adidrg99 Postat Noiembrie 5, 2021 Share Postat Noiembrie 5, 2021 Salut. Astăzi am schimbat uleiu la motor Honda crf250r 2007 uleiul din motor și cel de transmisie. Am dat o tura cu motorul pentru a încălzi uleiul vechi a mers normal. După schimbul de ulei ambreiajul nu mai decupează când îl țin apăsat maxim. Am umblat și la reglajul din cablu și la fel face. Am folosit moțul transoil expert 10w40. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 5, 2021 Share Postat Noiembrie 5, 2021 Cand te dai cunoscator...... https://www.youtube.com/watch?v=Yr2mmJ84NuA Intr-adevar, CRF 250R are separat uleiul de motor si cel de transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidrg99 Postat Noiembrie 5, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2021 Acum 13 minute, patrick1 a spus: Aha! Şi cel din motor dar şi cel din transmisie ... E clar. Şi din care pedală zici ţii apăsat maxim ambreiajul? Cea din stânga? În motor am băgat 300v 10w40. Acum 3 minute, mircea.cazachevici a spus: Cand te dai cunoscator...... https://www.youtube.com/watch?v=Yr2mmJ84NuA Intr-adevar, CRF 250R are separat uleiul de motor si cel de transmisie. Am băgat 300v 10w40 în motor și transoil expert 10w40 în transmisie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 5, 2021 Share Postat Noiembrie 5, 2021 Nu e de la ulei, e OK si asa. Probabil s-a intamplat ceva acolo, cumva s-au lipit placile exact in momentul acela. Ori oala de ambreiaj e intr-atat de uzata incat si-a format santuri adanci, si s-a nimerit sa ramana intepenit un disc intr-unul din acele santuri, blocand ambreiajul. Si atunci degeaba tragi tu de maneta de ambreiaj, ca placa blocata nu-l lasa sa decupleze. Eu as desface capacul ambreiajului si m-as uita la placi. Operatiune de 10 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 5, 2021 Share Postat Noiembrie 5, 2021 Om bun, nu te pricepi la enduro-cross. Aici uleiul de transmisie dedicat e 5w30, se mai poate baga si 10w40. https://www.emag.ro/ulei-cutie-viteze-motul-transoil-expert-10w40-1l-mot-transoil-ex-1l/pd/DPD4W2BBM/?cmpid=69854&gclid=Cj0KCQjwrJOMBhCZARIsAGEd4VFYbVZ2Vs_5EnDdru7rqalaBsz4ZFFTZlKloE3RkwAy7MdScYuSXooaAvgIEALw_wcB Asta e. La choppere poate e cum zici tu, dar aici nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Noiembrie 8, 2021 Share Postat Noiembrie 8, 2021 Am patit si eu ...e de la placi . Le poti scoate si tine in ulei peste noapte le pui la loc si aia e. De obicei daca motoru e rece se intampla asta....cand bagi in viteza da sa plece sau mai rau se si opreste ca pleaca inainte. Totul e de la placi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.