Sari la conținut

Problema la motor


VladutDaniel
 Share

Postări Recomandate

Salut, am un kawasaki kx 125cc si de la un timp a inceput sa nu mai traga motorul, adica trage in reprize, acum trage dupa aia nu mai trage si dupa trage iar, dar nu se duce in turatii maxime, i-am curatat carburatorul, schimbat bujia si problema tot nu a disparut.

Motorul a fost servisat acum 2 luni si nu prea s-a iesit cu el decat in ultima lună

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, patrick1 said:

Eu te-am întrebat dacă o ţii pe "drojdie", adică nivelul în rezervor este la limită spre gol (când curge ... când nu prea mai curge).

Dar ai răspuns cam pe "alături".

Reformulez: este suficient de sus, faţă de robinet, nivelul de benzină din rezervor?

Ca să asigure un debit constant şi suficient de alimentare.

Scuze, n am inteles eu😅, ii fac mereu plinul inainte sa ies cu el 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, patrick1 said:

O.K., atunci verifică să nu ai filtru de benzină înfundat (dacă are filtru), robinet colmatat sau plutitor care agaţă (dacă modelul e pe carburaţie).

Manifestarea pare a fi de alimentare insuficientă: accelerezi, se goleşte repede camera de nivel constant, scade nivelul în carburator, revine ... şi tot aşa.

Respectiv ... ceva "peşti"pe acolo.

M-am uitat la plutitor si nu are probleme, am desfacut tot carburatorul si tot nu i dau de cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, patrick1 said:

Robinetul de benzină şi (eventualul) filtru (posibil înfundate) nu se află în carburator.

Ştiai?

Adică ... curge benzină pe furtunul de alimentare dintre robinet şi carburator un debit suficient sau face doar "pişu anemic"? :)

Că au mai desfăcut (şi stricat) unii carburatoare şi la tobe de evacuare înfundate (parţial).

Sau strivite la căzături.

:D

Scriu asta pentru că văd că ai făcut o "fixaţie" pe carburator (ca ţintă).

Noroc că nu şi pe aprindere ... pentru că "mobrele" astea nu mai au "points" (platine) ca să le deregleze unul sau altul.

În plus, pe timp rece, carburatorul se setează pentru iarnă (din crestăturile acului dozator de regim mediu) care ac se mai ridică cu o treaptă (chiar două) prin coborârea siguranţei de fixare a acului pe crestături.

Asta ai făcut?

OIP.thumb.jpg.584d7c3e19fe09fae6b8a931fb807c3b.jpg

Ăăă ...

 

https://www.manualedereparatie.info/download/kawasaki-kx-125-250-manual-de-reparatie.html

E în limba germană.

Am sa revin cu noutati dupa ce am sa fac ce zici tu 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11/17/2021 at 8:58 AM, patrick1 said:

O.K.

Şi eventual descarcă şi citeşte manualul de service din link-ul pe care ţi l-am trimis. Acolo sunt descrise şi o parte din cauzele, manifestările şi remedierea anormalităţilor posibile la "jucăria" ta. Reglaje, etc.

Nah' ... poate înveţi şi ceva din limba germană cu ocazia asta :)  

 

pag. 3-16 [B] - Düsennadel mit Sicherungsring / Acul duzei cu inel de reținere (la ultimul desen)

pag. 15-2 ... Anleitung zur Fehlersuche / Instrucțiuni de depanare

Am incercat si tot nu mi se duce in turatii maxime, si daca se duce nu sta mai mult de o secunda-doua in turatii maxime

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, patrick1 said:

Concret (şi dimensionat) ce ai încercat? Să înveţi manualul?

Nu ai răspuns nici cu da, nici cu nu, nici cu ce debit curge.

Este primul pas.

Dacă este o.k. se poate trece la următorul pas. Dacă nu ... nu.

Aici nu merge cu vrăjeli şi bambilici.

Ii da prea multa benzina carburatorului si l am reglat de la robinet sa ii dea mai putin si tot asa se comporta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, VladutDaniel a spus:

Ii da prea multa benzina carburatorului si l am reglat de la robinet sa ii dea mai putin si tot asa se comporta

🤦‍♂️

Nu există prea multă benzină dată carburatorului! De aceea există cameră de nivel constant cu plutitor și cui pontou. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, VladutDaniel a spus:

Ii da prea multa benzina carburatorului si l am reglat de la robinet sa ii dea mai putin si tot asa se comporta

uite d-aia exista mecanici, ca nu stii cum functioneaza montoreta si apoi te miri ca nu merge.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...