Sari la conținut

Sfat achizitie motocicleta enduro, buget 3500€ (KTM EXC/EXC-F, HUSQVARNA TE)


andone20
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

Ca tot a venit primavara, doresc să-mi cumpăr o nouă motocicletă de enduro. Menționez că înainte am avut o Husqvarna 125 WRE 1998, de care m-am bucurat doar 5 ieșiri și spun doar deoarece la fizicul meu, kilogramele motocicletei și garda la sol prea înaltă o făcea o motocicletă necontrolabilă.
Cateva date despre mine:

Vârsta: 25 de ani 

Înalțime: 168cm si 57-59 kg

 

Pentru ce doresc motocicleta: ieșiri în weekend pe dealuri (câte o urcare ce-mi face cu ochiul), asta așa mai la început iar pe urmă după ce fac cunoștință mai bine cu mobra, doresc să intru cu ea în pădure unde după dobândirea unor skill-uri, doresc sa ajung la un nivel de medium enduro.

Buget: 3500-3800 euro maxim

Variante: variante am 2t dar și 4t; ca opțiune neceseară mie este pornirea la buton (electric starter) din cauză că sunt o persoana mai scundă.

 

1. ktm 300exc 2010

https://www.olx.ro/d/oferta/ktm-exc-300-2t-2010-IDgZXUb.html?reason=observed_ad

Din poze îmi pare o motocicletă îngrijită. Ce se aude ce acest 300 din 2010?

 

2. ktm 250 exc-f 2009

https://www.olx.ro/d/oferta/ktm-exc-f-250-enduro-IDgAnCC.html?reason=observed_ad

Are montat kit Athena, nu știu dacă e de bine sau de rău, voi ce părere aveți?

 

3. ktm 300exc 2014

https://www.olx.ro/d/oferta/vand-ktm-300-exc-IDh2g14.html?reason=observed_ad

Ceva mai nou, dar plasticele imi par schimbate.

 

4. husqvarna 250 te 2016

https://www.olx.ro/d/oferta/husqvarna-2t-250-IDgZ1Rz.html?reason=observed_ad

Motocicleta în ochii mei arată foarte bine, anul fabricației fiind unul destul de nou. Sunt în dubii cu această motocicletă, de prețul scăzut pe care îl are.

 

5. sherco 250 sef

https://www.olx.ro/d/oferta/sherco-sef-250-r-4-timpi-2015-yamaha-ktm-honda-suzuki-beta-IDh0m8S.html?reason=observed_ad

Nu știu de ce, dar mi-a intrat în cap sherco și par să-mi tragă cu ochiul. Prețul este unul peste buget dar poate facem să ne întelegem cu proprietarul.


 

Motocicleta vreau să o țin minim 3 ani. Voi ce păreri aveți? ..... ce ați alege? Contează anul? deoarece eu tot caut ca motocicleta să fie cât mai nouă....

 

 

vechea motocicleta 

IMG_0047.JPEG

Editat de andone20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si idee, 250 4T este perfecta pentru incepatori, inveti multe pe ea. De asemenea, un 250 in 2T ar fi inca relativ OK. Un 300 e deja un pic prea mult, e cam brutala si iti va fi frica sa tragi de acceleratie ca sa nu te dea peste cap.

Vad ca prima conditie a ta este sa aiba pornire la buton. KTM in 4T are fara probleme pornirea. Insa KTM in 2T au avut multe probleme cu pornirea la buton. Pana in 2017 era un sistem de electromotor la care se tot ducea bendixul. Si nu era scump, 100 euro unul nou. Iti trebuiau vreo 2 per sezon. De-abia din 2017 au facut un electromotor fiabil pentru 2T.

Eu te-as sfatui sa te uiti la 250 2T sau 250 4T. 

Ca sa le luam pe rand.

1. KTM 300 2010 din lonk-ul tau...arata bine, pare ingrijita. Nu stii pana nu o vezi, sa vezi si starea motorului. Insa s-au bagat bani in ea: protectii radiatoare FM Racing, protectie capac ambreiaj, protectie rezonator, handguard-uri Acerbis....se vede ca a fost ingrijita

2. KTM EXC-F 250: Are upgrade la motor, adica a fost schimbat kitul de cilindru-piston de 250 cu unul de la Athena de 300 (pentru ca cei de la KTM nu fac cilindri de 300, doar Athena). In principiu i-a mai adaugat cativa caluti.

