ivascu bogdan Postat Ianuarie 5, 2022 Share Postat Ianuarie 5, 2022 Bună ziua .am achiziționat recent o husqvarna te 610 din 1996 .model fără pompa de ulei .întrebarea este dacă am ceva sită pe care trebuie sa o curat in loc de filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 Am avut acum vreo 10 ani modelul asta. Asa imi amintesc, ca era o sita undeva pe partea dreapta jos a motorului, dar parca la mine nu am gasit absolut niciodata nimic in acea sita. Era tot timpul curata. Imi mai amintesc ca avea ceva probleme din fabrica cu lantul de distributie,, ceva. Adica lantul de distributie trebuia inlocuit ca si operatiune de mentenanta undeva pe la 10.000-15.000 km, ceea ce m-a mirat si pe mine. Dar l-am schimbat, preventiv, apoi am auzit de o multime de motoare din astea cu distributia sarita, si m-am felicitat ca am dat banii pe lant. De asemenea, la a mea mai era si o problema cu aprinderea, nu stiu daca e la fel la toate. Practic, dupa 10-15 ore de rulaj iti strica bujia. Schimbai cu o bujie noua, pornea instant. Ramaneai cu bujia veche, pornea greu iar scanteia era abia vizibila. Eu unul nu am reusit sa o fac pe partea asta si am dat-o asa. P.S. Sa nu fie aia a mea, ca i-am pierdut urma, iar actele sunt inca pe numele meu (era si inmatriculata). P.S. Vezi furtunul ala negru care porneste din varful pedalei de frana. Acolo parca imi amintesc ca era sita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 6, 2022 Share Postat Ianuarie 6, 2022 Bai patrick, be pune, stai in banca ta. Am inteles cu totii ca stii sa cauti pe google, dar nici chiar asa. Eu spun ca am detinut agregatul, care e unul pana in anul 2000. Si nu are filtru de ulei, nu are pompa, nu are baterie, nu are electromotor, e chior. Si tu dai un search pe google, gasesti un video de la un model de dupa 2001, cand se schimbase motorul total. Dupa 2001 are si filtru de ulei, si electromotor, si ambreiaj mutat de pe stanga pe dreapta, si lant de transmisie mutat de pe dreapta pe stanga...ce sa mai, schimbare totala. Potoleste-te atunci cand nu te pricepi. Da un search pe google , ca la asta te pricepi. Vezi diferenta la poza motorului pentru o Husqvarna TE610 din 1996 si una din 2001, pe care cred ca ai dat-o ca exemplu in video-ul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivascu bogdan Postat Ianuarie 11, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2022 La 06.01.2022 la 18:42, mircea.cazachevici a spus: Am avut acum vreo 10 ani modelul asta. Asa imi amintesc, ca era o sita undeva pe partea dreapta jos a motorului, dar parca la mine nu am gasit absolut niciodata nimic in acea sita. Era tot timpul curata. Imi mai amintesc ca avea ceva probleme din fabrica cu lantul de distributie,, ceva. Adica lantul de distributie trebuia inlocuit ca si operatiune de mentenanta undeva pe la 10.000-15.000 km, ceea ce m-a mirat si pe mine. Dar l-am schimbat, preventiv, apoi am auzit de o multime de motoare din astea cu distributia sarita, si m-am felicitat ca am dat banii pe lant. De asemenea, la a mea mai era si o problema cu aprinderea, nu stiu daca e la fel la toate. Practic, dupa 10-15 ore de rulaj iti strica bujia. Schimbai cu o bujie noua, pornea instant. Ramaneai cu bujia veche, pornea greu iar scanteia era abia vizibila. Eu unul nu am reusit sa o fac pe partea asta si am dat-o asa. P.S. Sa nu fie aia a mea, ca i-am pierdut urma, iar actele sunt inca pe numele meu (era si inmatriculata). P.S. Vezi furtunul ala negru care porneste din varful pedalei de frana. Acolo parca imi amintesc ca era sita. Am incercat sa desfac acolo la sita cu cheie de 22 doar ca am întâmpinat o problema.l-am dat peste cap o tura am văzut ca merge foarte greu( agăța) ,l-am strâns după înapoi pt ca am văzut ca se forma șpan între surubul respectiv și cutie și acum nu știu ce sa fac pt ca dacă îl desfac se duce filetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 Nu-mi amintesc sa fie acolo surub ce sa fie desfacut cu o cheie de 22. Mi se pare prea mare. Parca era surub normal, cheie de 13, poate de 17....nu mia stiu. Cat despre problema ta specifica, un filet in aluminiu care se duce si agata, eu unul nu stiu ce ai tu acolo. Exista kituri de reparatie a filetelor in aluminiu, dar nu e chiar asa de simplu. Trebuie sa majorezi gaura in aluminiu, sa introduci un alt filet, etc. Aceasta operatiune produce span, care nu ar trebui sa ajunga in motor. De aceea trebuie neaparat facuta aceasta operatiune cu partea respectiva desfacuta. Nu mai stiu exact daca partea aceea in care intra surubul tau e doar un capac lateral si il poti da jos in 10 minute, sau e direct carterul si trebuie sa dai tot motorul jos si sa-l faci bucati ca sa ajungi acolo. Pune si tu o poza de aproape sa ne dam seama. Dar eu cred ca cel mai bine te duci cu motorul la un mecanic, fie si de masini, si isi da seama omul ce trebuie sa faci ca sa desfaci surubul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivascu bogdan Postat Ianuarie 11, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2022 1 oră în urmă, patrick1 a spus: