Rares Andrei Postat Decembrie 6, 2023 Share Postat Decembrie 6, 2023 salutare, sper sa nu deranjez cu aceasta postare pe nimeni si sper sa gasesc rezolvarea aici.De curand sunt posesorul unui suzuki sv 650n 2003 iar dupa o tura am avut neinspirata ideea sa umblu la maneta de ambreiaj schimband acele “trepte” de pe maneta. Problema acum este ca motocicleta intra cam greu pe liber, chiar daca am reselectat aceeasi “treapta”. Mentionez ca sunt incepator si ca nu ma pricep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 6, 2023 Share Postat Decembrie 6, 2023 acele trepte de la maneta regleaza distanta manetei de la manson, nu are nici o treaba cu reglajul ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 6, 2023 Share Postat Decembrie 6, 2023 Salut, ai umblat la reglajul manetei, nu al ambreiajului. Din acel reglaj indepartezi sau apropii maneta de ghidon. Punctul de cuplare al ambreiajului se regleaza de pe cablu, asa: http://www.zkmc.org/pdf/94553577-SV650-User-Manual.pdf https://www.manualslib.com/manual/1233185/Suzuki-Sv650.html Ia si citeste manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 6, 2023 Share Postat Decembrie 6, 2023 Sub masonul de protectie (ala din cauciuc sau plastic) ai o rola/piulita de reglaj al cursei manetei si implicit pentru cablul de ambreiaj. Daca o s-o strangi, maneta se va intari si vei putea sa schimbi mult mai usor si sa scoti pe neutru...dar sa nu exagerezi cu stransul acelei piulite, fiindca apoi o sa-ti patineze ambreiajul. Deci...finut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Decembrie 6, 2023 Share Postat Decembrie 6, 2023 (editat) In afara de reglajul de la maneta, vezi ca ai un reglaj si la capacul pinionului de atac. Exista un ax melcat care actioneaza tija de ambreiaj. Vezi ca in manual exista o procedura intreaga de reglaj, este simplu, dar trebuiesc urmati pasii in ordine. Daca imi aduc aminte bine (au trecut cam 12 ani) slabesti cablul de ambreiaj complet, apoi de la acel ax melcat slabesti piulita de siguranta cu o cheie inelara, iar cu o surubelnita strangi de surubul de reglaj pana cand simti o usoara presiune in surubelnita. Dai inapoi un sfert de tura (daca imi aduc aminte bine, repet, cel mai bine verifici manualul) apoi cu surubelnita pe pozitie strangi piulita ca sa asiguri reglajul. Acum treci la reglajul de la maneta. Reglezi in asa mod incat la capatul manetei sa ai cam 1.5 - 2 cm de joc liber. Sfat - schimba chinezariile alea de manete cu originale. Daca procedura de sus (executata corect) nu rezolva problema, trebuiesc date jos discurile de ambreiaj si vazuta starea placilor de otel, daca nu cumva sunt deformate de la un ambreiaj patinat incorect. Pe langa acest aspect, modelele de SV650 din 2003 si 2004 au venit cu doua inele in spatele placilor de ambreiaj (spre oala) care sapau in oala de ambreiaj si nu mai lasau discurile sa debraieze complet, de unde si rezistenta la scoatere pe liber. Anii urmatori (2005 +) nu au mai avut acele inele, probabil ca si-au dat si ei seama de eroare. Editat Decembrie 6, 2023 de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rares Andrei Postat Decembrie 6, 2023 Autor Share Postat Decembrie 6, 2023 3 hours ago, Robyb said: acele trepte de la maneta regleaza distanta manetei de la manson, nu are nici o treaba cu reglajul ambreiajului. Mersi, sunt incepator si am preferat sa intreb pentru a ma lamuri 1 hour ago, Ruginel said: In afara de reglajul de la maneta, vezi ca ai un reglaj si la capacul pinionului de atac. Exista un ax melcat care actioneaza tija de ambreiaj. Vezi ca in manual exista o procedura intreaga de reglaj, este simplu, dar trebuiesc urmati pasii in ordine. Daca imi aduc aminte bine (au trecut cam 12 ani) slabesti cablul de ambreiaj complet, apoi de la acel ax melcat slabesti piulita de siguranta cu o cheie inelara, iar cu o surubelnita strangi de surubul de reglaj pana cand simti o usoara presiune in surubelnita. Dai inapoi un sfert de tura (daca imi aduc aminte bine, repet, cel mai bine verifici manualul) apoi cu surubelnita pe pozitie strangi piulita ca sa asiguri reglajul. Acum treci la reglajul de la maneta. Reglezi in asa mod incat la capatul manetei sa ai cam 1.5 - 2 cm de joc liber. Sfat - schimba chinezariile alea de manete cu originale. Daca procedura de sus (executata corect) nu rezolva problema, trebuiesc date jos discurile de ambreiaj si vazuta starea placilor de otel, daca nu cumva sunt deformate de la un ambreiaj patinat incorect. Pe langa acest aspect, modelele de SV650 din 2003 si 2004 au venit cu doua inele in spatele placilor de ambreiaj (spre oala) care sapau in oala de ambreiaj si nu mai lasau discurile sa debraieze complet, de unde si rezistenta la scoatere pe liber. Anii urmatori (2005 +) nu au mai avut acele inele, probabil ca si-au dat si ei seama de eroare. Multumesc mult pt raspuns!:) 3 hours ago, Adrian M. said: Salut, ai umblat la reglajul manetei, nu al ambreiajului. Din acel reglaj indepartezi sau apropii maneta de ghidon. Punctul de cuplare al ambreiajului se regleaza de pe cablu, asa: http://www.zkmc.org/pdf/94553577-SV650-User-Manual.pdf https://www.manualslib.com/manual/1233185/Suzuki-Sv650.html Ia si citeste manualul Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.