In rest, cam chel de tot motorul ala. Radiatoarele sunt total expuse, nici macar protectii de plastic impotriva crengilor nu au (si nu vrei ca o creanga sa iti strapunga radiatorul si sa scoti 1000 lei din buzunar). Nicio protectie de capac de ambreiaj, handguard-uri frumoase dar cam atat, spite imbracate in portocaliu ca sa arate frumos. Si spune ca a bagat bani multi in motor, dar enumera numai consumabilele schimbate (placute, rulmenti, etc). Mi se pare mai mult pregatita sa fie vanduta si cam atat. Dar asta e doar parerea mea.

3. KTM 2014. Nu da omul prea multe detalii, trebuie dat telefon si intrebat. De plastice sa nu-ti faci probleme la enduro, de obicei la vanzare oamenii comanda un kit nou de plstice ca sa o poata vinde.  Iar chestia cu "Acte pentru inmatriculare" e doar de prosteala. In Romania nu mai poti inmatricula un motor din 2014 euro3, oricate acte ai avea, nu te mai lasa legea.

4. Husqvarna - pare relativ OK. Daca a schimbat omul si cilindrul si pistonul recent, inseamna ca are motor nou. Mi s-a intamplat si mie sa schimb cilindru plus piston, si inntr-adevar merge motorul ca in prima zi dupa schimb, dar si costa o groaza de bani. In rest, dupa cum vezi, omul se lauda cu faptul ca la el pornirea la electric e buna. Adica inca buna, ca dupa cum ti-am spus, la KTM si Husqvarna 2T pornirea nu era deloc fiabila inainte de 2017.

5. Sherco - nu stiu nimic de Sherco 4T, mai ales din 2015. Stiu ca in ultimii 3-4 ani s-au facut cunoscuti, rivalizeaza cu KTM la capitolul motoare in 2T, dar nu stiu nimi de 4T.

 

 

Ca si sfaturi suplimentare, mai poti cauta urmatoarele:

Beta in 2T, fac motoare bune din 2013. Au avut intotdeauna pornirea electrica foarte buna, iar motoarele au un cuplu extraordinar. 

De asemenea, aici poti sati iei un 300RR sau un 250RR care sunt motoarele lor de competitie. Insa poti sa te orientezi si catre motoarele Beta Xtrainer, care sunt motoare mai de incepatori. Adica un pic mai domoale (chair daca sunt de 300cmc, Xtrainerul se simte mult mai bland decat un 300RR). E chiar un pic mai scund, si un pic mai scurt decat un 300RR.

 

De asemenea, poti sa te uiti dupa un Freeride 250R de la KTM. Astea sunt motoare foarte scunde, le poti stapani si daca esti scund. Nu prea exceleaza ele la capitolul suspensii si frane, deci cred ca dupa 1 an vei dori alttceva, dar sunt o optiune.

 

A, si ca sa vezi ce inseamna un anunt al unui om la care se cunoaste ca e pasionat. Fara sa il cunosc sau sa am vreo legatura cu anuntul. Am dat peste anuntul asta si am recunoscut imediat tipul de proprietar care baga bani cu nemiluita in motor, ca dupa 2-3 ani sa isi ia altul nou. Asa trebuie sa arate un anunt, din puctul meu de vedere:

https://www.olx.ro/d/oferta/vand-beta-xtrainer-300-an-2020-ohlins-configuratie-beta-300-rr-IDgS4VA.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=6

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mircea.cazachevici mulțumesc pentru răspuns, mi-am mai făcut ordine în cap. De notat este: 

1) să nu caut 300 2t pentru că va fi prea brutală, asta ar însemna un 250 cu pornire la pedală sperând că o voi putea porni;

2) după spusele tale încep să mă uit și după beta xtrainer, fiind o motocicletă mai joasă;

3) să mă uit și la un 250 4t dar ceva mai echipat sau să mai discut cu proprietarul la preț (mă refer la KTM-ul 4t din link-ul de mai sus)

 

Referitor la Freeride 250R: vecinul meu și-a luat așa ceva nou prin 2017 și acum când i-am spus că văzusem așa ceva pe anunțuri a spus să fug de ele. Știu că și el a ținut-o maxim 6 luni după care a dat-o.

Beta xTrainer: am să mă uit și după acest model, chiar îmi par interesante și îmi place și aspectul, dar mai e nevoie să pun ceva bănuti peste.