https://www.manualslib.com/manual/1133979/Husqvarna-Te-350-410-95.html?page=27#manual Ceva mizerie intrată pe filet, scrie şi în instrucţiuni că trebuie curăţată mai des (după 30 de minute când motorul este nou). Ai desfăcut cu motorul cald sau la rece? Ai citit şi respectat instrucţiunile? "Warm up the motor. Remove ..." https://www.manualslib.com/manual/1133979/Husqvarna-Te-350-410-95.html?page=28#manual Nah' ... uleiul se schimbă "Bei jedem rennen" (la fiecare alergare) https://www.manualslib.com/manual/1133979/Husqvarna-Te-350-410-95.html?page=15#manual Are. Am desfăcut cu motorul rece .nu știu italiana .oare cum trebuie ? Acum 2 minute, ivascu bogdan a spus: Am desfăcut cu motorul rece .nu știu italiana .oare cum trebuie ? Si legat cu schimbul de ulei iar am nelămuriri și acolo la ce nr de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 @Initiator, stai cuminte ca nu lasi impresia de a avea habar ce faci, si strici jucaria. Du o la mecanic. Cauta manualul in engleza, poate l gasesti. Daca nu, scrie si tu frazele din italiana in google translate. Dar nu mai PUNE MANA SI FA/DESFA CHESTII LA MOTOCICLETA, DACA NU STII CE FACI/DACA NU CITESTI INAINTE IN MANUAL. Ca fix asa se umple OLX ul de motociclete chinuite, reparate de "mesteri". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivascu bogdan Postat Ianuarie 11, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2022 Acum 3 ore, patrick1 a spus: Link-ul (de la mine) este în italiană, engleză, franceză, germană şi spaniolă. https://www.manualslib.com/manual/1133979/Husqvarna-Te-350-410-95.html?page=28#manual 1.Lasciar riscaldare il motore 2.Warm up the motor 3.Laisser chauffer le moteur 4.Den Motor warmlaufen lassen 5.Caliente el motor Pe româneşte: Lasă motorul să se încălzească Nah' ... şi pe ruseşte: Дайте двигателю прогреться Citeşte cu atenţie şi nu schimba ordinea operaţiunilor din "Biblia motocicletei"! Nu după ureche (a unora sau a altora) pentru că rişti să "îţi prinzi urechile" Prin motor cald se înţelege ceva spre 80-100*C. Repet: Austausch motorÖl = schimbare ulei de motor - Bei jedem rennen = la (după) fiecare alergare (cursă /oră) https://www.manualslib.com/manual/1133979/Husqvarna-Te-350-410-95.html?page=15#manual Prima schimbare de ulei este la 30 de minute. Nah' ... dacă nu mergi cu ea chiar în regim de competiţie ... se înlocuieşte uleiul după câteva ore de funcţionare (500-1000Km). 10-15 ore. Mersi frumos de sfaturi Acum 7 minute, ivascu bogdan a spus: Mersi frumos de sfaturi Si încă o întrebare.am auzit ca e ff greu cu piesele pt husqvarna .unde as putea găsii mai ușor anumite piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivascu bogdan Postat Ianuarie 11, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2022 Acum 3 minute, patrick1 a spus: 25 years after ... la aşa ceva ... Sunt altele și mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivascu bogdan Postat Ianuarie 11, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2022 Mersi fain de informație Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivascu bogdan Postat Ianuarie 11, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2022 E cva model mai nou decât al meu .e nasoala faza cu piesele. M-am gândit o data sa il dau doar din motivul asta .nu știu ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivascu bogdan Postat Ianuarie 11, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2022 Acum 17 minute, patrick1 a spus: Nah' ... e mai greu în lumea asta cu o fabrică de motociclete speciale. Unii au construit o fabrică de biciclete funcţională şi au contracte ferme (cum e Velo-City din Reşiţa) şi vine peste ei să-i "sape" un primar pervers şi corupt şi le ia terenul (închiriat de la primărie) ca să îl "dea" la alţii ("clienţi" de-ai lui). Nah' ... filodorma SRL ... de România. Cu "model" economic de Sicilia. Te mai miri? Asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 In 1995 Husqvarna era detinut de Gillera. La ei gasesti piese originale, daca mai fabrica. Intreaba la dealerii de scutere Gillera. Eu de la ei am luat segmenti cand am avut-o. Plastice nu cred sa mai gasesti pe undeva. Piese universale, consumabile, gasesti. Uite aici, de exemplu: https://www.romimoto-piese.ro/ro2/vehicle/husqvarna-te-610:49880?svid=0 La anumite piese nu o sa gasesti nimic, dar poti improviza. De exemplu, eu am cautat pe net pentru lant de distributie, nu am gasit, insa am gasit specificatiile. Am vazut ca un alt motor are aceleasi specificatii la lant, dar are cateva zale in plus. Asa ca am luat lant pentru acel model, desfacut, am taiat zalele in plus si s-a potrivit perfect la al meu. Deci....depinde, eu zic ca gasesti piese ca sa o mai tii in viata cativa ani. Apropos, KTM nu mai fabrica piese pentru celebrele EXC400, modele pana in 2006 sau 2007, parca. Asa ca ce sa ne mai miram ca nu gasim pentru una din 1995? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivascu bogdan Postat Ianuarie 11, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2022 Mersi mult domnilor de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.