notavailable Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 Ok sunt incepator...am pus ochii pe un Bandit de 250....asa "de facut mana" pe el 1 an 2 eu zic ca e ok....astept pareri atat pro cat si contra:)! Eventual daca exista posesori poate imi impartasesc si din experienta lor... sa stie si omu' la ce sa se astepte Multzam anticipat. Asfalt uscat tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulibasha Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Man, sunt posesorul unui Bandit GSF250 din 93... posibil singurul... asa ca daca vrei sa sti mai multe, stai pe capul meu . Motocicleta asta este mai mult de cat perfecta pentru incepatori, ascultatoare, extrem de manevrabila chiar daca are centrul de greutate mai sus, nu foarte grea, nu foarte puternica... Este o combinatie perfecta. Cei 45/40 de caluti ai lui ii pui la treaba abia pe la vro 9000 de RPM (a mea are 20.000 RPM pe ceas, vro 18.000 reale), deci nu o poti comite din greseala ci doar intentionat. Tin sa il contrazic pe einstein1984, pentru ca in oras tot dai la cioc la orice masina ar vrea sa faca intrecere cu tine... dar nu recomand (asa o patesti cel mai repede, din cauza teribilistilor astora). Cel mai lung drum facut cu ea a fost de 100 de km, deci nu iti pot spune cat de relaxanta este, dar cu siguranta nu pot acorda calificativul de foarte buna la drum lung din cauza pozitiei sport (asta in cazul in care este cu ghidon din 2 bucati). Partea proasta a ei, din cate am remarcat pana acum ar putea fi consumul in oras care este in jur de 5.5 %... asta pentru ca trebuie sa ii dai un pic in gura ca sa nu stai toata ziua dupa conservari. Cel mixt este in jur de 4.5 Precizez ca o am abia de vro 800 de km Daca te mai pot lamuri cu ceva... nu ezita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 (editat) 45/40 poate 35-40 de cai vroiai sa zici,nu? Einstein1984 cred ca ai mers cu o moto care avea roata fata cam desumflata. Editat Ianuarie 26, 2007 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulibasha Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 45/40 poate 35-40 de cai vroiai sa zici,nu? nu man... uite un link cu specificatii de la mama lui (Japonia) nu de pe site-uri "rau intentionate" ori prost redactate: http://www.synapse.ne.jp/s-hara/bandit/ban-spece.html Sunt 2 tipuri de GSF-uri de 250... unul limitat (40 de caluti) si celalat nelimitat (adica 45 de caluti, are 6 adancituri pe capacul din dreapta al motorului) am gresit insa la rpm, pe la 14000 e max de putere. Dupa 95 parca a aparut varinata VV... (variable Valve) o leaca mai sportiva si mai economica (se distinge prin capacul de la culbutori vopsit rosu, franele si un sunet specific al motorului cand intra valva in actiune.) Inca un "contra" pt acest tip de motor ar fi ca este un model exclusiv pt japonia, ca si cel al lui Dan (GSF400), insa al lui a fost adus si prin Europa dar cel de 250 doar pe piata gri, fapt ce face aproape imposibila gasirea unor piese de schimba delicate ca cele pt motor, eventual doar prin comenzi direct din japonia si nu vrei sa sti cat costa . La consumabile nu ar trebui sa ai f multe probleme. Ideea este sa il testezi f bine inainte sa il achizitionezi! Cu cat mai multe pareri, cu atat mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 nu gasesti o pagina ca asta pe care ai dat-o tu cu banditul si pt. rg-ul meu? (suzuki rg 250 gamma) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Power was downed to 53H.P. and torque was raised a little. Changed Cam shaft,Signal generator,Ignitor unit,Carburator parts,and more.. "Don't exceed 53H.P. for safety" was decided by the 400 cc motorcycle by talks of makers at this year in Japan. si primu bandit avea 59 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 Ok sunt incepator...am pus ochii pe un Bandit de 250....asa "de facut mana" pe el 1 an 2 eu zic ca e ok....astept pareri atat pro cat si contra:)! Eventual daca exista posesori poate imi impartasesc si din experienta lor... sa stie si omu' la ce sa se astepte Multzam anticipat. Asfalt uscat tuturor ! are un prieten un bandit de 250 si am mers langa el cu 180 km/h , deci mi se pare destul de bine. Oricum motocicleta e super buna, si sfatu meu e ca daca ai gasit una si ai banii iao cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 Sunt curios cum se comporta atat 250ul dar mai ales 400le fata de un