinzi, atunci bagi pe altcineva in belea.
Cel mai elegant ar fi sa o omologhezi. Nu este imposibil. Dar e mai mare daraua decat ocaua. Si te obliga sa arati permisul corespunzator.

Insa poate se trezesc si "legiutorii" si aproba proiectul de lege ce ar permite sa conduci 2 roti pana la 125cmc cu permis B. Si atunci poti sa beneficiezi de senzatii la un scor decent, fiindca poti gasi scuter/motor de 125 cmc la un pret decent si e o optiune mai buna decat un ex-moped cu set motor de 80 cmc.

Asfalt uscat!


Eu nu luam in calcul posibilitatea de a nu avea permis. Credeam ca se subintelege. Eu ma refeream strict la agregatul tehnic.Nu doar in tarile latine se intampla asta...Sunt pe niste forumuri din US, aia fac niste chestii extreme si nu ii deranjeaza nimeni pentru ca legislatia este relaxata. Noi inca suntem semi-bananieri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, GoodKat a spus:

Eu nu luam in calcul posibilitatea de a nu avea permis. Credeam ca se subintelege. Eu ma refeream strict la agregatul tehnic.Nu doar in tarile latine se intampla asta...Sunt pe niste forumuri din US, aia fac niste chestii extreme si nu ii deranjeaza nimeni pentru ca legislatia este relaxata. Noi inca suntem semi-bananieri.

Mi-am dat seama de la inceput :) 

Nu am nimic impotriva tuning-ului, dimpotriva. In tara bananiera in care ne ducem existenta, genul asta de "exotisme" te impinge in afara legii.

Insa chestia cu 80cmc e o "jmecherie" de care baietii se folosesc, in cardasie cu "atrocitatile" locale, mai ales rurale. Am vazut scutere de 125cmc inmatriculate ca moped, la fel cum am vazut moped inmatriculat la Politie (asta mi se pare culmea prostiei).
Atata timp cat nu va revinde mopedul modificat, e liber sa se distreze pe barba lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, pierrotlefou a spus:

Mi-am dat seama de la inceput :) 

Nu am nimic impotriva tuning-ului, dimpotriva. In tara bananiera in care ne ducem existenta, genul asta de "exotisme" te impinge in afara legii.

Insa chestia cu 80cmc e o "jmecherie" de care baietii se folosesc, in cardasie cu "atrocitatile" locale, mai ales rurale. Am vazut scutere de 125cmc inmatriculate ca moped, la fel cum am vazut moped inmatriculat la Politie (asta mi se pare culmea prostiei).
Atata timp cat nu va revinde mopedul modificat, e liber sa se distreze pe barba lui.


Apogeula fost sa vad un Kawasaki NInja 250 inmatriculat 'pa primarie'. Mopedul inmatriculat la politie - nu e nimic gresit. Legea iti da posibilitatea sa faci asta, nu te obliga nimeni sa inmatriculezi mopedul pe raza primariei, daca tu vrei la politie. Deci e legal din cate stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 16 minute, GoodKat a spus:


Apogeula fost sa vad un Kawasaki NInja 250 inmatriculat 'pa primarie'. Mopedul inmatriculat la politie - nu e nimic gresit. Legea iti da posibilitatea sa faci asta, nu te obliga nimeni sa inmatriculezi mopedul pe raza primariei, daca tu vrei la politie. Deci e legal din cate stiu.

Recunosc ca am vazut si eu o dementa de 250cmc pe moped. Undeva prin Teleorman (oare de ce) si scuterul era o marca italiana.
Aia cu mopedul la Politie stiu ca este legal, insa este o bataie inutila de cap. Si in plus, situatia devine suspicioasa.
Revenind la Narcis14 (cu un avatar de copil din filme cu pionieri), sunt curios cu cat si-a imbunatatit plecarea de pe loc si viteza maxima. Ca daca nu si-a scos diversele limitari care exista pe un moped, s-a distrat bine (oricum, pe banii lui).

Edited by pierrotlefou

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28.03.2020 at 22:25, GoodKat said:

Eu am niste idei dubioase, iar legea ma opreste sa le pun in practica pe motiv de 'cum p*la mea as omologa asa ceva?' Ex...un scuter de 50 modificat sa accepte un motor de motocicleta de 125cc. De ce? As vrea sa fac asta doar pentru distractie si ca exercitiu de tehnica. Mi-ar placea sa il pot omologa si sa circul in legalitate. Crezi ca as putea in Romania? Ma indoiesc.

 

In loc sa te incurci cu "dubiosenii" mai bine cumperi un Piaggio Skipper 125 cu motor in doi timpi. Are sasiu mic de scuter de 50cmc si cu motorul de 125cmc 2T este racheta, la propriu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, pierrotlefou a spus:

Revenind la Narcis14 (cu un avatar de copil din filme cu pionieri), sunt curios cu cat si-a imbunatatit plecarea de pe loc si viteza maxima. Ca daca nu si-a scos diversele limitari care exista pe un moped, s-a distrat bine (oricum, pe banii lui).


Asta discutam si cu Cristi, daca nu schimbi evacuare, admisie si carburator + un  reglaj cum trebuie, degeaba ii pui kit marit. Iar dupa ce faci toate astea, trebuie sa umbli si la pinioanele din transmisia finala ca sa schimbi raportul.

Acum 7 minute, mobiletron a spus:

 

In loc sa te incurci cu "dubiosenii" mai bine cumperi un Piaggio Skipper 125 cu motor in doi timpi. Are sasiu mic de scuter de 50cmc si cu motorul de 125cmc 2T este racheta, la propriu.

 

Sunt convins ca exista variante mai ieftine si mai simple, dar unde ar mai fi amuzamentul? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, GoodKat said:

Sunt convins ca exista variante mai ieftine si mai simple, dar unde ar mai fi amuzamentul? :D

 

Depinde ce iti doresti, daca vrei neaparat ceva facut de tine atunci se schimba situatia, daca te intereseaza doar performanta in sine cumperi direct Skipperul si astfel castigi timp pt ca nu mai stai sa proiectezi si sa muncesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 minute, mobiletron a spus:

 

Depinde ce iti doresti, daca vrei neaparat ceva facut de tine atunci se schimba situatia, daca te intereseaza doar performanta in sine cumperi direct Skipperul si astfel castigi timp pt ca nu mai stai sa proiectezi si sa muncesti.

 

Vreau ceva facut de mine, un proiect de timp liber cum s-ar zice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 minute, GoodKat a spus:

 

Vreau ceva facut de mine, un proiect de timp liber cum s-ar zice.

Amu-i momentu'! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...