Stefan Gheorghe Postat Aprilie 23, 2021 Share Postat Aprilie 23, 2021 Salutare. Revin cu o problemă. Mobra mea până se incalzeste, sta foarte turata...cam 3000 rot/ min. Este normal??? Cand se încălzește sta cam in 1300 rot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 23, 2021 Share Postat Aprilie 23, 2021 E normal. La motorul ala foarte turat inseamna 12000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Gheorghe Postat Aprilie 23, 2021 Autor Share Postat Aprilie 23, 2021 1 oră în urmă, easy ride on! a spus: Avantaj: poţi pleca din loc fără să accelerezi şi poţi controla viteza din "hebel" (de ambreiaj) ca la ATV-uri (spre înainte creşte viteza). Doar că "hebel"-ul e pe stânga Ai (probabil) un contact prost la cupla cu 2 pini (sau termistor defect) la senzorul de temperatură a aerului (IAT). Rezistenţa termistorului (NTC) scade la creşterea temperaturii. Dacă ai un contact prost /oxidat la cuplă (cu rezistivitate parazită peste cea a termistorului) atunci "prostul" îl vede rece şi ţi-l turează să se încălzească. Dacă ai noroc: "Disconnect the IAT sensor 2P connector. Measure the resistance ... Cheek for loose or poor contact on the IAT sensor connector." https://www.kappabikes.xyz/honda-cbr-600-f4i/pfv-i.html Dacă nu ai noroc ... "Replace the ECM with a new one, and inspect it again." Orientativ: Pe caracteristica asta (din diagramă) ar trebui să ai cam 3-4 Kohm pe termistor la +20 "C. Dacă ai o lipsă de contact la cupla cu senzorul (sau o întrerupere) şi suma rezistenţelor (reală + cea parazită) ajunge spre 5-20 Kohm ... ăsta se crede pe la - (minus) 20"C şi "dispune" ca miliţianul Dacă ai totuşi senzorul defect, îl poţi "păcăli" prin montarea unei rezistenţe adiţionale (potenţiometru de 10K) în paralel cu el (sau în locul lui) astfel încât să poţi controla tu toată "mustăria" asta şi să îi compensezi "prostia". Valoarea uzuală a rezistivităţii senzorului IAT (la Honda) la temperatură ambientală normală ar fi între 0,4 şi 4,0 KOhm. Baftă! (Localizarea fizică a senzorului cu pricina o găseşti descrisă manual.) Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 23, 2021 Share Postat Aprilie 23, 2021 (editat) Identic la mobra cumnatului, decola acul ăla. Verdict: fire roase (de șoricei, mobra a stat 2 ani) la senzorul din spatele admisiei (sau ce era în spatele blocului). Lipit, dat cheie, totul cum trebuie. Editat Aprilie 23, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aion2014 Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 E normal, pe la 41° scade turatia. Vezi la cat se aseaza optim ar fi pe la 1300rpm, daca nu e pe acolo foloseste ajustorul care se afla ascuns dupa carena de pe partea stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Gheorghe Postat Aprilie 25, 2021 Autor Share Postat Aprilie 25, 2021 La 24.04.2021 la 9:46, Aion2014 a spus: E normal, pe la 41° scade turatia. Vezi la cat se aseaza optim ar fi pe la 1300rpm, daca nu e pe acolo foloseste ajustorul care se afla ascuns dupa carena de pe partea stanga. Multumesc tare mult...Am rezolvat cu turatia motorului, dar as mai avea nevoie de un sfat. Ce bujii ar trebuii sa folosesc? Aș vrea sa le schimb. Acum are denso iuh 27d P.S. Foarte mișto forumul asta...Am reusit sa remedieze câteva probleme, singur, acasă...mi se pare foarte tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.