Akerfeldt Postat Aprilie 14, 2021 Share Postat Aprilie 14, 2021 Tura scurta dupa job Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 14, 2021 Share Postat Aprilie 14, 2021 Super ! o tura terapeutica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 14, 2021 Share Postat Aprilie 14, 2021 La mai multe! Îmi place cum mergi, precauţia în aglomerări păstrează pielea fină. Ce cameră este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akerfeldt Postat Aprilie 16, 2021 Autor Share Postat Aprilie 16, 2021 La 14.04.2021 la 17:42, adrianm a spus: La mai multe! Îmi place cum mergi, precauţia în aglomerări păstrează pielea fină. Ce cameră este? Salut Adrian! Sunt incepator si precaut, desi poate pe filmare nu pare, ma ajutata cei aproape 20 ani de B. Camera e un gopro 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raikk Postat Aprilie 16, 2021 Share Postat Aprilie 16, 2021 (editat) Cum ai curaj cu 170 prin padurea aia de nu stii ce-ti sare de printre tufe ? Invata-ma si pe mine LE: nu ma chinui sa vad tot clipul.. pe sarite am vazut si 140 intr-o zona super dubioasa. Man.. o sa-ti dam cu rip indata pe alta sectiune... Editat Aprilie 16, 2021 de raikk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akerfeldt Postat Aprilie 16, 2021 Autor Share Postat Aprilie 16, 2021 Acum 3 minute, raikk a spus: Cum ai curaj cu 170 prin padurea aia de nu stii ce-ti sare de printre tufe ? Invata-ma si pe mine Cu ochii inchisi si multe "te rog-uri". Glumesc, nu sfatuiesc pe nimeni sa mearga asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...