Sorina Postat Octombrie 24, 2021 Share Postat Octombrie 24, 2021 Salut mă poate ajuta cineva cu un sfat , am un KTM exc 450 din 2007 când îl pornesc si îl turez la maxim brusc da sa moara atât la rece cât si la cald ,in mers aceiași problema de la ce sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 25, 2021 Share Postat Octombrie 25, 2021 De obicei la motoarele vechi carburatorul se uzeaza (Keihin FCR....) si/sau se deregleaza. Cauta un spoecialist sau pune-te pe citit pe forumuri si vei afla cum se rezolva problemele de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 25, 2021 Share Postat Octombrie 25, 2021 modelul respectiv de ktm (2000 - 2007) are in carburator o chestie numita accelerator pump.... practic cand accelerezi tare, ea stropeste benzina in plus iar daca pompita nu e actionata bine, ca s-au uzat arcurile, levierele, etc... nu mai stropeste cat trebuie si cand trebuie. Un solutie simpla poate sa fie oring mod-ul : E o chestie destul de des intalnita, deci gasesti pe net destule informatii. Asta e doar una din posibilele cauze (poate cea mai comuna), pe langa astea poate sa fie altele cum au zis colegi mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorina Postat Noiembrie 9, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2021 Salut , am făcut chestia aia cu oringul la fel face La 24.10.2021 la 21:55, patrick1 a spus: Exista in "service manual" o diagrama de reglaj / temperatura - altitudine. Nu mai e vara ... In principiu se ridica acul de dozaj din obturator / carburator cu o crestatura si se reface dozajul din surubul "pilot" spre dozaj mai bogat. Altfel va face "hac" la aer rece. Vezi instructiunile ... O să încerc și treaba asta , același lucru a făcut și astă vară Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorina Postat Ianuarie 14, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2022 Salut știe cineva dacă dau dreaptă mai jos a cuiului de dozaj este mai brutal motorul sau rămâne la aceiași forța de tragere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorina Postat Ianuarie 14, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2022 La obturator ma refer Are 7 canale la mine e la 4 dacă îl pun la 6 creste putere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorina Postat Ianuarie 15, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2022 Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorina Postat Ianuarie 30, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2022 Salut ma poate ajuta cineva cu un sfat de ceva timp am o problema cu motocicleta când este la relanti și vreau sa o accelerez la începututul accelerației are o mică reținere după care se accelerează de la ce poate fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorina Postat Ianuarie 30, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2022 Acum 18 minute, patrick1 a spus: Șurubul pilot. Amestec prea bogat, posibil, în prima optime de cursă de ”șibăr”. Mai înșurubează-l cu 1/4 sau 1/2 de tură și vezi ce face ... Dacă ar fi prea sărac ... ar porni mai La mine este dat la 1,75 să-l mai inchid ? Tot așa face , și rămâne parca după acceleratie puțin turația și revine ia la normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorina Postat Ianuarie 30, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2022 Mulțumesc mult de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.