Sari la conținut

Diverse probleme Yamaha XT125R 2005


Postări Recomandate

Salut! Sunt incepator si de un an imi doream sa achizitionez o motocicleta. Acum cateva luni am cumparat o Yamaha XT125R. Cand am fost sa o vad am pornit-o si am observat ca in bord nu imi aparea nimic, fostul proprietar afirmandu-mi ca aceasta problema era din cauza ca nu avea baterie. Cand am auzit asta in mintea mea era ca bateria era descarcata si ca as putea sa o incarc cand ajung acasa. Am cumparat motocicleta am adus-o acasa si am observat ca bateria de fapt nu era deloc. Ma rog, am cumparat baterie am pus-o si am dat sa o pornesc sa vad ce se intampla. De data aceasta meniul de bord mi-a aparut insa cand am inceput sa o misc nu imi arata cati km/h am (sta constant la 0). De vina tind sa cred ca este senzorul/cablul de viteza (am masurat cu un voltmetru auto continuitatea pe acea mufa cu motorul oprit si nu afisa nimic) si il caut de cand am descoperit aceasta problema pe internet si nu gasesc nimic. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi unde as gasi acest senzor/cablu pentru modelul meu de motor ? 

Totodata, partea stanga a furcii lasa un fel de lichid,reziduu si nu stiu nimic despre acesta fiind neexperimentat. Ma gandeam ca poate fi furca indoita. Exista oare alta cauza ? 

In plus, este anormal ca motorul sa stea cu socul oprit la 3000 de turatii ? Am mai cautat detalii si cica ar trebui sa stea in jur la 1500. 

O parere in plus ar fi de mare ajutor. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu știu unde poți găsi cablu de kilometraj pt modelul ăsta, eu am căutat și n-am găsit, nu știu cum arată și ce s-ar potrivi. Dar cred că merge ceva de la alt model, doar cred, nu știu sigur asta.

 

Lichidul care curge este uleiul din furcă cel mai probabil, curge doar dintr-o parte ca in cealalta nu o mai avea, are nevoie de o "servisare", costă vreo 100e în service și trebuie schimbat uleiul din furcă și simeringurile (gumele) acelea negre pe care le are acolo, are 4, 2 pt a le proteja pe cele care țin uleiul (cele de sus), și cele care țin uleiul să nu iasă (sunt sub acelea de sus), sunt făcute din cauciuc & niște fier, cu timpul se degradează și pățești asta, mai ales la motocicletele de tipul ăsta. Dacă ești mai "nebun" o poți repara cu maxim 150 de lei acasă, dar îți trebuie și un minim de cunoștințe și nu îti recomand să te bagi cum cel mai probabil nu te pricepi, eu așa am făcut la cbr și e ca nouă furca acum:))

 

Scrie pe undeva prin manual la cate turații trebuie să stea relanti, motorul meu, tot de 125 stă pe la 1500 la rece și 2000 - 2200 la cald, dar pt asta ai un șurub la carburator și îl reglezi foarte ușor. Am găsit acum și pt tine, "Min. Speed 1600~1800 RPM"

 

Editat de Daviddd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Diverse probleme Yamaha XT125R 2005

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...