Sergiu06 Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 (editat) Salutare de nici 2 saptamani am achizitionat un suzuki dr 350 de la un baiat din alba iulia cu suma de 4000 lei motorul avea nou in el supape,lant distributie,piston cu secmenti wossner si cilindrul alezat. totul bine si frumos pana peste 3 zile cand am dat o tura cu el si l am fortat putin (pe drum drept) si l-am oprit. Dupa o pauza am vrut sa il pornesc si a pornit foarte greu,mi-sa parut suspect dar nu am sesizat nimic, am mers 3-4 metri maxim cu el si s-a oprit brusc... Cand am dat sa il pornesc numai avea compresie deloc si la un moment dat s-a blocat pedala (dupa 3 pedale date in gol) ok.. l-am sunat pe omul de la care l-am cumparat si i am explicat problema... a spus ca nu are idee de la ce poate fii. Asta e nu m-am putut certa cu omul pana la urma Peste 2 zile am chemat un "mecanic" care imi mai repara scuterele si mi-la desfacut ce sa vezi... una din supapele de evacuare era rupta si cealalta indoita. Am cumparat 2 supape si simeringuri ulei filtru etc... l-am pornit pana la urma si curgea carburatorul pe la supraplin... mecanicul a spus ca nu il stie face si m-am apucat eu de el sa desfac jiglere etc... din din greseala am desfacut si surubul de reglare a aerului care eu credeam ca e jigler :)) dar am facut sa numai curga benzina fiind tablita de la cuiul ponton stramba. am mers ceva cu motorul, si in momentul de fata merge dar la rece are o pornire mai greoaie si daca i trag shock ul imi sare pedala inapoi cand dau la pedala. Ciudat este ca scoate fum doar cand sta la relantiu si dupa ce il pornesc, dupa ce merg cu el numai scoate gram si da rateuri pe toba in ture mici . mecanicul mi-a spus ca imi lasa supapele mai slabite pana merg umpic cu el cu supapele noi (nu stiu cat habar are dar nu am avut bani sa il duc la un service autorizat...) As dorii niste propuneri daca se poate cu ce probleme ar putea avea si cate ture trebuie reglat aerul pentru ca presupun ca eu cand l -am strans la maxim nu am facut bine,chiar daca nupa l-am mai slabit motorul nu merge ca inainte merge foarte ciudat... Sper sa ma ajute cineva... 1bcaae54a0e89df72c44ac4a11ea8ced.mp4 Editat Aprilie 19, 2021 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Promitator.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Mai vrem. Cu lantul ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu06 Postat Aprilie 19, 2021 Autor Share Postat Aprilie 19, 2021 da... m-am convins de site ul asta ... MULTUMESC DE INTELEGERE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Acum 7 minute, Sergiu06 a spus: da... m-am convins de site ul asta ... MULTUMESC DE INTELEGERE ! daca cauti manualul de service, acolo vei gasi cum sa reglezi nivelul in camera de benzina si cate ture se desface surubul de amestec (in general 2.5 ture) Nimeni nu stie toate informatiile astea pe din afara, d-aia e bine sa te uiti in manual si daca acolo nu gasesti raspuns sa vii aici sau sa gasesti un mecanic mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 (editat) Mergi cu el la cineva care se pricepe (de preferat la Dr-uri). La cat spui ca s-a intamplat prin motor, ma mir ca mai este intreg. Inteleg ca sunt schimbate piese, dar nu cred ca este lamurita cauza. Daca are probleme de ungere, esti aproape de o defectiune fatala. Axa came este ok? Paliere axa came? Canalul de ungere axa (spre bujie cum arata)? Scaune supape intregi? Decompresorul este ok? La supape admisie a fost facuta o verificare? (Ulei pe acolo consuma cel mai mult). Daca da fum doar la rece, musai verificat cilindrul si uzura.... Povestea este lunga... PS. Cu reglaj prea "strans" iti omoara supapele (se racesc mai greu), iar cu unul prea "larg" iti omoara colbutorii - in special talpile care au un tratament/cementare de 1-2 zecimi, iar bataia camei va uza prematur. Editat Aprilie 20, 2021 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.