DAL Postat Mai 29, 2023 Share Postat Mai 29, 2023 Salutare tuturor! Dețin un Ducati Monster 620 din 2004 care uneori se oprește singur la relanti sau când vreau sa plec de pe loc. Imediat după oprire în momentul în care repornesc, motocicleta pornește imediat și se accelerează normal Schimbul de ulei efectuat, bujii Denso noi, filtru aer ok, filtru benzina nou, distribuție schimbată A mai întâmpinat cineva această problemă? Va mulțumesc anticipat pentru răspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 30, 2023 Share Postat Mai 30, 2023 Cum sta cu compresia? Fiind din 2004... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAL Postat Mai 31, 2023 Autor Share Postat Mai 31, 2023 Are 18.400 km reali deci sta bine Motorul funcționează ok în rest Se poate regla relantiul manual? Acum sta undeva la 800-900 rpm și uneori se vede o mica oscilație la acul din bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Mai 31, 2023 Share Postat Mai 31, 2023 Acum 1 oră, DAL a spus: Are 18.400 km reali deci sta bine Motorul funcționează ok în rest Se poate regla relantiul manual? Acum sta undeva la 800-900 rpm și uneori se vede o mica oscilație la acul din bord Este diesel? La masinile cu motor diesel știu ca relantiul sta la ~850rpm. La majoritatea motocicletelor era ~1450rpm iar ~2000rpm la rece cu șocul (manual sau electronic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 31, 2023 Share Postat Mai 31, 2023 2 hours ago, DAL said: Are 18.400 km reali deci sta bine Motorul funcționează ok în rest Se poate regla relantiul manual? Acum sta undeva la 800-900 rpm și uneori se vede o mica oscilație la acul din bord Da, se poate regla manual și da, 850rpm este cam puțin pentru relanti. Ar trebui să stea pe la ~1000rpm. Vezi aici. 55 minutes ago, Cristian C. said: Este diesel? La masinile cu motor diesel știu ca relantiul sta la ~850rpm. Am mașină cu motor pe benzină și relantiul stă fix la 850rpm (la cald). La pornire stă puțin la 1200rpm și scade treptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAL Postat Mai 31, 2023 Autor Share Postat Mai 31, 2023 Am rezolvat deja cu un prieten și am mărit relantiul spre 1100 rpm Problema de care ma plângeam a dispărut Va mulțumesc pentru răspunsuri și ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.