apollorx2504t Postat Noiembrie 10, 2020 Share Postat Noiembrie 10, 2020 (editat) Salutare băieti sunt începător si am un Cross Apollo Sporting RX250 4t mai mult nu știu despre el,Ce parere aveti despre acest model. Dacă aveți careva acest model ce ulei trebuie să cumpăr si câți litri intră în motor? Filtru de ulei unde se află? Vă mulțumesc. Editat Noiembrie 10, 2020 de apollorx2504t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apollorx2504t Postat Noiembrie 12, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2020 Nu înțeleg ce zici. Acum 19 minute, easy ride on! a spus: ENGINE TYPE Zongshen 250CC, 4-stroke single cylinder air cooled ... Nu înțeleg ce zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apollorx2504t Postat Noiembrie 12, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2020 Acum 2 minute, Christian 1 a spus: Iti spune ca ala e motorul si sa cauti specificatii despre el pe net. Dar nu e al meu,eu am Apollo Sporting RX250 4t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apollorx2504t Postat Noiembrie 12, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2020 Acum 4 minute, Georgica_Popescu a spus: ai un motor derivat din honda cu racire pe aer . Din ce am mai vazut eu ( prin ograda nu de pe youtube ) , daca ai grija de motor ( ulei la timp sau chiar mai frecvent daca abuzezi ) este ok ....restul de mobra te omoara :)))) Trebuie sa ai grija cu el pe : nisip , namol excesiv , urcari repetate si grele . ...pentru ca nu se raceste . In general au frane de rahan . Suspensiile ...asisderea in rest ...apa , paie si bataie Mersi frumos pentru raspuns si sfat,dar câți litri de ulei intră la motor si ce ulei îmi recomanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...