mpc Postat August 30, 2021 Share Postat August 30, 2021 Salutare, Rog cei in tema sa-mi zica ce numar de dinti au coroanele corespunzatoare pinioanelor de 9 si 10 la grupul de Ural. As dori sa cumpar un set de 10. Orice opinie sau sugestie despre aceasta intentie e binevenita. Cu multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 30, 2021 Share Postat August 30, 2021 Salutare, 9/35 si 10/36. Gasesti aici->(http://www.russianiron.com/eafranke_ural5/Part XXXI-6 - Gears and Gear Ratios.pdf) mai multe explicatii printre care si urmatoarea: 10/35 (3.50:1) Ratio Is Unrealistic Sporuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 30, 2021 Share Postat August 30, 2021 Salutam! Ne-ai ajuta sa ne spui cum vrei sa folosesti motorul ca sa stiu ce detalii sa iti dau Cu atas sau solo? Incarcat sau nu, drumuri la munte sau la 2 Mai? Eu am ajuns la urmatoarea setare: Grup de atas ( 8/ 37) si a patra modificata cu 22/25 pe cutie de Nipru. Propulsorul este de M72 pe unul si k750 pe altul. Cu grupul de solo 9/35 o cam chinui pe drumuri grele (aratura sau forestier, merge cam grabit si iti solicita suspensia) firesc este zic eu sa mearga "la pas" in ralantiu. La a patra setarea din cutie te ajuta sa mergi suficient de relaxat in cazul atasului desigur. Am o banuiala ca in actualul ritm nimeni nu va mai fi interesat de aceste detalii, ce sa mai vorbim cu testarea lor in diferite situatii de drum. Acum atasele se cara cu remorca, se dau jos la locul faptei, se prezinta audientei si apoi se duc acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat August 31, 2021 Autor Share Postat August 31, 2021 In primul rand multumiri celor care mi-au raspuns. Motocicleta nu o scot pe campuri, adica voi incerca sa caut cat se poate drumuri decente, asta nu insemna ca daca o fi vreodata necesar sa abordez o tarla voi renunta ca sa nu se murdareasca ... dar in principat voi merge pe drumuri bune. Deocamdata am motocicleta solo dar am si atas pe care intentionez sa-l completez in viitor si sa-l ... " atasez " cu diverse ocazii. Despre " incarcat " sau nu ... nu stiu ce sa zik : eu am 1 Q (100kg), dac-oi mai pune si atasul in viitor cu persoane, cam asta e incarcarea maxima. As vrea sa stiu ce modificari aduce in mers grupul de 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 1, 2021 Share Postat Septembrie 1, 2021 La grupul de 10 renunta din start. Majoriattea confunda aceste motoare cu vreun Harley, tractor forestier sau un motor de TN-u.... nu sunt tractoare, isi castiga puterea si din ture sau mai ales din ture, asta ne spune chiar cursa de 68 si alezajul mai mare de 78. Tot ceea ce vei reusi sa faci este sa soliciti ambielajul pana la un punct critc si sa deschizi mai mult clapeta de acceleratie pentru a obtine acelasi rezultat. Diferenta este ca cu o transmisie potrivita salvezi arborele, altfel energia produsa de explozie o va transfera cu greu rapoartelor din cutie. In cel mai bun caz sa zic ca raportul de 10 il poti folosi pe un motor de M/K unde exista beneficiul unei curse mai mari (78) si implicit a unui cuplu mai bun insa si dezavantajul limitarii in ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Septembrie 5, 2021 Autor Share Postat Septembrie 5, 2021 E o mare sansa ca exista acest colt unde poti afla pareri si informatii documentate si argumentate. Cu aceasta ocazie am scos definitiv din calcul raportul de 10, raman pe cel de 9. Va multumesc pentru pareri si bunavointa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.