Salutare,
Cu Z1000SX nu m-am dat.
Legat de Tracer 900 am condus unul timp de 2 ani ~45.000 de km mers >80% cu pasager.
Impresiile mele:
+ ergonomie pilot pentru un sport-touring (1.90, 95 de kg)
+ confort pasager
+ motorul daca ai stil sportiv de condus
+ fiabilitate, in afara de ulei si filtre n-a vazut service
+ consum
+ sunet (chiar si stock)
+ cruise control, manere incalzite, cutiile, suspensie fata full ajustabila (varianta GT)
- saua stock; dupa 30 de minute incepe disconfortul; costa 300 de lei sa o faci pe gustul tau si chiar merita (valabil la orice motocicleta)
- se simte cheap pe parte de fit & finish, in special la plastice
- suspensia spate; sa nu te gandesti sa te apropii de max load fara un upgrade daca ai de gand sa mergi cat de cat sportiv cu pasager si bagaje
- parbrizul stock este o gluma trista
- scaritele as fi preferat sa fie mai in fata
- motorul la drum lung, incarcat cu bagaje si pasager nu e cea mai inspirata alegere
Ar fi ideal sa le testezi pe amandoua la un drum mai lung inainte sa iei o decizie. Daca astazi as avea de ales strict intre cele doua modele, as merge tot pe Tracer.
Sper sa te ajute. Tine cont ca unele aspecte sunt subiective, iar alti (fosti) posesori pot sa nu fie de acord.
Ride safe.