 

Despre husqvarna menționată la pct. 4 ar merita să o văd? Prețul mi se pare totuși unul destul de mic..... O am la favorite de aprox. 2 săptămâni și a ajuns de la 4000 la 3700, îmi dă impresia că ar vrea să scape de ea din nu știu ce motive deși după cum spune vânzătorul a schimbat și servisat la ea necesarele. Pe scurt mi se pare prea pont ca să fie adevărat. Oare așa o fi? 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Husqvarna aia merita daca poate omul sa-ti demonstreze cu facturi ca el chiar a schimbat cilindrul si ambreiajul. Pornirea la pedala la un 2T e joaca de copil, eu am mers doar cu pornire la pedala aproximativ 8 -9 ani inainte de a trece la un 300 cu pornirea la buton. Si in astia 8 ani am avut numai 250 2T. Doar in ultimul an am sintit nevoia de putere mai mare, pana atunci a fost OK 250-ul.

La capitolul Xtrainer, sunt un pic mai scunde decat un KTM, dar sa stii ca nu cu mult. vreo 2-3cm, parca. Aia mai scunda e, intr-adevar, Freeride. Insa Xtrainerul se simte mai usor, e mai mica in lungime, e mai domoala, probabil mai domoala si decat un 250 2T normal. E limitata din aprindere.

 

P.S. starea cilindrului si a pistonului o poti vedea daca daintoba jos si te uiti in interior la uzura lor. Treaba de 10 minute. Dar trebuie sa iei dupa tine pe cineva care se pricepe sa se uite . La ambreiaj nu ai cum sa-ti dai seama daca a fost schimbat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Testul de compresie iti stabileste starea, dar nu si cota. Daca ai intre 9 si 12-13 compresia, e OK. Sub 9 cam trebuie schibat pistonul.

Insa nu si cota. Adica, dupa ce pui 2-3 pistoane cota A, cillindrul se mareste un pic de la uzura si trebuie sa pui cota B. Dupa inca 2 cota B, ajungi la cota C. Dupa C nu prea mai exista, trebuie sa iei din nou un cilindru nou cu cota A.

Ar fi bine ca omul sa aiba cilindrul la cota A in acest moment, ca sa stii sigur ca tu doar o sa schimbi pistoane. Adica un consumabil de 8-900 lei/piston, fata de un consumabil de 4000 lei/kit cilindru+piston. Si asta se vede doar la o masuratoare cu micrometrul de interior al cilindrului. Sau mai puti vedea daca cilindrul arata nou pe interior, semn ca a fost schimbat recent, sau e uzat pe interior. Asta o vezi prin gaura de evacuare dupa ce dai jos toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 hours ago, mircea.cazachevici said:

Ca si idee, 250 4T este perfecta pentru incepatori, inveti multe pe ea. De asemenea, un 250 in 2T ar fi inca relativ OK. Un 300 e deja un pic prea mult, e cam brutala si iti va fi frica sa tragi de acceleratie ca sa nu te dea peste cap.

Vad ca prima conditie a ta este sa aiba pornire la buton. KTM in 4T are fara probleme pornirea. Insa KTM in 2T au avut multe probleme cu pornirea la buton. Pana in 2017 era un sistem de electromotor la care se tot ducea bendixul. Si nu era scump, 100 euro unul nou. Iti trebuiau vreo 2 per sezon. De-abia din 2017 au facut un electromotor fiabil pentru 2T.

Eu te-as sfatui sa te uiti la 250 2T sau 250 4T. 

Ca sa le luam pe rand.

1. KTM 300 2010 din lonk-ul tau...arata bine, pare ingrijita. Nu stii pana nu o vezi, sa vezi si starea motorului. Insa s-au bagat bani in ea: protectii radiatoare FM Racing, protectie capac ambreiaj, protectie rezonator, handguard-uri Acerbis....se vede ca a fost ingrijita

2. KTM EXC-F 250: Are upgrade la motor, adica a fost schimbat kitul de cilindru-piston de 250 cu unul de la Athena de 300 (pentru ca cei de la KTM nu fac cilindri de 300, doar Athena). In principiu i-a mai adaugat cativa caluti.

In rest, cam chel de tot motorul ala. Radiatoarele sunt total expuse, nici macar protectii de plastic impotriva crengilor nu au (si nu vrei ca o creanga sa iti strapunga radiatorul si sa scoti 1000 lei din buzunar). Nicio protectie de capac de ambreiaj, handguard-uri frumoase dar cam atat, spite imbracate in portocaliu ca sa arate frumos. Si spune ca a bagat bani multi in motor, dar enumera numai consumabilele schimbate (placute, rulmenti, etc). Mi se pare mai mult pregatita sa fie vanduta si cam atat. Dar asta e doar parerea mea.

