Dimethylmercury Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 (editat) Eu voiam doar sa zic ca, in eventualitatea in care reusesti sa rezolvi problema secundarului, functionarea in timp a magnetoului tau va depinde si de rezistenta la temperatura a magnetilor noi. Easy, cred ca intelegi ca initiatorul e posibil sa nu fi nimerit magnet cu fix aceiasi rezistenta termica ca si cei care resusciteaza magnetouri in Polonia. Legat de multitudinea de bobine, e bine de stiut ca bobinele sunt imperecheate cu carcasele de magnetou. Cu noroc, poti face ceva "mix'n'match", dar in multe situatii, asemenea desperecheri au dus frecari, care au dus la marirea interfierului. Editat Decembrie 2, 2020 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 2, 2020 Autor Share Postat Decembrie 2, 2020 Acum 16 ore, Dimethylmercury a spus: Daca nu ma insel, mai am eu ceva bobine de magnetou (de 2 feluri: 5 kile de ohmi sau 7 kile de ohmi) prin cutia cu pese de manetou. Daca ai chef sa le testezi, ti le dau pe ceva beutura. Voi incerca sa montez bobina intr-un carter cu rotorul original. Este foarte probabil ca sa imi dea o mare virgula si la faptul ca intrefierul meu cu rotorul cu cuple magnetice este mai mare decat standardul si asta poate influenta negativ indiferent cu ce bobinaje as veni eu acolo. Daca este cum zici tu cu imperecherea carcaselor, a bobinelor si a rotoarelor nu prea stiu ce sa zic. Ar veni Combinari de 3 luate cate 3, ceea ce imi pare o varianta oricum, numa de productie in serie nu.. Mai degraba viata si traumele prin care au trecut sa le fi adus la stadiu in care nu se mai suporta intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 Rotorul nu trebuie sa fie pereche cu nimic. Doar bobina cu carcasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 "story"....acum , nu neaparat in ordinea sinapselor, dar.... 1)german nu esti! asta este evident din felul in care reusesti sa te clasezi permanent pe locul 9 , chiar si atunci(si mai ales) cand alergi singur pe forumul asta pentru paralimpici. 2)carti scrise de germani nu citesti! nici nu ti-ar folosi avand in vedere ignoranta paralimpica de ne-german in care te zbati... 3) de bobinat habar n-ai!Adica , abia ai bobinat si tu o data ceva , si ai pretentia sa functioneze! ...pe cand altii bobineaza de zeci de ani si inca tot nu le iese decat dupa 7 incercari.... 4)bani nu ai ! altfel ai cumpara vreo cateva magnetouri cu 360 de uero bucata (bobinate de catre germani)si ai rezolva problema reluctantei augmentate si a fluxurilor de dispersie generate de saturarea circutului magnetic prin fortarea sa catre limita temperaturii Curie... Cum crezi ca ai putea sa te ridici si tu pe un loc 2-3 in aceste dispute paralimpice, cand habar n-ai de micrometre , pasametre , leptoni, miuioni, si ADN -uri germane cu proteinele codificate in forma de ciocanele...? Da confirm! ,in aceste superbe magnetouri germane, carcasele si statorul sunt pereche ...daca le combini ies niste chestii foarte ne-germane.Asa le-au iesit ! vreo 30.000 de unicate! Asa le ies si acum cazanele pe care le fabrica...Valabil cam pentru toate componenetele utilajului in discutie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 2, 2020 Autor Share Postat Decembrie 2, 2020 O concluzie nu de locul 9 insa de nota 10, nu putea fi trasa decat de un om batran si intelept din Dej. Cinste tie Dacule Liber! Un lucru este cert: Prusacul a luat-o pe ulei. 20201202_182337.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.