Sari la conținut

Durata piston ktm sx450f


marcox
 Share

Postări Recomandate

Acum 16 minute, Kristian K a spus:

Pentru ce doresti tu sa faci,e mai buna o motocicleta dual-sport.Are bordul in km,nu in ore de functionare. :)

Vreau sa mi cumpar un ktm sxf450 si dinaia intreb pentru ca este si mai ieftin

Acum 23 minute, Speedy.K a spus:

Depinde, pe unii ii tine mai mult, pe altii mai putin...cum le-a fost ursit...

Aproximativ cate ore eu nu doresc sa fac hard enduro sau ceva si fac si intretinerea la timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O multime de raspunsuri aici, in functie de cum il abuzezi:

https://www.thumpertalk.com/forums/topic/1007206-how-many-hours-do-you-get-on-a-topend/

 

Intrebarea pt initiator este de ce 450SXF? E un motor de motocross, cu suspensii rigide, cu pornirea la pedala care daca e deficitara te chinui sa il pornesti in padure de nu-ti mai arde de enduro, cu racirea minimalista astfel incat se raceste doar la viteza, pe circuit. In padure cam fierbe.

450EXC-F e mult mai recomandat, un 250EXC-F e si mai recomandat. Luati-va motoare dedicate sportului, nu improvizati ca ati gasit cu 500 euro mai ieftin un SXF.

Acum 2 minute, marcox a spus:

Vreau sa mi cumpar un ktm sxf450 si dinaia intreb pentru ca este si mai ieftin

 

Exista o explicatie pentru acel "mai ieftin". In urma ta exista o linie de oameni care au luat teapa alegand motorul mai ieftin cu 500 euro, apoi au vazut diferenta la comportament cand au iesit cu tovarasii in padure. Si apoi au incercat si ei sa-l vanda, tot cu 500 euro mai ieftin.

Nu te zgarci, alege un EXC, nu SX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, mircea.cazachevici a spus:

O multime de raspunsuri aici, in functie de cum il abuzezi:

https://www.thumpertalk.com/forums/topic/1007206-how-many-hours-do-you-get-on-a-topend/

 

Intrebarea pt initiator este de ce 450SXF? E un motor de motocross, cu suspensii rigide, cu pornirea la pedala care daca e deficitara te chinui sa il pornesti in padure de nu-ti mai arde de enduro, cu racirea minimalista astfel incat se raceste doar la viteza, pe circuit. In padure cam fierbe.

450EXC-F e mult mai recomandat, un 250EXC-F e si mai recomandat. Luati-va motoare dedicate sportului, nu improvizati ca ati gasit cu 500 euro mai ieftin un SXF.

Eu caut un enduro Pana in 2000 de euro am vazut multe sxf uri in acest buget dar nici un exc ce asta intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am spus, exista o explicatie. EXC si SXF arata la fel, dar sunt total diferite.

Daca mergi cu viteza, orice damb iei cu SXF tinzi sa te desprinzi de pamant. EXC-ul absoarbe socul si mergi mai departe. Cu SXF-ul risti sa intri in copaci. Cutia de viteze cu viteze mult mai lungi la EXC, si foarte scurte la SXF. Adica cu un SXF prinzi mai repede viteza, insa mesteci in cutia aia de te plictisesti daca mergi "la pas", prin padure. Daca faci o urcare, ti se termina suflul cu un SXF, si cand sa schimbi in viteza superioara, nu mai ai putere. Cu un EXC faci urcarea dintr-o data, nu trebuie sa schimbi viteza. Si multe din astea.

Incearca sa gasesti totusi un EXC, chiar mai vechi. Nu o sa regreti (daca-l iei in stare buna).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, mircea.cazachevici a spus:

Ti-am spus, exista o explicatie. EXC si SXF arata la fel, dar sunt total diferite.

Daca mergi cu viteza, orice damb iei cu SXF tinzi sa te desprinzi de pamant. EXC-ul absoarbe socul si mergi mai departe. Cu SXF-ul risti sa intri in copaci. Cutia de viteze cu viteze mult mai lungi la EXC, si foarte scurte la SXF. Adica cu un SXF prinzi mai repede viteza, insa mesteci in cutia aia de te plictisesti daca mergi "la pas", prin padure. Daca faci o urcare, ti se termina suflul cu un SXF, si cand sa schimbi in viteza superioara, nu mai ai putere. Cu un EXC faci urcarea dintr-o data, nu trebuie sa schimbi viteza. Si multe din astea.

Incearca sa gasesti totusi un EXC, chiar mai vechi. Nu o sa regreti (daca-l iei in stare buna).

 

    Poate omul vrea sa-si rupa spatele - yo zic sa cumpere modelul mai ieftin cu 500 eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot esti incepator: incepi cu un EXC-F mic, 250. La un 450 puterea va fi prea mare, vei folosi maxim jumatate de rotatie de acceleratie la orice ai face. La un 250 vei folosi aproape toata plaja de acceleratie. Si iti va fi mult mai usor sa dozezi puterea pe urcari. Inveti ma usor.

 

Si, la o prima cautare pe olx dupa 250 exc-f

https://www.olx.ro/d/oferta/vand-sau-schimb-ktm-exc-f250-IDgTHXb.html

https://www.olx.ro/d/oferta/ktm-exc250f-2007-IDgK665.html

 

Poti sa cauti si alte marci, gen Husqvarna TE250 sau TE310 (anii 2009-2011).

https://www.olx.ro/d/oferta/ktm-exc250f-2007-IDgK665.html

 

Honda CRF250X (nu 250R care e de motocross)

https://www.olx.ro/d/oferta/honda-crf-x-250-2004-IDgDgDl.html

 

Yamaha WR250F (nu wr250R care e de motocross)

https://www.olx.ro/d/oferta/vand-yamaha-yamaha-wr-250-f-IDfQMUc.html

 

 

Ca si idee, KTM EXC250F e cel mai bun ca si bicicleta, o simti cea mai usoara. Iar Yamaha WR250F e cam cea mai fiabila din toate cele enumerate mai sus. Nu am auzit vreun posesor de WR250F sa fie nemultumit. Si vad ca la capitolul Yamaha ai mai multe oferte pe olx in jurul valorii de 2200-2300 euro.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...