Alexcodita Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 (editat) Bună ziua detin si eu o honda cr 125 2t din 1996 si am observat ca nu prea am racire se încălzește de nu pot sa pun mana pe cilindru si intr un timp mai curgea pe furtunasul de sus de langa busonul radiatorului(supraplin s au cum se numeste) acuma nu mai curge dar am desfacut la pompa de apa si are la paleta un dinte(s-au cum ii spune lipsa) oare asta sa fie cauza? Editat Mai 4, 2020 de Alexcodita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Cand bagi antigel , ia unu de calitate oricum mai mult de 1 litru nu.ti intra , ia unu cu punctul de fierbere la 138 grade . Eu odata din graba am luat unu ordinar din dedeman deala la 15 lei si ala da sa fiarba sau dracu sa.l ia daca inteleg cum dar nu aveam 100 grade nici vorba dar el dadea sa iasa pe dinafara ff ciudat . Cu unu de calitate n.am mai avut niciodata probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Acum 3 ore, Alexcodita a spus: Bună ziua detin si eu o honda cr 125 2t din 1996 si am observat ca nu prea am racire se încălzește de nu pot sa pun mana pe cilindru si intr un timp mai curgea pe furtunasul de sus de langa busonul radiatorului(supraplin s au cum se numeste) acuma nu mai curge dar am desfacut la pompa de apa si are la paleta un dinte(s-au cum ii spune lipsa) oare asta sa fie cauza? Cateva chestii: - Ce vrei sa spui cu un singur dinte la paleta de la pompa de apa. O poza era buna. - daca ai VIN-ul de la mobra il bagi aici si poti gasi lista completa de piese de schimb. https://www.bike-parts-honda.com/ - Motorul functioneaza undeva pe la 85 de grade Celsius. Tu daca ai pus mana pe ceva de temperatura asta iti ramane pielea acolo. Deja +45 grade C incepe sa te piste. Uite aici un manual de service: http://users.telenet.be/mbxtreme/10108462-Honda_Cr125r_Service_Repair_Manual_2000-2003_Cr125.pdf Asta ar fi pompa de apa. Mai ai toate paletele la rotor sau doar una singura de ii spui tu dinte.... @sbk750 probabil ca nu ai aerisit bine instalatia si cand se incalzea, se dilata o punga de aer si iti arunca lichidul afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.