Sari la conținut

Deflector sau parbriz mai inalt


adimotor
 Share

Postări Recomandate

Pana in primavara vreau sa fac ceva in legatura cu vantul care ma loveste exact in casca atunci cand merg cu motoreta. Am un gs lc cu parbriz de adventure, dar tot nu am rezolvat problema asta, desi nu sunt foarte inalt, am 1.81 m. Din experienta voastra, ce este mai eficient un parbriz mai inalt sau un deflector, va intreb pentru ca efectiv nu stiu care dintre ele ar face sa imi treaca vantul peste casca si imi ofera o protectie mai buna. Cand este cald este altceva, dar cand este mai rece sau ploua lucrurile stau altfel. Am vazut ca sunt la vanzare tot felul de wind deflector si parbrize mai mari decat cel de adventure, dar asta inseamna ca isi fac treaba intr-adevar sau intervin alte chestii gen turbulente, vibratii mai mari ale parbrizului daca nu pui si ceva suporti in plus sau totul este ok?Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am avut un GS de 1200 din 2005 unde am avut parbrizul original cu un deflector. Am fost multumit de el. La viteze mari isi facea treaba la aruncatul aerului peste casca, dar nu si stanga dreapta, pe brate. Avantajul lui era ca putea fi dat jos cand ieseam offroad, pentru a avea vizibilitate mai mare.

Recent am schimbat GSul vechi cu un LC din 2014. El a venit cu parbriz inalt instalat. (L-am primit si pe cel original dar pana acum nu a fost montat). Acesta se regleaza sus / jos (nu ca la mobra precedenta doar inainte/inapoi) si fiind si versiunea inalta nu am nevoie de deflector. In offroad poate ar fi mai ok daca as instala parbrizul mai scurt, pentru vizibilitate.

 

Daca ar fi sa le compar pe amandoua, deflector cu parbriz care nu poate fi reglat sus/jos, vs un parbriz care e cam la fel de inalt fara deflector dar se regleaza sus jos, as alege parbrizul inalt, pentru simplul fapt ca este dintr-o bucata.

Pentru mine asta inseamna:

- Design conceput pentru a avea o aerodinamica decenta. pe LC protectia la vant e net superioara fata de modelul precedent.

- Mult mai usor de curatat. Deflectorul are puncte de prindere, metale/suruburi, si mai si blocheaza vizibilitatea intr-o oare care masura.

 

Avantajul deflectorului ar fi pretul (mai ieftin ca alt parbriz) dar personal il consider un band aid fix.

 

Daca vrei, pot sa iti arat poze.

 

Editat de RedRat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu știu cât te ajută ce spun, având în vedere că nu am GS,dar mă gândesc că overall sunt valabile cele spuse. 

 

K1200LT- VStream.

Extrem de gros materialul lui, vedeai foarte bine prin el, policarbonat foarte rezistent la zgârieturi și sablare. Nu tremura sau să fie flexibil la viteză. 

Oferea o protecție extraordinară la curent, dar când era ridicat la maxim, se crea un curent de aer care împingea pilotul înspre față. 

Estetic pare oarecum disproporționat, fiind mare. 

 

Gtr1400 - MRA X-creen Touring

Mult mai frumos ca design față de VStream. Materialul lui este mai subțire și la viteză peste 190 km / oră devine oarecum flexibil. Am observat că și deflectorul lui se apleacă într-o parte din reglaje, atunci când merg mai mult cu viteza respectivă. 

Oferă o protecție bună la curent, în plus, acel deflector creează o egalare de presiune și curentul nu te mai împinge în față. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...