3. KTM 2014. Nu da omul prea multe detalii, trebuie dat telefon si intrebat. De plastice sa nu-ti faci probleme la enduro, de obicei la vanzare oamenii comanda un kit nou de plstice ca sa o poata vinde.  Iar chestia cu "Acte pentru inmatriculare" e doar de prosteala. In Romania nu mai poti inmatricula un motor din 2014 euro3, oricate acte ai avea, nu te mai lasa legea.

4. Husqvarna - pare relativ OK. Daca a schimbat omul si cilindrul si pistonul recent, inseamna ca are motor nou. Mi s-a intamplat si mie sa schimb cilindru plus piston, si inntr-adevar merge motorul ca in prima zi dupa schimb, dar si costa o groaza de bani. In rest, dupa cum vezi, omul se lauda cu faptul ca la el pornirea la electric e buna. Adica inca buna, ca dupa cum ti-am spus, la KTM si Husqvarna 2T pornirea nu era deloc fiabila inainte de 2017.

5. Sherco - nu stiu nimic de Sherco 4T, mai ales din 2015. Stiu ca in ultimii 3-4 ani s-au facut cunoscuti, rivalizeaza cu KTM la capitolul motoare in 2T, dar nu stiu nimi de 4T.

 

 

Ca si sfaturi suplimentare, mai poti cauta urmatoarele:

Beta in 2T, fac motoare bune din 2013. Au avut intotdeauna pornirea electrica foarte buna, iar motoarele au un cuplu extraordinar. 

De asemenea, aici poti sati iei un 300RR sau un 250RR care sunt motoarele lor de competitie. Insa poti sa te orientezi si catre motoarele Beta Xtrainer, care sunt motoare mai de incepatori. Adica un pic mai domoale (chair daca sunt de 300cmc, Xtrainerul se simte mult mai bland decat un 300RR). E chiar un pic mai scund, si un pic mai scurt decat un 300RR.

 

De asemenea, poti sa te uiti dupa un Freeride 250R de la KTM. Astea sunt motoare foarte scunde, le poti stapani si daca esti scund. Nu prea exceleaza ele la capitolul suspensii si frane, deci cred ca dupa 1 an vei dori alttceva, dar sunt o optiune.

 

A, si ca sa vezi ce inseamna un anunt al unui om la care se cunoaste ca e pasionat. Fara sa il cunosc sau sa am vreo legatura cu anuntul. Am dat peste anuntul asta si am recunoscut imediat tipul de proprietar care baga bani cu nemiluita in motor, ca dupa 2-3 ani sa isi ia altul nou. Asa trebuie sa arate un anunt, din puctul meu de vedere:

https://www.olx.ro/d/oferta/vand-beta-xtrainer-300-an-2020-ohlins-configuratie-beta-300-rr-IDgS4VA.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=6

 

 

O mențiune sau o completare la pct 3 vis a vis de  acea prosteală,ca sa nu informam greșit... Nu se mai pot inmatricula cu excepția celor care au mai fost înmatriculate anterior intr.un alt stat. 

 

12 hours ago, andone20 said:

@mircea.cazachevici mulțumesc pentru răspuns, mi-am mai făcut ordine în cap. De notat este: 

1) să nu caut 300 2t pentru că va fi prea brutală, asta ar însemna un 250 cu pornire la pedală sperând că o voi putea porni;

2) după spusele tale încep să mă uit și după beta xtrainer, fiind o motocicletă mai joasă;

3) să mă uit și la un 250 4t dar ceva mai echipat sau să mai discut cu proprietarul la preț (mă refer la KTM-ul 4t din link-ul de mai sus)

 

Referitor la Freeride 250R: vecinul meu și-a luat așa ceva nou prin 2017 și acum când i-am spus că văzusem așa ceva pe anunțuri a spus să fug de ele. Știu că și el a ținut-o maxim 6 luni după care a dat-o.

Beta xTrainer: am să mă uit și după acest model, chiar îmi par interesante și îmi place și aspectul, dar mai e nevoie să pun ceva bănuti peste.

 

Despre husqvarna menționată la pct. 4 ar merita să o văd? Prețul mi se pare totuși unul destul de mic..... O am la favorite de aprox. 2 săptămâni și a ajuns de la 4000 la 3700, îmi dă impresia că ar vrea să scape de ea din nu știu ce motive deși după cum spune vânzătorul a schimbat și servisat la ea necesarele. Pe scurt mi se pare prea pont ca să fie adevărat. Oare așa o fi? 

