Sari la conținut

Husqvarna te610 1996


Postări Recomandate

Am avut acum vreo 10 ani modelul asta. Asa imi amintesc, ca era o sita undeva pe partea dreapta jos a motorului, dar parca la mine nu am gasit absolut niciodata nimic in acea sita. Era tot timpul curata.

Imi mai amintesc ca avea ceva probleme din fabrica cu lantul de distributie,, ceva. Adica lantul de distributie trebuia inlocuit ca si operatiune de mentenanta undeva pe la 10.000-15.000 km, ceea ce m-a mirat si pe mine. Dar l-am schimbat, preventiv, apoi am auzit de o multime de motoare din astea cu distributia sarita, si m-am felicitat ca am dat banii pe lant.

De asemenea, la a mea mai era si o problema cu aprinderea, nu stiu daca e la fel la toate. Practic, dupa 10-15 ore de rulaj iti strica bujia. Schimbai cu o bujie noua, pornea instant. Ramaneai cu bujia veche, pornea greu iar scanteia era abia vizibila. Eu unul nu am reusit sa o fac pe partea asta si am dat-o asa.

 

P.S. Sa nu fie aia a mea, ca i-am pierdut urma, iar actele sunt inca pe numele meu (era si inmatriculata)😀.

 

264495_210012955702803_1610993_n.jpg

P.S. Vezi furtunul ala negru care porneste din varful pedalei de frana. Acolo parca imi amintesc ca era sita.

 

uranys_2000%2520Husqvarna%2520TE610_p101

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai patrick, be pune, stai in banca ta. Am inteles cu totii ca stii sa cauti pe google, dar nici chiar asa.

 

Eu spun ca am detinut agregatul, care e unul pana in anul 2000. Si nu are filtru de ulei, nu are pompa, nu are baterie, nu are electromotor, e chior.  Si tu dai un search pe google, gasesti un video de la un model de dupa 2001, cand se schimbase motorul total. Dupa 2001 are si filtru de ulei, si electromotor, si ambreiaj mutat de pe stanga pe dreapta, si lant de transmisie mutat de pe dreapta pe stanga...ce sa mai, schimbare totala.

 

Potoleste-te atunci cand nu te pricepi. 

Da un search pe google , ca la asta te pricepi. Vezi diferenta la poza motorului pentru o Husqvarna TE610 din 1996 si una din 2001, pe care cred ca ai dat-o ca exemplu in video-ul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.01.2022 la 18:42, mircea.cazachevici a spus:

Am avut acum vreo 10 ani modelul asta. Asa imi amintesc, ca era o sita undeva pe partea dreapta jos a motorului, dar parca la mine nu am gasit absolut niciodata nimic in acea sita. Era tot timpul curata.

Imi mai amintesc ca avea ceva probleme din fabrica cu lantul de distributie,, ceva. Adica lantul de distributie trebuia inlocuit ca si operatiune de mentenanta undeva pe la 10.000-15.000 km, ceea ce m-a mirat si pe mine. Dar l-am schimbat, preventiv, apoi am auzit de o multime de motoare din astea cu distributia sarita, si m-am felicitat ca am dat banii pe lant.

De asemenea, la a mea mai era si o problema cu aprinderea, nu stiu daca e la fel la toate. Practic, dupa 10-15 ore de rulaj iti strica bujia. Schimbai cu o bujie noua, pornea instant. Ramaneai cu bujia veche, pornea greu iar scanteia era abia vizibila. Eu unul nu am reusit sa o fac pe partea asta si am dat-o asa.

 

P.S. Sa nu fie aia a mea, ca i-am pierdut urma, iar actele sunt inca pe numele meu (era si inmatriculata)😀.

 

264495_210012955702803_1610993_n.jpg

P.S. Vezi furtunul ala negru care porneste din varful pedalei de frana. Acolo parca imi amintesc ca era sita.

 

uranys_2000%2520Husqvarna%2520TE610_p101

Am incercat sa desfac acolo la sita cu cheie de 22 doar ca am întâmpinat o problema.l-am dat peste cap o tura am văzut ca merge foarte greu( agăța) ,l-am strâns după înapoi pt ca am văzut ca se forma șpan între surubul respectiv și cutie și acum nu știu ce sa fac pt ca dacă îl desfac se duce filetul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi amintesc sa fie acolo surub ce sa fie desfacut cu o cheie de 22. Mi se pare prea mare. Parca era surub normal, cheie de 13, poate de 17....nu mia stiu.

Cat despre problema ta specifica, un filet in aluminiu care se duce si agata, eu unul nu stiu ce ai tu acolo. Exista kituri de reparatie a filetelor in aluminiu, dar nu e chiar asa de simplu. Trebuie sa majorezi gaura in aluminiu, sa introduci un alt filet, etc. Aceasta operatiune produce span, care nu ar trebui sa ajunga in motor. De aceea trebuie neaparat facuta aceasta operatiune cu partea respectiva desfacuta.

Nu mai stiu exact daca partea aceea in care intra surubul tau e doar un capac lateral si il poti da jos in 10 minute, sau e direct carterul si trebuie sa dai tot motorul jos si sa-l faci bucati ca sa ajungi acolo. Pune si tu o poza de aproape sa ne dam seama.

