Bored Panda Postat Iunie 8, 2021 Share Postat Iunie 8, 2021 10 minutes ago, vis-a-vis said: 1.92 și 135 de kg Multumesc. Inseamna ca suntem colegi de “suferinta”. Pana la urma se pare ca o sa ii vina bine vstromu de 650 colegului. Sa vedem ce isi va cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 9, 2021 Share Postat Iunie 9, 2021 La 07.06.2021 la 15:19, misionaru a spus: Am facut 45k km pe un V-Strom 650 din 2008, dupa care am trecut la un BMW F700 GS (pe care am mers aproape 20k km), adica sora mai mare decat cea de 650, dar mai mica decat 800. F700 are doua discuri de frana pe fata, undeva la 75 cp si o greutate maxima de 210 kg. V-Strom 650 din 2008 are tot doua discuri de frana pe fata, insa are 66 cp si o greutate maxima de 220 kg. Deci raportul greutate/putere este in dezavantaj la Suzuki. Am impresia ca faci o comparatie eronata intre greutea la plin a F700 vs greutatea la gol vstrom. Nu stiu din cap [si mi-e lene sa caut] dar F800 gs avea 187 kg la gol, la plin ajungea probabil un pic peste 200, imi e greu sa cred ca 700 era mai greu , cu mult. De fapt diferenta pe care ai resimtit-o intre aceste motociclete, pe langa ergonomie si COG vine si din raportul hp/kg si Nm/kg. Eu sunt unul dintre cei care au considera suspensia de la BMW un gunoi, insa ce-i drept cea de la Vstrom e alt gunoi, mai imputit ca sa ma exprim asa. Dpdv fiabilitate mie nu mi-a crapat la 800 aproape nimic in peste 80 000 km [aproape = un buton si cateva becuri] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 (editat) La 09.06.2021 la 16:27, ERU a spus: Am impresia ca faci o comparatie eronata intre greutea la plin a F700 vs greutatea la gol vstrom. Nu stiu din cap [si mi-e lene sa caut] dar F800 gs avea 187 kg la gol, la plin ajungea probabil un pic peste 200, imi e greu sa cred ca 700 era mai greu , cu mult. De fapt diferenta pe care ai resimtit-o intre aceste motociclete, pe langa ergonomie si COG vine si din raportul hp/kg si Nm/kg. Eu sunt unul dintre cei care au considera suspensia de la BMW un gunoi, insa ce-i drept cea de la Vstrom e alt gunoi, mai imputit ca sa ma exprim asa. Dpdv fiabilitate mie nu mi-a crapat la 800 aproape nimic in peste 80 000 km [aproape = un buton si cateva becuri] Nu este eronata comparatia, ambele valori ale greutatilor sunt strict la motoretele "la plin", respectiv 210 kg pentru BMW F700 GS din 2014 si 220 kg pentru Suzuki V-Strom 650 din 2008. Nu am studiat greutatea lui F800 la gol de 187 kg, deci nu pot sa te contrazic sau sa te aprob aici. Acum, daca prin COG, te referi la Center Of Gravity (scuze pentru detaliere dar nu am mai folosit acest termen pana acum si vreau sa stabilim exact la ce ne referim), atunci da, conteaza si e diferit COG-ul la cele doua motoare. Insa, nu e singurul factor care determina manevrabilitatea, asa cum am precizat mai sus, exista o diferenta de greutate de aproximativ 10 kg. Mult, in anumite circumstante, mai ales la manevravilitate in oras, intre masini la stop, 10 kg se simt cand treci peste o denivelare din asfalt si iti fuge motorul intr-o parte. Suspensia la BMW F700, e sigur un gunoi fata de celelalte modele mai bune de la BMW. Dar, din pacate, sau din fericire, sunt mai bune decat suspensiile de pe un V-Strom. Repet, asta e parerea mea personala. O precizare: Valorile greutatilor la plin sau la gol, sunt oarecum orientative, pot arata doar raportul hp/kg, intr-adevar, la momentul iesirii lor din fabrica. E de luat in calcul si faptul ca un V-Strom chel poate fi mai usor decat un BMW F700 incarcat cu un skid plate, crash bars pana sus, radiator guard, suporti de cutii laterale si centrale, etc...Vorbim acum strict de ce iese de pe portile fabricii. Editat Iunie 10, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.