 

 

Si da. Husqvarna de la pct 4,sta de mult timp la vânzare,cred ca din toamna. M.am tot lovit întâmplător de ea. Atunci era la peste 4000

Editat de THE VADER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar e ceva cu ea ,incat sta de atât de mult timp la vânzare. 

O posibilă explicație ar fi ca 2t se cauta foarte mult pt hard,iar aceasta nu e una care se pretează tocmai cerințelor,fiimd si 250 si cu pornirea aia de cacao, pt ca da,confirm cele spuse in primul post referitor la pornirea pana la modelul 2017. Acum pe time nu ar trebui sa te deranjeze sa dai o pedala la 10-20-30 min,ca pornesc usor . La 4t e beleaua,daca o dai de pamant si se inundă.asadar acolo e musai pornirea electrica. 

Si o sa te rupa la consum 2t. 

 

 

Iar prețul nu e asa mic decât daca chiar are piesele enumerate noi, altfel e unul mediu

Sa întrebi si de locație ,ca e expusă si in Belgia.😏

Screenshot_20230316-211504.png

Piston 10 ore
Biela 10 ore
Tublis spate
Pornire buton
Maneta ambreiaj Midvest.

 

Descrierea din Belgia 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am schimbat părerea și acum nu m-ar deranja dacă pornirea nu este la buton, din câte spunea și @mircea.cazachevicicele de 250 2t pornesc destul de ușor la pedală. Consumul nu este o problemă cât timp nu ma trezesc fără benzină în rezervor. 

 

Despre husqvarna încerc să aflu cât mai mult posibil, eventual mâine să dau telefon să vorbesc cu omul.

Editat de andone20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat o chestie. Ca tot intrebai daca conteaza anul asa mult.

KTM, plus marcile detinute tot de KTM (cum e Husqvarna), au scos cate o generatie de motoare care s-a intins pe 3-4 ani. Adica, KTM 2003-2007 e o generatie, cu foarte mici diferente intre ani. Apoi, 2008-2011 alta generatie. 2012-2016 o alta generatie. 2017 a fost revolutionara pentru ca a venit cu o pornire electrica nestricacioasa. Apoi au urmat cele pe injectie 2T, 2018-2022.  Asa ca, de exemplu, nu prea conteaza daca iei un 2012 sau un 2016, sunt cam aceeasi motocicleta. O iei pe aia intretinuta mai bine si cu mai multe accesorii. Insa intre 2011 si 2012 e diferenta de conceptie destul de mare, sunt generatii diferite.

La fel, la Beta au schimbat motorul in 2020. E diferenta destul de mare intre 2019 si 2020. Pana in 2019 au fost cam la fel, doar ca vibrau destrul de tare, din 2020 incoace e OK, nu mai vibreaza.

 

Cat despre pornirea la pedala...e adevarat ca pornesc usor cele in 2T. Problema va fi cand vei face hard-enduro si va muri motorul in timp ce tu esti pe langa motor, impingand de el la deal ca sa-l ajuti sa urce. Sau cand vei trece printr-un sant in care, daca iti moare motorul, nu ai loc efectiv de picior sa dai la pedala. Acolo e o problema, dar cred ca mai ai destul pana sa ajungi la nivelul ala.

 

Ca sa ilustez cu exemple: pe langa Husqvarna aia pe care ai gasit-o tu, un Husaberg 2013 e fix acelasi motor (KTM a abandonat in 2013 marca Husaberg si a prelluat Husqvarna, insa motoarele au ramas aceleasi. Practic, fostul motor Husaberg a primit in 2014 numele de Husqvarna).

Uite unul aici, in cazul in care nu te intelegi cu omul cu Husqvarna:

https://www.olx.ro/d/oferta/husaberg-te250-2013-schimb-cu-auto-IDgL72m.html

 

Apropos, ce vad eu interesant la acest Husaberg e ambreiajul Rekluse. E un ambreiaj automat ce te ajuta destul de mult la inceput. Practic, inlocuieste apasatul manetei de ambreiaj. Daca nu ambalezi motorul, acesta sta pe loc. Daca il ambalezi, se deplaseaza. Schimbarea vitezelor se face normal, doar ca nu mai apesi ambreiajul, totul se face doar din acceleratie. 

