Sari la conținut

Suzuki GS500 an 92 pierderi de ulei - identificare piese


Postări Recomandate

  • Admin

Nu înțeleg de ce nu mergi cu ea în service să-ți facă o constatare ca lumea?

Poate să curgă ulei și pe la garnitura tacheți concomitent cu un oring de la vreun senzor care nu se vede în poze, ce faci atunci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca motocicleta se afla in Germania,si o constatare si o reparatie acolo depasesc pretul motocicletei,ceea ce e absurd.

Ma gandeam ca au mai patit o si altii,si pot sa merg pe recomandarea lor. Imi comandam apoi garniturile si mesteream eu. Sincer,nu imi e musai sa il fac,ca nu pierde litri dupa litri,dar nu vreau sa ma duc la TUV si sa ma trimita nemtii inapoi,mai ales ca trebuie sa mi iau si cateva ore liber de la munca sa pot ajunge.

 

Cunosc cazuri de masini respinse la TUV din cauza unor scurgeri mult mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, valentintm a spus:

Imi comandam apoi garniturile si mesteream eu. 

Păi dacă ai priceperea să meșterești nu văd ce problemă ai în identificarea locurilor pe unde pierde de ar trebui să îți spună unii de la mii de km pe baza unor poze neconcludente pe unde curge și ce ai de făcut! 

Un motor uzat însă, care pierde compresie, tinde să scuipe ulei pe la toate încheieturile. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt ma ajuta un prieten la tot ce inseamna moto/masina,dar sta la 200 de kilometri de mine. Ideea era sa identific problema,ca doar nu o fi eu primul cu asa buba la un GS,comand piesele,si intr un weekend trecea pe la mine tovarasul. Luam niste beri si ne apucam de treaba. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Iei un spray de curatat frane, speli frumos toata zona pana cand e complet curata si vezi pe unde curge. E bine ca uleiul e uzat, o sa se vada imediat pe unde iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

O să îți dau exemplul meu, ca să înțelegi că nu tot timpul defectele găsesc remediere pe forumuri.

Kawasaki în general după 40-50.000 km pierde ulei pe la garnitura culbutorilor.

La GTR1400 există un exhaust cam sensor care are un oring, iar acest senzor este poziționat chiar sub capacul culbutorilor.

Fiind poziționat acolo va curge ulei exact pe el.

Dacă mergi la oricare mecanic bun dar care nu cunoaște neajunsul acesta specific la GTR,  acesta îți schimbă doar garnitura de la capac, reasamblează tot și gata.

Dar după un kilometru apare iar scurgere de ulei fix pe la oringul acela de 1 leu bucata, pentru că mecanicul nu are de unde sa știe că mai poate curge și pe acolo, totul fiind mascat de scurgerea de sus, de la capac.

Poate nu știi, dar pentru a ajunge acolo trebuie să decarenezi tot, slăbești radiatorul ca să-l poți îndepărta, desfaci prinderile motorului, apoi lași tot motorul jos, pentru că nu ai loc de cadrul monococă.

Norocul meu în cazul ăsta a fost că am cont pe un forum dedicat modelului în America de Nord și de ani de zile citesc ce scrie unul/altul pe acolo.

Astfel încât i-am spus de la început mecanicului să-mi schimbe și acel oring mic. 😊

 

Screenshot_20220724_140004.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

 

 

Screenshot_20220724_140004.jpg

Dacă poza asta nu e făcută atunci când s-a umblat acolo (sau când era 🏍️ 9) și așa arată la tine motorul într-o zi oarecare eu o tai și o dau la 🦆  🦆 că ești mai maniac decât mine! 😱

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

E poza luată de pe net de pe grupul respectiv (vezi integrala cu comentariu).

La a mea nu mai curge nimic de anul trecut, dar evacuările sunt murdare.

Nici nu sunt disperat să o bibilesc, dar îi dau ce trebui la timp, are 78.000 km și mă interesează doar să meargă bine.

Screenshot_20220724_135934_com.whatsapp.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am dat cu spray de frane si am scapat de ochiul vigilent de la ITP....ori asa credeam eu. Cu uleiul nu a fost nicio problema,dar am fost refuzat pe alt motiv. Unul pe care in Romania nu o sa l vezi vreodata.

Anti furtul ghidonului nu functioneaza,asa ca am fost respins. Stie cineva cum desfac contactul si rezolv problema asta? Chiar mi se pare un motiv pueril,si vreau sa duc mobra inapoi cat mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...