Mateciuuc Postat Septembrie 29, 2020 Share Postat Septembrie 29, 2020 Salut,am o problema la o honda din 2005,cand pornesc motocicleta kilometrajul se aprinde,apare 1 (ca si cum as merge 1 km/h) si scade la 0 in rest.. nimic iaar in mers aceeasi chestie,imi mai arata 1km/h din cand in cand. Chestia ii ca nu cred ca are cablu de km pentru ca m am uitat la roata din fata si nu are niciun cititor,un melc ceva,probabil ca i conectat la motor sau eu stiu.. Daca ati putea sa mi dati cateva sfaturi cu ce as putea face ca is doar un incepator ambitios,multumesc! Numa bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 29, 2020 Share Postat Septembrie 29, 2020 Ar trebui să aibă un senzor pe cutia de viteze. Trebuie verificat atât senzorul cât și continuitatea firelor. Cred că ai mai multe șanse pe aria service sau pe un topic dedicat modelului tău de moto dacă există, că Honda 2005 sunt multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mateciuuc Postat Septembrie 29, 2020 Autor Share Postat Septembrie 29, 2020 O sa verific si o sa incerc sa mi dau seama care fir duce la cutia de viteze Iti multumesc pentru timpul acordat! O seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 29, 2020 Share Postat Septembrie 29, 2020 CRF? Are o gaura mica in discul de frana fata, plus un senzor reed montat pe etrierul fata. Senzorul citeste magnetul la fiecare rotire a rotii si transmite informatia printr-un fir la bordul digital. Verifica ce-ti lipseste. Magnetul de pe discul de frana, senzorul reed de pe etrier sau firul intrerupt. P.S. Am uitat sa specific, in gaura din discul de frana e un magnet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mateciuuc Postat Septembrie 30, 2020 Autor Share Postat Septembrie 30, 2020 Acum 16 ore, easy ride on! a spus: Asta mai degrabă pare o problemă de procesor (electronica) din kilometraj. Dacă s-ar întrerupe senzorul sau firele de la el, un procesor sănătos (la cap) ar afişa 0 (zero) nu 1 km/h (în lipsă de impulsuri). În principiu, este un convertor de frecvenţă (de impulsuri) - tensiune, pe care o afişează digital sau cu motoraş pas cu pas (care mişcă acul). Deh' e complicate ... Oricum, o eroare de + / - un digit (o diviziune) este admisibilă. Iti multumesc,deci concluzia ar fi un electrician care i in tema cu motoarele Acum 16 ore, mircea.cazachevici a spus: CRF? Are o gaura mica in discul de frana fata, plus un senzor reed montat pe etrierul fata. Senzorul citeste magnetul la fiecare rotire a rotii si transmite informatia printr-un fir la bordul digital. Verifica ce-ti lipseste. Magnetul de pe discul de frana, senzorul reed de pe etrier sau firul intrerupt. P.S. Am uitat sa specific, in gaura din discul de frana e un magnet. N am niciun fir care urca de langa etrier.. sau vreunul intrerupt care coboara din bordul digital Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mateciuuc Postat Septembrie 30, 2020 Autor Share Postat Septembrie 30, 2020 Acum 32 minute, easy ride on! a spus: Pentru puţin! Soluţia ar fi un alt kilometraj cu tot cu senzor. Aşa ceva Cu o singură îmbunătăţire: cablul dintre senzor = un magnet montat pe o spiţă de la roata din faţă (nu în discul de frână, metalul ar fura câmpul magnetic) cu conexiune la computerul de bord (două fire) îl reconstruieşti cu un fir conductor izolat de 0,5 mm introdus într-o cămaşă de cablu Bowden (cămaşă de cablu de bicicletă). Eu aşa am făcut şi conexiunea asta rezistă la flexiunile suspensiei furcii faţă, fără probleme. Computerul se poate programa (calibra) la circumferinţa roţii. Doar că nu este iluminat noaptea. Bateria ţine peste un an. Senzorul este întradevăr un micro-releu Reed (trestie). Se montează cât mai aproape de butucul roţii, pe partea opusă discului de frână. Asta conţine cutiuţa din plastic (senzor): Generează câte un impuls electric (SC) la fiecare rotaţie a roţii faţă, cadenţa impulsurilor este procesată ca viteză, distanţă (trip), etc. Distanţa dintre magnet şi senzor poate fi şi de cca. 10 mm. Ehh,daca