Sari la conținut

Schimbare ulei transmisie


MarianNMC
 Share

Postări Recomandate

Salutări tuturor,aș vrea să schimb uleiul de transmisie la Piaggio Nrg Mc2 ,țin să menționez că am 15 ani și nu am mai făcut așa ceva până acum,din cate am înțeles ar trebui sa scot două șuruburi dar nu știu care ,am căutat și pe You Tube dar nu am găsit cum se face schimbul la acest scuter ,ca ulei de schimb am Trans 75W90,cred că e bun,deci daca mă poate ajuta cineva cu niste indicații,sunt dispus sa le ascult , mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări tuturor. Aș vrea să schimb uleiul de transmisie la Piaggio Nrg Mc2. Tin să menționez că am 15 ani și nu am mai făcut așa ceva până acum. Din cate am înțeles, ar trebui sa scot două șuruburi dar nu știu care. Am căutat și pe You Tube dar nu am găsit cum se face schimbul la acest scuter. Ulei de schimb am Trans 75W90. Cred că e bun. Deci daca mă poate ajuta cineva cu niste indicații,sunt dispus sa le ascult. Mulțumesc!

PS: asta e primul sfat: cu cât scri mai corect cu atât ai șanse să te înțeleagă mai mulți colegi și să primești ajutor.

http://www.retroclub.nl/general-questions/12332-oil-level-check-piaggio-nrg-mc2.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, e un șurub sub carter (B), acolo lângă roată , fix unde e uleiul pentru a-l da jos, uită-te acolo și o să îl găsești, apoi ia un vas, desfă șurubul și lasă uleiul vechi să se scurgă în vas, ține scuterul drept pentru a-l lăsa să curgă tot.

Acum că ai dat uleiul vechi jos, pune șurubul respectiv înapoi, nu îl strânge peste limită, nu ai vrea niciodată să strici filetul ăla...

După aia, tot pe carter o să ai o jojă (A), aproape de șurubul ăla dar în partea de sus, desfă-o și pune uleiul nou pe acolo.

Completează ușor cu ulei și înfiletează joja să îl verifici, nivelul optim e între MIN și MAX, probabil scrie prin zona aia și cât ulei să pui.

După ce ai făcut toate astea dă-i bice 🚀

 

aaaaa.PNG

Editat de Daviddd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu e așa,și unde ar trebui sa fie joja aia nu decât o gaura

http://IMG-20210904-WA0001.jpg

Ok deci acum am curățat partea de după roata care era plină de pământ ,și am găsit două șuruburi.Pe ambele șuruburi scrie ,,OLIO",cred că astea sunt șuruburile,unul este mai sus de celălalt deci din ăla de mai jos ar trebui sa curgă uleiul și prin ăla de sus ar trebui sa realimentez,eu cred că așa e 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Farfuridi a spus:

Imi permit o completare,asa, mai in necunostinta de cauza.

Pentru ca uleiul vechi sa iasa afara mai usor inainte de desfacerea surubului de golire B se desface si orificiul de umplere-joja A astfel uleiul avand "sorb".

Exact, si daca vrei sa rămâna mai puțin ulei din cel vechi, iei un furtun si sufli pe la joja cu gura, eu asa am făcut la motocicleta și a mai curs ceva din uleiul vechi, cred ca-i bine 

 

1 oră în urmă, MarianNMC a spus:

La mine nu e așa,și unde ar trebui sa fie joja aia nu decât o gaura

http://IMG-20210904-WA0001.jpg

Ok deci acum am curățat partea de după roata care era plină de pământ ,și am găsit două șuruburi.Pe ambele șuruburi scrie ,,OLIO",cred că astea sunt șuruburile,unul este mai sus de celălalt deci din ăla de mai jos ar trebui sa curgă uleiul și prin ăla de sus ar trebui sa realimentez,eu cred că așa e 

Mie nu imi merge poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E nevoie doar de peste 56 de grade ca sa te arzi (oparesti) in contact cu pielea. Uleiul de motor poate sa depaseasca 100 de grade in functionare, pe avion (motor Rotax cu piston, 4 cilindri) imi arata indicatorul permanent peste 80 de grade si maxime de vreo 115 grade. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 4 ore, Farfuridi a spus:

Se incalzeste chiar asa de tare uleiul ala?

Nu prea se încălzește uleiul de acolo de obicei, unge doar niște pinioane departe de motor, dacă scuterul are răcire pe lichid stă și mai "rece" uleiul de acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Daviddd a spus:

 

Nu prea se încălzește uleiul de acolo de obicei, unge doar niște pinioane departe de motor, dacă scuterul are răcire pe lichid stă și mai "rece" uleiul de acolo

Dat fiind că e la ~30 cm de motor nu cred că e mare diferență în funcție de cum e răcit motorul... 

Oricum majoritatea au o gaură de umplere care folosește și pt nivel - se umple până la nivelul ei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi ca m-ați lămurit cu uleiul ,îl voi schimba după ce voi mai face niște kilometri cu el,ieri am avut mai multă treabă cu carburatorul pentru că merge 2km și după incepe sa pufăie și da sa moară,aveam de gand sa ies azi cu el sa vad cum merge cu noile reglaje dar a plouat destul de tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...