Sari la conținut

Problemă schimb ulei KTM sx-f 350


Postări Recomandate

Salut , am și eu o problemă 

Dețin un ktm sx-f 350, 2017 și ultima data când am făcut schimbul de ulei am desfăcut și un șurub pe care nu ar fi trebuit să-l desfac, si o data cu uleiul a căzut și o bilă și un arc, știe cineva dacă e ceva grav, si cum pot să-l pun înapoi? 

20220105_175750.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, GoodKat a spus:


Arcul si cu bila sunt de fapt o valva de eliberare. Daca motorul functioneaza fara ele, nu va avea presiune la ulei. Asa ca monteaza-le in ordinea inversa in care au cazut, adica va trebui sa pui mai intai bila si apoi arcul... Si foarte important, nu porni motorul fara ele.

Piesele 41 si 42 din diagrama.

1.jpg.c23764258d0e083f60874ba40a824d2a.jpg

177963811.png.737a3b1e30bb510a278f33cda0c0a542.png

Cum fac sa le montez înapoi? 

Treb să-l duc la un mecanic să-mi desfacă motorul și sa mi le pună,  sau pun eu bila pe arc, bag în gaura și strâng șurubul la loc? 

Acum 19 minute, GoodKat a spus:


Asteptam raspuns.

Sper sa nu fie vorba de episodul 2: "De ce bate ca masina de cusut?"

Nu am pornit motorul,  am desfăcut șurubul care nu ar fi trebuit si a căzut bila cu arcul, nu am mai umblat cu motorul.  Motorul nu a avut și nu are nici o problema în afară de problema asta 

Screenshot_20220202-074247_Drive.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, GoodKat a spus:


Se monteaza exact cum le-ai demontat, dar in sens invers, adica pui bila, pui arcul, strangi surubul. Cel putin asa pare ca zic baietii de pe forumurile de KTM.

Dar cel mai bine verifica procedura din manual. Cand am elaborat raspunsul am folosit logica elementara si schema explodata de mai sus, insa nu am manualul tehnic sa iti spun ca asa este 100%.

Ok, o să încerc să fac așa,  mulțumesc  pentru ajutor! 🙂

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, patrick1 a spus:

Sens invers înseamnă și curățarea riguroasă (înainte de montaj) a bilei și a arcului, a șurubului-dop (etc.) căzute probabil în praf (nu s-a specificat) :D

Altfel e degeaba supapa acolo dacă nu închide perfect până la limita de presiune.

 

Adică nu le monta exact așa cum arată în poză (cu nisip și fire de păr pe ele)

image.thumb.png.4bb4ce32df0c0e241d1d6f6d26a0d8ae.png

 

:crack:

Eram sigur ca nu se poate termina fără un comentariu de genul, puteai sa te exprimi altfel dacă voiai să dai un sfat, mulțumesc oricum pentru sfat, te asigur ca dacă am făcut greșeala ca am umblat unde nu  ar fi trebuit,  asta nu înseamnă că nu mă duce capu sa curăț piesele, îmi place sa fac asta și să-mi curăț motocicleta de fiecare dată. 

20220105_140612.jpg

20220105_140147.jpg

20220105_121951.jpg

20220106_174749.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Problemă schimb ulei KTM sx-f 350

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...