CB1 de 400. As da o tura cu astia micii. Cum suna 250ul la ture astonomice? PS: ce bine arata asta micu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 Sunt curios cum se comporta atat 250ul dar mai ales 400le fata de un CB1 de 400. As da o tura cu astia micii. Cum suna 250ul la ture astonomice? PS: ce bine arata asta micu. Waw zici ca e de 400 in afara ca are 1 sg disc pe fata.Arata asa bine ca e ala mai nou dupa '95. Nu prea cred ca e comparatie intre CB1 400 si Bandit 400. CB1 e mai greu,are 2 amortizoare nu monoamortizor,cred ca e si mai putin puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 Waw zici ca e de 400 in afara ca are 1 sg disc pe fata.Arata asa bine ca e ala mai nou dupa '95. Nu prea cred ca e comparatie intre CB1 400 si Bandit 400. CB1 e mai greu,are 2 amortizoare nu monoamortizor,cred ca e si mai putin puternica. Uhm... nu are 2 amortizoare. Are 1 central. Am unul in garaj, crede-ma. Si la putere parca 56 de cai are CB1 cica, deci ar trebui sa fie pretty close. Oricum la aspect i da clasa in stil barbar Banditu la CB1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 (editat) Uhm... nu are 2 amortizoare. Are 1 central. Am unul in garaj, crede-ma. Si la putere parca 56 de cai are CB1 cica, deci ar trebui sa fie pretty close. Oricum la aspect i da clasa in stil barbar Banditu la CB1. Si cate kg are CB1 400? al meu are 172 cu ulei si antigel fara benzina(asa scrie in talon). Atunci confund cu CB400 SF parca ii zice. poate ne intalnim vreodata sa facem o comparatie. Editat Ianuarie 27, 2007 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
notavailable Postat Ianuarie 28, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2007 Man, sunt posesorul unui Bandit GSF250 din 93... posibil singurul... asa ca daca vrei sa sti mai multe, stai pe capul meu . Man multam fain pentru sfaturi....apai sa fi sigur ca daca ma decid sa imi iau fierul o sa cam stau pe capul tau.... ....ma tot gandesc de vro saptamana.....e ceva ce ma opreste sa o iau da n-ash putea spune ce anume ...anyway thanks again si o sa tzin aproape Scuzati-ma ca ma bag ca musca-n lapte...da astea nu-s modele facute pentru Japonia? Din cauza asta, Domnul Notavailable ar trebui sa se gandeasca serios inainte sa cumpere unul... Pentru ca nu vor fi piese prea multe de gasit prin Europa si ca sa le aduca de la mama lor vor fi putintel mai scumpe... Anyway,o solutie care ar fi mult mai buna: ia-ti un bandit de 600 daca chiar iti place asa mult si limiteaza-l la 25kw sau cat o fi limita de putere pentru incepatori.... (banuiesc ca de aia vrei sa-ti iei motor de 250,ca incepator...ca sa respecti legislatia,nu?). Oricum si asa,mai bine iei unu mare si il limitezi decat un motor mic pe care sa-l schimbi peste un an (trust me,vorbesc din experienta personala) (daca ai peste 21 de ani nici nu mai trebuie sa te gandesti la vreo limitare chiar daca ai carnetul de ieri,totul depinde de controlul pe care il ai tu asupra ta ) Ok in primul rand nu te bagi ca musca in lapte...orice sfat e binevenit ... In al doilea rand...nu mi-am pus problema de limitare sau lege (am 26 ani....permis de 8 ani...peste 200.000 km in conserva fara incidente )....povestea e simpla....am plecat sa vad un sv de 400 si pur si simplu m-am indragostit de bandita...arata al naibii de bine..imi pare rau ca nu am si poze cu ea (deci a fost o pura intamplare), plus ca se cam potrivea cu suma pe care pot sa o aloc in momentul de fatza . Exact cum spuneam la inceput, vreau un motor asa ca pentru primul an de "A", evident fara prea multi km la drum lung. Tocmai de aceea voia sa aflu pareri despre acest tip de bandit de 250, eventual de la posesori (exact cum banuiam nu sunt prea multi)....oricum va multumesc tuturor si astept feedback in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulibasha Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 nu gasesti o pagina ca asta pe care ai dat-o tu cu banditul si pt. rg-ul meu? (suzuki rg 250 gamma) sory man , am cautat indelung.. nu am gasit de cat informatii generice care banuiesc ca le deti deja. Din cate am vazut am dat de multe ocazii de a cumpara manual de service pe Ebay pt modelul tau. Iti recomand varianta asta... Pt al meu nu am gasit asa ceva... Bafta!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Salut! Mai este cineva pe aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.