Dar eu cred ca cel mai bine te duci cu motorul la un mecanic, fie si de masini, si isi da seama omul ce trebuie sa faci ca sa desfaci surubul.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, patrick1 a spus:

https://www.manualslib.com/manual/1133979/Husqvarna-Te-350-410-95.html?page=27#manual

Ceva mizerie intrată pe filet, scrie şi în instrucţiuni că trebuie curăţată mai des (după 30 de minute când motorul este nou).

Ai desfăcut cu motorul cald sau la rece?

 

Ai citit şi respectat instrucţiunile?

"Warm up the motor. Remove ..."

https://www.manualslib.com/manual/1133979/Husqvarna-Te-350-410-95.html?page=28#manual

 

Nah' ... uleiul se schimbă "Bei jedem rennen" (la fiecare alergare) :D

https://www.manualslib.com/manual/1133979/Husqvarna-Te-350-410-95.html?page=15#manual

Are.

Am desfăcut cu motorul rece .nu știu italiana .oare  cum trebuie ?

Acum 2 minute, ivascu bogdan a spus:

Am desfăcut cu motorul rece .nu știu italiana .oare  cum trebuie ? 

Si legat cu schimbul de ulei iar am nelămuriri și acolo la ce nr de km 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Initiator, stai cuminte ca nu lasi impresia de a avea habar ce faci, si strici jucaria. Du o la mecanic. Cauta manualul in engleza, poate l gasesti. Daca nu, scrie si tu frazele din italiana in google translate.

Dar nu mai PUNE MANA SI FA/DESFA CHESTII LA MOTOCICLETA, DACA NU STII CE FACI/DACA NU CITESTI INAINTE IN MANUAL. Ca fix asa se umple OLX ul de motociclete chinuite, reparate de "mesteri".

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, patrick1 a spus:

Link-ul (de la mine) este în italiană, engleză, franceză, germană şi spaniolă.

https://www.manualslib.com/manual/1133979/Husqvarna-Te-350-410-95.html?page=28#manual

1.Lasciar riscaldare il motore

2.Warm up the motor

3.Laisser chauffer le moteur

4.Den Motor warmlaufen lassen

5.Caliente el motor

 

Pe româneşte: Lasă motorul să se încălzească

 

Nah' ... şi pe ruseşte: Дайте двигателю прогреться :D

 

Citeşte cu atenţie şi nu schimba ordinea operaţiunilor din "Biblia motocicletei"! Nu după ureche (a unora sau a altora) pentru că rişti să "îţi prinzi urechile" 🙄

Prin motor cald se înţelege ceva spre 80-100*C.

Repet:

Austausch motorÖl = schimbare ulei de motor - Bei jedem rennen = la (după) fiecare alergare (cursă /oră)

https://www.manualslib.com/manual/1133979/Husqvarna-Te-350-410-95.html?page=15#manual

 

Prima schimbare de ulei este la 30 de minute.

Nah' ... dacă nu mergi cu ea chiar în regim de competiţie ... se înlocuieşte uleiul după câteva ore de funcţionare (500-1000Km).

10-15 ore.

Mersi frumos de sfaturi 

Acum 7 minute, ivascu bogdan a spus:

Mersi frumos de sfaturi 

Si încă o întrebare.am auzit ca e ff greu cu piesele pt husqvarna  .unde as putea găsii mai ușor  anumite piese 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, patrick1 a spus:

Nah' ... e mai greu în lumea asta cu o fabrică de motociclete speciale.

Unii au construit o fabrică de biciclete funcţională şi au contracte ferme (cum e Velo-City din Reşiţa) şi vine peste ei să-i "sape" un primar pervers şi corupt şi le ia terenul (închiriat de la primărie) ca să îl "dea" la alţii ("clienţi" de-ai lui).

Nah' ... filodorma SRL ... de România.

Cu "model" economic de Sicilia.

Te mai miri?

Asa e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 1995 Husqvarna era detinut de Gillera. La ei gasesti piese originale, daca mai fabrica. Intreaba la dealerii de scutere Gillera. Eu de la ei am luat segmenti cand am avut-o.

Plastice nu cred sa mai gasesti pe undeva.

Piese universale, consumabile, gasesti. Uite aici, de exemplu:

https://www.romimoto-piese.ro/ro2/vehicle/husqvarna-te-610:49880?svid=0

 

La anumite piese nu o sa gasesti nimic, dar poti improviza. De exemplu, eu am cautat pe net pentru lant de distributie, nu am gasit, insa am gasit specificatiile. Am vazut ca un alt motor are aceleasi specificatii la lant, dar are cateva zale in plus. Asa ca am luat lant pentru acel model, desfacut, am taiat zalele in plus si s-a potrivit perfect la al meu.

 

Deci....depinde, eu zic ca gasesti piese ca sa o mai tii in viata cativa ani. 

 

Apropos, KTM nu mai fabrica piese pentru celebrele EXC400, modele pana in 2006 sau 2007, parca.  Asa ca ce sa ne mai miram ca nu gasim pentru una din 1995?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...