Jump to content

Recommended Posts

Deci, fac downhill de vreo 3 ani, fara concursuri dar dintre prietenii mei și cei de vârsta mea mă dau cam cel mai bine. Mereu am vrut în schimb să am un motor, iar atunci când un prieten și a luat un wr de 250 am spus clar că trebuie să îmi iau și eu, chiar daca as fi nevoit să renunț la downhill.

Știu că sunt multe întrebări de genul dar am vrut sa aflu niste păreri și să primesc recomandări pentru nevoile mele. Deci m am hotărât clar la un motor de enduro, nu mă apuc sa merg pe circuite etc doar prin pădure. Stau in Valea Jiului deci zona îmi permite. 

Am 1.85 și 65 de kg, deci m am gândit la ceva care sa fie cat mai ușor. Așa că am ajuns la Exc 200 in 2t sau exc 250 tot în 2t, dar m am gândit și la Beta RR 350 4t sau un Exc 350 in 4t, dar ideea e că nu le consider eu cel puțin niste variante prea bune datorita cuplului mare și greutății. Deci cel mai mult îmi face cu ochiul exc ul de 200 sau 250 in 2t. Acum vine întrebarea: pot învăța și pe 2t? Bănuiesc că imposibil nu e, și poate mă ajută și experiența de la downhill. Orice alte recomandări sunt binevenite. Iar dacă alegerea mai buna ar fi un 250 in 4t, as vrea sa știu. O seara faina!

Am uitat să menționez că vreau să îl și inmatriculez, și probabil va fi folosit și pe strada, nu știu exact încă în ce măsură dar va fi

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, mihai c a spus:

zice-se ca noul wr250 ar imita foarte bine pe cele 2T ca distributie a maselor

daca e asa,ar fi cea mai buna alegere cred;2T nu prea e de strada

Daca te referi la modele noi din păcate nu am bugetul necesar. Wr ul de care spuneam eu era undeva până în 2009. Cel mai probabil nu va fi folosit foarte mult pe strada. Am uitat sa spun, bugetul pe care îl am este situat între 3000 și 4000 de euro.

In plus pe olx nici nu sunt atât de multe wr uri, predomina exc urile.

Edited by Bogdan___
Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Bogdan___ a spus:

nu le consider eu cel puțin niste variante prea bune datorita cuplului mare și greutății.

Cuplul la 2T este neliniar (mai brutal decât la 4T). În schimb, greutatea mai mică le face mai manevrabile, dar în detrimentul duratei de viaţă a motorului.

Depinde ce gusturi ai, pereţi sau noroaie.

Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, easy ride on! a spus:

Cuplul la 2T este neliniar (mai brutal decât la 4T). În schimb, greutatea mai mică le face mai manevrabile, dar în detrimentul duratei de viaţă a motorului.

Depinde ce gusturi ai, pereţi sau noroaie.

Nu mă voi apuca sa urc cu el nu știu ce pereți și nu mă voi baga nici în noroaie din care sa nu ies. As vrea ceva care sa le îmbine pe toate, atât cat se poate din fiecare

Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, Bogdan___ a spus:

Iar dacă alegerea mai buna ar fi un 250 in 4t, as vrea sa știu.

250 în 2T este ceva prea tare pentru un începător. Te poţi accidenta...

Acum 15 ore, Bogdan___ a spus:

Iar dacă alegerea mai buna ar fi un 250 in 4t, as vrea sa știu.

250 în 2T este ceva prea tare pentru un începător. Te poţi accidenta...

Link to post
Share on other sites

Fiecare cu skilul lui , dar mie prea dracos mi s-o parut si ktm 250  six day sau cum rahan se numeste .

La cum vb , clar nu ai experienta pe asa ceva si dupa cum spunea si easy este cam mult ala de 250 in 2T , dar nah ...poate-i faci fata cine stie . 

E personal am o dracie de 125 cu PW in 2T ( 33 sau 39 cp nu mai stiu  ) ...si de la 7k ture in sus deja devine mult prea prea pt speriatul din mine .

Bafta in alegeri 

Link to post
Share on other sites
La 16.09.2020 la 15:40, taong_mapagbiro a spus:

am o dracie de 125 cu PW in 2T ( 33 sau 39 cp nu mai stiu  )

Brrr ... o drăcie cu peste 25 KW la ceva sub 100 Kg?

Asta te smulge din şea dacă ai obosit şi nu te "înfigi" bine să te ţii zdravăn de ea.

Rock and Roll!  :)

Link to post
Share on other sites

Daca te ajuta, am inceput direct pe KTM 300 TPI (2T) - are doua harti, una de castravete, mai chill. Experinta zero inainte, un pic de downhill care ajuta enorm. 1.90, 90Kg.

 

Nimic de speriat, o iei usor si te inveti cu el, probabil un 250 e si mai ok pt greutatea ta. Daca esti bine pe downhill, ai sa progresezi ca fat frumos la enduro. Remember, niciodata nu iesi singur :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...