Mihai17 Posted September 5, 2021 Share Posted September 5, 2021 (edited) Salut , dețin o Honda crf 450r din 2007 , la rece nu da ulei afara , dar la cald când e turata da ulei afara doar când merg tare prin pădure cu ea la cald arunca mult ulei afara și nu știu dece ! Da ulei pe la furtunu ala , furtunu duce sus la motor pe lângă bujie. Edited September 5, 2021 by Mihai17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florinelu07 Posted September 5, 2021 Share Posted September 5, 2021 Masoara compresia - etansarea segmentilor este deficitara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihai17 Posted September 5, 2021 Author Share Posted September 5, 2021 Compresie are , pornește la prima pedala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted September 8, 2021 Share Posted September 8, 2021 Inca e bine. La altii s-a mai spart si carterul: Sunt tot mai bune! Nah' ... se rupe biela. La unii iese prin carter, la alţii se vede la demontare, la tine iese doar uleiul. Relax! Min.3:05 - Aşa funcţionează normal modelul: aruncă ulei pe ventilaţie iar uneori chiar şi biela. Nu ai treabă cu segmenţii. Pentru ventilaţie există şi un kit: https://precisionconceptsracing.com/product/crf450x-vent-kit/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihai17 Posted September 9, 2021 Author Share Posted September 9, 2021 Salut , eu nu înțeleg dece mi-l da afara pe la ventilație ? Și dacă pun kitul ăla pentru ventilație la ce m-a ajuta ? Nu mai da ulei afara sau ? Nu m-a cunosc bine cu mecanica de asta intreb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted September 9, 2021 Share Posted September 9, 2021 (edited) 2 hours ago, Mihai17 said: Salut , eu nu înțeleg dece mi-l da afara pe la ventilație ? Și dacă pun kitul ăla pentru ventilație la ce m-a ajuta ? Nu mai da ulei afara sau ? Nu m-a cunosc bine cu mecanica de asta intreb Arhitectura de piston la aceste motociclete "brutale" este o "ciupercă" (ceva uşor dar nu şi foarte etanş). Aşa că modelul consumă ceva mai mult ulei, ba îl mai şi scoate afară prin tubulatura de ventilaţie, odată cu gazele scăpate în carter şi ventilate pe acolo. Este normal să se ventileze ceva gaze. Dar nu şi exces de ulei (antrenat de scurgerea gazelor). Kit-ul ajută la o separare gaz /lichid (ulei). "The kit also eliminates the need to drain the overflow tube, as excess oil is vented out." spre deosebire de pistonul clasic Edited September 9, 2021 by patrick1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihai17 Posted October 12, 2021 Author Share Posted October 12, 2021 (edited) Salut din nou , de exemplu când dau A4 sau A5 la motor și-l accelerez la maxim pe strada nu se învârte roate se aude cum se turează motorul da nu merge …. Și atunci da ulei afara pe la furtunu de aerisire , dar dacă nu accelerez tare merge și cu a 5 , dar in treptele 1,2,3 merge cap doar la a 4 și a 5 , trebe sa schimb pistonu și segmentiii sau ? Sa pun kitul ăla? Edited October 12, 2021 by Mihai17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted October 25, 2021 Share Posted October 25, 2021 On 10/12/2021 at 9:25 PM, Mihai17 said: se aude cum se turează motorul da nu merge Şi ambreiaj uzat rău ... Cu kit împotriva scurgerilor la ulei pe circuitil de ventilaţie ... ieşi mai ieftin. Nu se poate schimba doar pistonul şi segmenţii. Trebui şi un alezaj de cilindru la cota de reparaţie. Eventual şi de rectificat /rodat supape. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted October 25, 2021 Share Posted October 25, 2021 Sau pe scurt, du moto la mecanic si nu o mai chinui, pana nu o faci tocanitza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.