Sari la conținut

Belea Cu Lc4


Postări Recomandate

Si uite cum mergeam eu pe un camp de pe langa Bucuresti, calare pe troaca mea de LC4. La un moment dat, mare abur din motocicleta. Opresc rabla si mare mi-a fost mirarea cand vad un furtun de apa, de la motor, iesit la un capat si apa tasnind din el ca o nebuna. Bag repede furtunul la loc, dar ca sa fiu sigur nu mai merg cu ea. Norocul meu a fost ca am mai fost cu un prieten care mi-a dat motorul lui sa ma duc sa-mi cumpar apa distilata. Am completat 1,5L. Iesise aproape toata apa.

Intrebarea mea este: mai este cineva care a patit asa (adica: este o boala a KTM-ului?) sau ceea ce-am patit eu este un caz izolat? :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite cum mergeam eu pe un camp de pe langa Bucuresti, calare pe troaca mea de LC4. La un moment dat, mare abur din motocicleta. Opresc rabla si mare mi-a fost mirarea cand vad un furtun de apa, de la motor, iesit la un capat si apa tasnind din el ca o nebuna. Bag repede furtunul la loc, dar ca sa fiu sigur nu mai merg cu ea. Norocul meu a fost ca am mai fost cu un prieten care mi-a dat motorul lui sa ma duc sa-mi cumpar apa distilata. Am completat 1,5L. Iesise aproape toata apa.

Intrebarea mea este: mai este cineva care a patit asa (adica: este o boala a KTM-ului?) sau ceea ce-am patit eu este un caz izolat? :rose:

pai dupa parerea mea ce ai patit tu nu e nici o buba a motocicletei ,nici un caz izolat ....defapt care e problema ? ca a pocnit un furtun ? pai s-a intmplat asta ori ca nu era prins bine,ori era imbatranit furtunul .....deci nu ai de ce sa iti faci griji .....parerea mea cel putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite cum mergeam eu pe un camp de pe langa Bucuresti, calare pe troaca mea de LC4. La un moment dat, mare abur din motocicleta. Opresc rabla si mare mi-a fost mirarea cand vad un furtun de apa, de la motor, iesit la un capat si apa tasnind din el ca o nebuna. Bag repede furtunul la loc, dar ca sa fiu sigur nu mai merg cu ea. Norocul meu a fost ca am mai fost cu un prieten care mi-a dat motorul lui sa ma duc sa-mi cumpar apa distilata. Am completat 1,5L. Iesise aproape toata apa.

Intrebarea mea este: mai este cineva care a patit asa (adica: este o boala a KTM-ului?) sau ceea ce-am patit eu este un caz izolat? :rose:

 

Eu am patit-o, ... intr-un alt mod, dar tot legat de un nenorocit de furtun. Respectiv ala care leaga cele doua radiatoare prin partea de jos, deasupra galeriilor de esapament.

 

Intr-o zi am observat ceva umezeala in partea de jos a radiatorului din stanga. Imediat am banuit ca am reusit sa fisurez radiatorul, dar care era beleaua ? Acel furtun dupa un anumit timp de functionare i-si pierde un pic din elasticitate, colierul ce il strange se mai zlabeste si el din cauza unor factori: vibratii, dilatari, contractari. Rezultatul este acela ca dupa o perioada de timp nu mai este asigurata etanseitatea.

Dupa ce am depistat buba, am pus mana pe tubulara si am strans ,,extrem" de bine toate colierele ce au legatura cu sistemul de racire al motorului. Acum nu mai este nici o problema, dar daca nu verificam atunci, cred ca o pateam la fel ca tine !

 

Nu cred ca este cazul sa te alarmezi !

 

Bafta ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este.. furtun invechit.. Am patit-o si eu cand a crapat de suparare un furtunel :rose:

 

Poate fiindca vibreaza mai tare ca alte moto similare....tre' sa mai strangi cate un surub, o piulita, un colier, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunurile nu sunt vechi. Cred ca din cauza vibratiilor s-a slabit un colier. E o motocicleta extraordinara dar pacat ca motorul nu e echilibrat aproape deloc si din cauza asta KTM-ul este un vibrator pe doua roti.....ce caterinca trebuie sa fie pentru femeile KTM-iste :rose: ....... :blink:

Multumesc pentru raspunsuri. Bafta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunul ala nu iese din cauza vibratiilor. Si ca sa fac un scenariu a ceea ce s-a intamplat uite cum vad eu :

1. Nu ai mai verificat de mult apa in radiatoare.

2. Nivelul mai mic a insemnat o supraincalzire a motorului si o presiune mai mare in circuit. Din cauza presiunii a sarit furtunul cu colierul mai slab strans.

3. Daca ai avut doar apa atunci lucrurile sunt si mai clare. Apa fierbe mult mai repede decit un amestec de 40 cu 60 antigel.