l schimb trebuie sa mi iau si un cititor de ore Ma gandeam daca se poate repara cumva cel vechi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Septembrie 30, 2020 Share Postat Septembrie 30, 2020 46 minutes ago, easy ride on! said: Tehnologie SMD, de unică folosinţă nu e asa,cel putin eu din asta traiesc insa la enduro/mx kilometrajul nu e totusi asa important Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 30, 2020 Share Postat Septembrie 30, 2020 Nu inteleg. Easy ride on, despre ce vorbesti? Magnet care nu-si face treaba daca discul de frana e metalic? Fara nicio suparare,esti pe langa in aceasta discutie. Initiator, ti-am spus ca lipsa magnetului, a senzorului reed sau a firului de la senzor la kilometrajul electronic inseamna ca nu iti merge kilometrajul. Si tu tocmai mi-ai spus ca nu ai niciun fir pe telescop. Clar, nu? Ca sa te lamuresti, aceeasi problema am avut-o si eu la Husaberg. Bord care doar se lumina cand porneam motorul, dar afisa zero. In rest, lipseau si senzorul si magnetul. Am cumparat un senzor reed de la un magazin de electronice (3 lei investitia), l-am introdus in gaura din suportul kilometrajului, am tras 2 fire pana la mufa de kilometraj din bordul electronic. Si am luat la polizor un magnet de la un hard vechi, si l-am introdus in gaura din discul de frana. Si, minune, a inceput sa mearga kilometrajul. La Husaberg, in bordul electronic ai inserata si functia de ore, bine ar fi sa te uiti pe bordul tau, la meniu, sa nu ai si tu asa ceva. Uite 2 poze cu magnetul (din care s-a mai si spart in 4 ani de utilizare, dar inca isi face treaba) si cu senzorul reed montat de mine. Fa-ti o idee si apuca-te de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 30, 2020 Share Postat Septembrie 30, 2020 Da, scuze, am confundat eu modelele. Crf250x are vitezometru pe cablu. Nu electronic. https://www.crfsonly.com/reviews/flatland-odo-spacer/flatland-odo-spacer.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 1, 2020 Share Postat Octombrie 1, 2020 Deci până la urmă ce model de motocicletă are Inițiatorul? Mi se pare un element total neimportant, așa cum a considerat și el dealtfel, dar tot îi dați soluții pt crf, ozp etc. și el poate are fireblade... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mateciuuc Postat Octombrie 1, 2020 Autor Share Postat Octombrie 1, 2020 (editat) Acum 8 ore, easy ride on! a spus: Noo ... poi dacă s-o dzuitat omu' să scrie (clar în text) şi ce soi de "honda" are, eu (nu alţii) m-am dzuitat câta la stânga şi am citit "Maramureş,Rona de Sus" şi "Honda CRF 250X". Nu ştiu cum funcţionează sau se repară primele două (Maramureş, Rona ...) aşa că am căutat după ultima (CRF 250X). Şi benefici, am încercat şi eu şi Mircea să luminăm şi să ajutăm omu' ajuns la anaghie tehnologică. Apăi, dacă nici el nu ştie ce leat de motocicletă are, dacă ce vede este tahometru sau vitezometru, noi (fără horincă) de unde să ştim? Fara suparare dar.. ma gandeam ca nu era necesar sa mai specific si in text ce ''soi de honda'' am daca scrie clar in fata ''otiului'' drept modelul,iar tot in dreapta unde scrie ''Maramures,Rona de Sus'',scrie ''Locatie'' so,ii clar ca nu se poate repara =)) iar de functionat.. ii problema de politica deja Este vitezometru.. cu tahometru,imi indica si orele de functionare Be' un cancioc de horinca data viitoare si aflii Sunt nou pe aici,si n domeniu,intelege ma,daca am gresit undeva,spune mi Sanatate si numa' binee Editat Octombrie 1, 2020 de Mateciuuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mateciuuc Postat Octombrie 2, 2020 Autor Share Postat Octombrie 2, 2020 (editat) Acum 12 ore, easy ride on! a spus: Şi să-ţi meargă vitezometrul cu tahometru! Am spus ca daca am gresit cu ceva sa mi spui ma gandeam ca tahometrul ii cel ce iti arata orele si cum imi arata pe bord,in capul meu era ca ii si,si de unde sa stiu,dar na’ nu se zice ca se fura meseria dupa Editat Octombrie 2, 2020 de Mateciuuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.