andrei_pro89 Postat Ianuarie 8, 2021 Share Postat Ianuarie 8, 2021 Va salut, va adresez o intrebare fara raspuns deocamdata pt mine. Mi se tot dezlipeste unul din fire de pe Rotorul de la Generatorul de la a mea Honda CB 83’? L-am lipit odata si s-a dezlipit din nou dupa un timp. Aveti idee? Tks. FullSizeRender.mov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 8, 2021 Share Postat Ianuarie 8, 2021 Lipitura rece, cositor de slaba calitate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 9, 2021 Share Postat Ianuarie 9, 2021 Acum 5 ore, easy ride on! a spus: se decapează cu colofoniu Cu aspirină nu merge? Iese și un fum plăcut ochilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Ianuarie 9, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2021 Eu am fost si l-am lipit la un tip care repara alternatoare, pt ca nu ma pricep si nici nu am ce imi trebuie. Intrebarea care ma roade, ar fi, de ce oare s-a dezlipit lipitura originala?. Sa fie vorba de un scurt si astfel sa se incalzeasca rotoul in asa hal incat sa moaiel lipitura? Sa fie vorba de vibratie? ar putea dezvolta vibratie arborele acolo astfel sa zdruncine lipitura aia?Motoru merge bine.... Cauza... aia-i prob. Sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva, adica daca se intampla? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Ianuarie 9, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2021 (editat) Acum 3 ore, easy ride on! a spus: Aspirina = acid acetilsalicilic este o substanţă corozivă care atacă (şi în timp) piesele din Cupru. Nerecomandabil. Cu ea se corodează bine metalul şi astfel se desprinde mai uşor emailul de pe conductor. Cu fum plăcut şi ochilor Iar dacă o înghiţi (aspirina) îţi poate "coroda" (în exces) chiar şi mucoasa gastrică, cu câta început de ulcer Iar dacă o înghiţi (aspirina) îţi poate "coroda" (în exces) chiar şi mucoasa gastrică, cu câta început de ulcer Bleah! Am scris altceva dar ecoul digital ... Măsoară rezistenţa înfăşurării (la rece şi la cald) şi asta te va lămuri. Valorile normale de rezistivitate ale înfăşurării de excitaţie de pe rotor ar trebui să le găseşti în manualul de service. Poate fi un scurt-circuit la masă (de rotor) aproape de plotul care astfel încălzeşte şi topeşte aliajul la borna. Scurt-circuit permanent sau intermitent, cum ţi-e norocul. Mai ales dacă circuitul este pe alimentare, de la peria de + (nu cel legat la masă -). aa,e clar, rotorul trebuie sa ajunga pe masa unui electrician auto sau moto, ca eu la astea nu ma pricep deloc. Ma gandisem la vreun defect mecanic si nu-mi dadea... Mersi mult. Editat Ianuarie 9, 2021 de andrei_pro89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.