 

Se intampla relativ des la motoarele enduro sa iti fiarba motorul mai ales cad tragi de ele pe loc (intr-un noroi spre exemplu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunul ala nu iese din cauza vibratiilor. Si ca sa fac un scenariu a ceea ce s-a intamplat uite cum vad eu :

1. Nu ai mai verificat de mult apa in radiatoare.

2. Nivelul mai mic a insemnat o supraincalzire a motorului si o presiune mai mare in circuit. Din cauza presiunii a sarit furtunul cu colierul mai slab strans.

3. Daca ai avut doar apa atunci lucrurile sunt si mai clare. Apa fierbe mult mai repede decit un amestec de 40 cu 60 antigel.

 

Se intampla relativ des la motoarele enduro sa iti fiarba motorul mai ales cad tragi de ele pe loc (intr-un noroi spre exemplu).

 

 

Scenariul tau este prost. N-ai vazut deloc bine situatia.

 

1- Eu verific inainte de orice iesire nivelul "apei" si cel al uleiului

2- Nivelul "apei" a fost intotdeauna la cote normale

3- Am facut schimbul de apa-antigel la service Cotroceni, acum doua luni. Amestecul a fost facut 50% apa - 50% antigel concentrat Motorex. Nu a fiert nimic deoarece am indicator de temperatura la care ma uit des, in timpul mersului.

 

Nu mi-a "fiert" niciodata motorul.

 

Mai incearca un alt scenariu. Bafta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema ktm-ului in general e ca este o motociclete atat de desteapta incat desface suruburi..... mie mi s-a intamplat sa pierd ulei pt ca s-a desfacut capacul de la ambreaj.... deci inainte de tura si mai ales cand te intorci motocicleta trebuie verificata minutios. cred ca ar fi bine sa schimbi colierul ce iti prindea furtunul pe motor{in cazul in care nu ai facut asta deja}

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rautaciosilor :crack: ....... :P ....... :moron:

eu vreau sa mi iau ktm...si renuntz la honda :haha: :lol: acum ma faceti sa ma razgandesc :lol:( :lol: cu honditza mea am facut 30mii km fara nici o problema :lol: benzina si ulei...ca de antigel...nu prea e nevoie

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vreau sa mi iau ktm...si renuntz la honda :lol: :P acum ma faceti sa ma razgandesc :lol:( :crack: cu honditza mea am facut 30mii km fara nici o problema :lol: benzina si ulei...ca de antigel...nu prea e nevoie

 

tu n-ai nici bec de ulei da'pai antigel... :moron:

:haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vreau sa mi iau ktm...si renuntz la honda :lol: :moron: acum ma faceti sa ma razgandesc :haha:( :crack: cu honditza mea am facut 30mii km fara nici o problema :lol: benzina si ulei...ca de antigel...nu prea e nevoie

 

Vezi tu, a zis bine cineva aici pe site: KTM-ul este ca o amanta scumpa. Asa e. As mai adauga: si pretentioasa. Din tot ce am avut pana acum, poate doar TTR-ul iti mai ofera o senzatie asemanatoare cu senzatia oferita de KTM. Pacat ca TTR-ul are doar pedala. Si mie mi-ar fi placut sa gasesc la KTM anduranta oferita de BMW sau Honda. Dupa cum se stie nu se poate si cu p... in c.. si cu sufletul in cer. Cred ca voi risca in continuare sa raman cu troaca de KTM in drum in schimbul senzatiilor unice oferite de aceasta motocicleta. (ma refer la categoria 600 cu e-starter. stiu ca la alta cilindree mai sunt si alte firme care fac troace meseriase) Bafta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, ia BMW-ul si .............. da-te numai pe sosea ! :crack:

 

Nu, ia-ti BMW-ul si da-te numai pe coclauri, da' sa ai la tine niste simeringuri de schimb, vorbesc din proprie experienta.

 

Petrica, cum am mai spus undeva, comparatia asta e lipsita de sens. Si dupa mine, n-ar trebui s-o faca decat ala ce le pastoreste pe-amandoua, cum ar fi maestrul zig-zag aici de fatza. Normal ca io am BMW si e cel mai tare, nu-ncape-ndoiala. Si tu la fel. Cu ce avem cu aia defilam, si defilam, nu gluma, pare-se.

 

Draga Zigzag, mpare rau de furtunu' tau, stii ca la BMW nu s-ar fi intmaplat niciodata asa ceva :moron: . Simeringurile sunt alta mancare de peste. Da-mpare bine ca ai rezolvat-o.

 

Long live BMW&KTM brotherhood!

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu n-ai nici bec de ulei da'pai antigel... :lol:

:moron:

nici nu mi trebuie ... :crack: am in schimb in loc de joja...termometru la ulei..si mi indica temperatura...asa stiu cand sa opresc sa las motorul sa se raceasca.si oricum verific uleiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...