Jump to content

raikk

Membru
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

About raikk

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    PC-41

Recent Profile Visitors

330 profile views
  1. Pai... eu zic ca e bun. Astea touring daca au 76.000 ar trebui sa fie parfum; pentru asta sunt facute, nu ? Sa manance kilometri multi. Ce rost are un touring, sport-touring, adv-touring daca incep sa crape la 80.000 ? Intreb si eu.. Sau era un coleg mai sus cu un tiger luat de nou si dupa 30.000 spunea ca ii mananca si ceva ulei. Wtf
  2. Bugetul se duce, strict pentru moto, inspre 7000 plus sau minus 2-300 (preferabil minus). Sunt destule variante in banii astia. Am vazut ca era un baiat apreciat pe forum care aduce tot felul de motoare. Poate o sa apelez chiar la el, desi familia Biris imi poate face si RAR-ul (chestie pe care o prefer; eu n-am chef sa-mi bat capu cu astia de la rar in caz ca gasesc ei un beculet neconform). Se vorbeste si de kilometraj. Eu nu prea imi fac probleme sincer. A mea are 76.000. Merge si arata super decent. Posibil nici sa nu o vrea nimeni ("p*m..hornet cu 76.000 ? da' ce, am innebunit ?"), caz in care o tin pt frecus in oras si mai astept un an cu motorul mai serios.
  3. Nice, te anunt. Tu oricum, cred ca iti faci treaba ori ca vin eu ori ca nu. Iti las nr de tel in PM si ne sincronizam (sa mi-l dai si pe al tau). Merci!
  4. Gabarit. Puterea e ok deși nu m-aș supara nici cu 150 de cai. Cel mai mult m-am saturat de turat motorul pentru putere, deci cam exclus motoare de turatie. Tot am senzatia ca Ducati, BMW, KTM sunt mărci un pic exotice pentru Suceava.
  5. E chitra pentru ca trebuie sa bage mai mult ulei la momentul schimbului.
  6. wow... Personal n-as tolera asa ceva de la un motor relativ nou. Costa dublu fata de cine ? Sorry, m-am pierdut in posturi si nu imi dau seama despre ce motor e vorba. Cu cat mai multi cai, cu atat mai bine. Cand am nevoie, vreau sa ii folosesc, nu sa ma taraganez pe langa un tir sau pe la mijlocul unui deal. Ca sunt idioti care se omoara ca nu stiu sa respecte motorul, nu ma mai intereseaza. Asta nu inseamna ca nu mi se par arhisuficienti cei 100 cp de pe hornet. Ce stiu sa fac eu: Inlocuit lichid frana/placute frana/curatat placute si pistoane Schimb ulei/filtru Curatat filtru aer Curatat lant/intins lant - ST are cardan Schimbat anvelope Schimbat bujii In rest, servisare furca si absolut orice altceva ce tine de motor si electrice nu ma bag. N-am timp si mai am si alte hobby-uri. Hornet ~190kg cu rezervor full. ST 260 si ceva cu rezervor full. Acum...eu ma gandesc ca e ca si cum as cara o gagica mai grasa, dar nu pe locul pasagerului ci legata de motor, deci centru de greutate mai jos. Nu cred ca ar fi o problema.
  7. ...care nu m-a lasat niciodata in drum (doar o singura data in pana prostului). Tendinta e sa cumpar Honda - Africa Twin/Crosstourer. Dar cred ca Super Tenere m-a cam cucerit
  8. Multe pareri impartite cu GS-urile astea. Merci de review si congrats pentru tura !
  9. O sa vad cum merg lucrurile pana la anul. Trebuie sa vand si Horneata din dotare. Momentan cam la astea ma gandesc, in ordine, nr 1 fiind preferata. Motorete Mari 1. Yamaha super tenere 1200 - locomotiva fiabila (imi confirma si mecanicul ca-s cam bulletproof) care m-a cucerit in timp. 2. Honda Crosstourer 1200 - nu prea e preferata de public, probleme posibile la cardan; totusi mie imi cam place 3. Suzuki V-strom 1000 XT - All-rounder; posibilitate cumparare ceva mai nou 2015+; Usor lipsa putere 4. Kawasaki Versys 1000 model 2015 - arata fain, n-ar fi tocmai ok prin boscheti 5. BMW R 1200 GS - cam scumpa motocicleta/intretinere dar performante bune (buget de ceva mai vechi) 6. Triumph Explorer/Tiger 800 - nu mi-ar place sa mesteresc o mobra stricacioasa desi mecanicul meu spune ca se baga la triumph-uri (Explorer-ul cam peste buget) 7. Ktm - 1190/1090 Adv - Imi inspira aer de enduro care e un minus pentru mine/intretinere scumpa din ce stiu/motocicleta semnificativ mai scumpa fata de primele doua pozitii dar cred ca trebuie vazut live un exemplar Motorete o idee mai mici/ideal fara boscheti daca se poate 8. Yamaha tracer 900 (exclus model 2015 - probleme voblaj) - fun bike din ce vad + fiabila 9. Honda Crossrunner model 2015 - 800cc Vtec; n-am auzit de rau Fuck, am omis-o. Da, Africa Twin, in cazul in care ar intra in buget.
  10. Pana la urma care e scorul ? Vad 45 de voturi. Si ce mobra e la pozitia 1 din poll, ca am uitat ?
  11. Nu nu incurci. Stiu si de asta, stiu ca exista, doar ca tehnic nu prea cunosc. Orice info e binevenita. N-am vrut sa para chestie "la misto" remarca de mai sus. Merci pentru sugestii dar nu prea ma mulez pe stilul celor doua. Si de acord, vezi mai multe pe la 90-100. Personal, de la 120 in sus ma simt de parca m-as grabi undeva.
  12. Da, traceru-ul si crossrunner-ul sunt un fel de hibride, asemanatoare cu versys-ul de 1000 chiar. Interesante totusi si de luat in calcul. Am tacut si eu din gura si n-am zis nimic de italience Nu as exclude, imi place. Nu stiu cati mecanici s-ar baga la ele. Mai ales prin "catun" la mine. De luat in calcul..insa au cam dat-o in bara cu design-ul. In situatia asta pare mai fain Versys-ul pre-2015. Pe autostrada sau drumuri expres nici cu hornet-ul nu prea mai am chef. Pe astea doua cred ca m-as da jos si..."Hai prietena...mergem pe jos...linistiti...de ce sa ne chinuim.. ?" @RuInCV M-am intalnit la semafor cu un baiat pe un Tiger 800. N-am apucat sa-l intreb exact modelul. Am intrebat doar daca e multumit. A zis ca foarte..si dupa aia verde. Oricum, nu e nicio graba; adun informatii si incerc sa vand actuala mobra. De la anul e planificata schimbarea.
  13. Sincer nici nu m-ar deranja daca n-ar avea ABS motoreta. Sunt obisnuit fara si nici nu simt ca as avea nevoie. Nu simți ca ai avea nevoie de ABS Asta pana la prima situație când într-adevăr ți-ai fi dorit să ai frâne, dacă ai norocul să nu fie o trântă serioasa sau decisiva.
×
×
  • Create New...