MihaiLC Postat Noiembrie 7, 2020 Share Postat Noiembrie 7, 2020 (editat) Salutare, revin cu o problema la a mea Suzi Gs500 , daca incerc sa ii dau top speed-ul sau merg peste 120 cu ea incepe sa "imi dea in gat" nu se mai tureaza si parca da sa moara.... nu mereu face asa, uneori...Precizez ca aveam benzina in rezervor de fiecare data cand mi s a intamplat , o data a trebuit sa opresc , sa dau pe PRI robinetul ca nu mai pornea pe pozitia ON, benzina aveam in rezervor. Editat Noiembrie 7, 2020 de MihaiLC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 7, 2020 Share Postat Noiembrie 7, 2020 (editat) robinet stricat , aerisirea rezervorului infundata, sau furtunul de vacuum fisurat Editat Noiembrie 7, 2020 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 7, 2020 Share Postat Noiembrie 7, 2020 Lasa robinetul in pozitia PRI si daca nu-ti mai face probleme inseamna ca e robinetul de vina, daca tot face probleme trebuie sa iei in calcul si alte variante. Totodata daca motocicleta a stationat mult timp porneste mai greu in pozitia ON care deschide robinetul doar cat dai la automat si cand e motorul pornit, pozitia PRI e pe direct, curge benzina chiar daca ai motorul oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiLC Postat Noiembrie 7, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2020 Acum 2 ore, easy ride on! a spus: Sau vreo pompă de benzină obosită (dacă are). De obicei astea cedează: fie membrana fie contactul intern se oxidează şi la debite mari nu mai face faţă. Depinde de model. Pompa de benzina nu are , e prin cadere din cate stiu Acum 2 ore, mobiletron a spus: Lasa robinetul in pozitia PRI si daca nu-ti mai face probleme inseamna ca e robinetul de vina, daca tot face probleme trebuie sa iei in calcul si alte variante. Totodata daca motocicleta a stationat mult timp porneste mai greu in pozitia ON care deschide robinetul doar cat dai la automat si cand e motorul pornit, pozitia PRI e pe direct, curge benzina chiar daca ai motorul oprit. Da stiu cand sa il pun pe PRi sau pe RES, o sa incerc ca mi ai spus tu mai sus, mersi de sfat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.