 

Sau poti sa te duci chiar si mai jos, la un 200 2T. Uite unul aici, la fel, cu rekluse (aici se vede ca a montat si frana spate la mana, ca la rekluse iti lipseste total frana de motor). 

 

Eu am avut rekluse pe un motor cumparat cu asa ceva, prin 2013. A fost interesant, chiar m-a ajutat la urcari mai grele, insa cand s-a dus si am aflat ca unul nou e 2500 lei, am revenit la ambreiajul clasic de 700 lei. 

https://www.olx.ro/d/oferta/husaberg-ktm-te-200-2013-schimb-cu-yz-250-f-IDgYMpd.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am auzit la telefon cu omul ce deține husqvarna. Ce pot să spun e că omul mi-a vorbit numai de bine despre motocicletă la momentul prezent, a enumerat cu ce vine echipată (protecții, tubliss etc.). Am întrebat cum de a schimbat și cilindrul deoarece putea să pună un piston cu cotă mărită, la care el a spus că a avut un client la ea și nu a luat-o deoarece a avut compresie slabă (mă gândesc că a verificat-o) și așa a ajuns să schimbe și cilindrul. Bordul (odometrul) este dat jos, explicația fiind că nu încape de plasticul ce vine deasupra aripii față, aici nu știu ce să zic ............. A mai spus că are 10h de funționare (de când s-a schimbat cilindru+piston), dar un ceas de înregistare a orelor nu s-a pus (50lei), spunându-i că totuși e ceva de care ar trebui să țină cont la astfel de motociclete unde întreținerea trebuie făcută la ore exacte +-, mai ales că ai cilindru+piston NOU. L-am întrebat dacă acceptă să fac test de copresie la motor și a fost de acord doar să-mi aduc scule. Păreri, ce spuneți?

 

@mircea.cazachevicichiar aseară mă uitam și eu la ce opțiuni aș mai avea într-un buget de 3500euro. Și am căutat husaberg, găsind ce ai trimis tu mai sus. După cum spuneai și tu motorul este același, diferența am vazut-o la amortizorul spate unde husqvarna este cu așa zisul  "linkage" iar husaberg "PDS" specific KTM.

Prețul husaberg-urilor de pe anuțuri mi se pare unul foarte bun, luând la socoteală nivelul de accesorizare. În sinea mea, mă gândesc că mulți au uitat de această marcă.

 

Editat de andone20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odometrul nu functioneaza nici la mine, s-a rupt senzorul reed de pe etrier. Dar eu stiu la pedala cam cata compresie mai are motorul meu, si cand vad ca scade (cam odata la 2 ani in regim de hobby), schimb.

Intrebare pt vanzator: de ce a bagat 4000 lei in cilindru plus piston, daca putea sa ia doar un piston nou? Si are cum sa arate piesele vechi? Si factura pentru piesele noi?

 

Oricum, la cilindru cu 10 ore trebuie sa vezi ca e nou pe interior. Nu ar trebui sa aiba nici cea mai mica urma cand te uiti prin gaura de la esapament. La fel, fusta pistonului trebuie sa fie nou-nouta.

 

Poti sa iei dupa tine si un compresmetru, dar vizualizarea prin gaura de evacuare e sfanta.

 

Uite aici cum arata un piston dus, se vede clar ca s-a atins de cilindru cu fusta si exista o uzura pronuntata.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Kristian K said:

Daca are mai multe motociclete in cazul nostru de fata,e "cam" samsar.Daca nu,du-te la fata locului cu cineva care se pricepe ce anume sa testeze/verifice,sa nu ai altfel de surprize ulterioare. :)

În cazul de față are doar această motocicletă la vânzare.

 

1 hour ago, mircea.cazachevici said:

Intrebare pt vanzator: de ce a bagat 4000 lei in cilindru plus piston, daca putea sa ia doar un piston nou? Si are cum sa arate piesele vechi? Si factura pentru piesele noi?

 

Am uitat să scriu aici pe grup. Să știi că i-am adresat această întrebare: de ce nu a mers pe un piston cu o cotă mai mare că până la urmă costurile se reduc semnificativ. Răspunsul din partea lui a fost ceva de genul: aaaa păi nuuu, am văzut că nu mai are compresie nu avea rost să mă mai complic cu pistoane B,C am pus cilindru nou ca să fie totul bine. Înca o precizare de care am uitat, mai spunea că odometrul indica între 400-450h de funcționare.

Am să-l întreb pe chat-ul de vânzări dacă are piesele vechi și factura celor noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...