Lucifer97 Postat Ianuarie 18 Share Postat Ianuarie 18 salutare, am o problema cu accelerarea la er 5, trage sacadat... are delay. cand demarez usor normal se ineaca, si culmea ca la turații peste 4000 ture merge perfect .. daca merg cu ea turata si schimb in 4000 si peste merge perfect... ma poate ajuta cineva cu un sfat ? am curățat carburatoarele, sau asa zice mecanicul eu de platit am plătit. consuma si mult combustibil se si incinge evacuarea.... mecanicul zicea ca lipsea un jigleor si ca o improvizat unul posibil de la asta? sa fie acel jigleor problema ? sa cumpăr chit de reparații ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 19 Share Postat Ianuarie 19 Acum 8 ore, Lucifer97 a spus: salutare, am o problema cu accelerarea la er 5, trage sacadat... are delay. cand demarez usor normal se ineaca, si culmea ca la turații peste 4000 ture merge perfect .. daca merg cu ea turata si schimb in 4000 si peste merge perfect... ma poate ajuta cineva cu un sfat ? am curățat carburatoarele, sau asa zice mecanicul eu de platit am plătit. consuma si mult combustibil se si incinge evacuarea.... mecanicul zicea ca lipsea un jigleor si ca o improvizat unul posibil de la asta? sa fie acel jigleor problema ? sa cumpăr chit de reparații ? Esti din Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucifer97 Postat Ianuarie 19 Autor Share Postat Ianuarie 19 salutare , nu sunt din București , din sv. cica a schimbat si bujiile, filtrul de aer il schimb eu curând ca mi-a ajuns comanda sunt la inceput de drum cu aceasta pasiune , e prima motocicleta, nu stiu prea multe lucruri , si nici mecanici nu prea cunosc sa se ocupe de motociclete si nici nu as investii foarte mult in ea, am schimbat filtre ulei si cu mecanicul actual deja am topit 500 lei fara sa schimbe nimic sau sa se ameleoreze problema ba chiar tinde sa se încălzească excesiv după vizită Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 19 Share Postat Ianuarie 19 Si daca este de la aprindere, poate sa fure curent la turtii mici se cunoaste,la turatii mari nu iti mai dai seama...tot er5 am si eu, tot asa face, la primavara o repar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 19 Share Postat Ianuarie 19 (editat) Acum 6 ore, Krimh a spus: Ar fi ajutat? Eu am sunat la Mototehnica si din ce mi-au zis am dedus ca nu se ocupa decat de BMW si KTM. Zic de astia ca tot i-a amintit lumea pe aici. Ce solutie ai? Poate ma ajuta si pe mine. Ms Am un mecanic care stie tipul asta de motor absolut pe dinafara. Face de toate, dar pe asta il viseaza. Acum 6 ore, Lucifer97 a spus: salutare , nu sunt din București , din sv. cica a schimbat si bujiile, filtrul de aer il schimb eu curând ca mi-a ajuns comanda sunt la inceput de drum cu aceasta pasiune , e prima motocicleta, nu stiu prea multe lucruri , si nici mecanici nu prea cunosc sa se ocupe de motociclete si nici nu as investii foarte mult in ea, am schimbat filtre ulei si cu mecanicul actual deja am topit 500 lei fara sa schimbe nimic sau sa se ameleoreze problema ba chiar tinde sa se încălzească excesiv după vizită Ce ai facut tu nu e investitie, e cheltuiala obisnuita cu intretinerea. Daca mobra e proaspat cumparata ar fi trebuit sa mai schimbi si lichid de frana, atigel, ulei furca cel putin. O data la doi ani te costa cam 2000 de lei numai consumabilele, daca vrei sa ai o mobra care merge. Intra pe regionala de SV si cere recomandari de mecanic in zona ta. A, si vezi ca motorasul ala nu se tine sub 4000 rpm, ar trebui sa schimbi la mers lejer pe la 6000 rpm si la mers mai sprinten pe la 8000. Editat Ianuarie 19 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 19 Share Postat Ianuarie 19 De-aia l-am intrebat de unde e. In SV n-am pe cine sa-i recomand. Iar despre partea de mentenanta i-am povestit ca sa stie la ce se asteapta in viitor, ca preturi. Sa nu creada ca o mobra, mai ales veche, costa 100 de lei pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 19 Share Postat Ianuarie 19 Acum 6 ore, Speedy.K a spus: Am un mecanic care stie tipul asta de motor absolut pe dinafara. Face de toate, dar pe asta il viseaza. Ce ai facut tu nu e investitie, e cheltuiala obisnuita cu intretinerea. Daca mobra e proaspat cumparata ar fi trebuit sa mai schimbi si lichid de frana, atigel, ulei furca cel putin. O data la doi ani te costa cam 2000 de lei numai consumabilele, daca vrei sa ai o mobra care merge. Intra pe regionala de SV si cere recomandari de mecanic in zona ta. A, si vezi ca motorasul ala nu se tine sub 4000 rpm, ar trebui sa schimbi la mers lejer pe la 6000 rpm si la mers mai sprinten pe la 8000. Ajuuutooor....Si eu am probleme d.astea ciudate, am pus motorina si a facut ca toate alea. Acum nu mai porneste deloc...cine e mecanicul??!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 19 Share Postat Ianuarie 19 Tu vorbesti serios?! Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucifer97 Postat Ianuarie 19 Autor Share Postat Ianuarie 19 Acum 2 ore, megamotoreta a spus: Ajuuutooor....Si eu am probleme d.astea ciudate, am pus motorina si a facut ca toate alea. Acum nu mai porneste deloc...cine e mecanicul??!!! interesant... toată problema mea este ca merge in socuri si se ineaca la demararea de pe loc adica nu am baza ca imi pleacă decat daca o turez si atunci imi zmuncește inclusiv pe liber daca o tin furata undeva la 15-20 mii ture se ineaca scade turația pana se oprește motorul ... cu mine încercand sa demarez nici o sansa ... culmea ca după aceea merge.. după ce am demarat pe ea in trafic ma duce la relatii... eu incerc sa detaliez poate dau de un cunoscător eventual un mecanic sa imi dea un sfat la relatii sta... cand o turez agresiv pleaca acul si se tureaza cu putini hâcuri doar in turații mici si apoi merge brici după 4000... si in general la demarari normale face hâcuri întârzie sa reacționeze si apoi pleacă racheta Acum 8 ore, Djebelu' a spus: Va mulțumesc tuturor pentru comentariii si sfaturi si păreri ... va anunț cand ii dau de capăt si sper sa nu fie costisitor ... următoarea intervenție v-a fi achiziția de seturi de recondiționare carburatoare si poate o încercare nesăbuita de a mea de a desface carburatoarele va dati seama ca daca dispunea de sune mai mari de bani as fi luat ceva mai scump si pe injecție iar faza cu reviziile scumpe... nu cred ca merita sa ii dublez prețul prin interventii nesăbuite.... eu vreau sa o pot utiliza preferabil sa isi amortizeze banii de achiziție .. si eventual sa o dau mai departe dupa ce mai deprind ceva experienta am luat ulei full sintetic filtru ulei si filtru aer si câteva spray-uri de degresat si uns... si trebuie retapitat șaua ca e scoapta de la soare si deja vorbesc de sume... evaluând valoarea ei la o eventuala revanzare.. nu vreau profit ci sa nu fie țeapa totala o pasiune sa fie pasiune trebuie întâi sa aducă plăcere si apoi durerea muncii si evolutiei si a sacrificiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 19 Share Postat Ianuarie 19 In primul rand vezi sa nu fie socul tras. In al doilea rand cred ca vrei sa zici 1500 - 2000 rpm, nu 15-20 de mii... Pana sa ajungi la aprindere, gen bobine, cdi, de verificat: * nivelul la ulei; daca a primit ulei peste limita maxima e posibil sa dea ulei in filtrul de aer si sa faca asa * filtrul de aer: daca cand a fost schimbat a fost uns in dujmanie e posibil sa faca asa. inclusiv airboxul curatat si verificat ca are furtunul de drenaj liber Dupa care ajungem la carburatoare: trebuie curatate, pus jicloarele care trebuie nu ce ii da unuia prin cap, gen lasa ma ca merge si asa, dupa care sincronizate. Avand in vedere ca nu stii ce si cum in domeniul asta, pentru asta iti trebuie un mecanic care stie ce face. Orice piesa sau piesulica de la carburatoare, motor si alte asemenea numai OEM. Chiar si second. Nu aliexpres sau alte mizerii. Cauta un mecanic recomandat de multa lume la tine in zona si nu face mantocarii. Eu m-am intors acum vreo 14 ani cu mobra pe remorca de la Bicaz la Bucuresti din cauza ca m-am chitrosit la 100 de euro pt un releu de incarcare si am reusit sa prajesc CDI. Daca trebuia sa platesc adusul acasa ma costa cat 3-4 relee. PS Zici ca e consumul mare. Ce inseamna mare? Motoarele astea consuma intre 4 si 9, in functie de cum mergi cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucifer97 Postat Ianuarie 19 Autor Share Postat Ianuarie 19 ioi, interesant o gramada de puncte de vedere diferite si de ajutor si buna ordinea o sa schimb filtrul de aer chiar e șocant ca ar putea ajunge ulei in filtru de aer doamne ajuta sa fie asta la un top al veniturilor ... Suceava e codașă si pot confirma. aici in Moldova mai la periferie chair MAHALA sunt cei mai mulți emigranți.... deci nivelul posibilităților lasa de dorit ... nu cred ca a fost tare întreținută deci caut improvizații sa le numesc asa de o vară pentru început fără multe aventuri dar ținem legătura si vedem ce iese garantat nu cevs extravagant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 20 Share Postat Ianuarie 20 Am inteles ca robinetul de benzina mai cedeaza si intra benzina in carb si filtru aer,trebuie doar suflat, e in stanga sub carena,costa 60 ron nou. Socul pare a fi problema la ingatuire, dar nu recomand sa umbli daca nu esti mecanic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 20 Share Postat Ianuarie 20 Acum 9 ore, Lucifer97 a spus: ioi, interesant o gramada de puncte de vedere diferite si de ajutor si buna ordinea o sa schimb filtrul de aer chiar e șocant ca ar putea ajunge ulei in filtru de aer doamne ajuta sa fie asta la un top al veniturilor ... Suceava e codașă si pot confirma. aici in Moldova mai la periferie chair MAHALA sunt cei mai mulți emigranți.... deci nivelul posibilităților lasa de dorit ... nu cred ca a fost tare întreținută deci caut improvizații sa le numesc asa de o vară pentru început fără multe aventuri dar ținem legătura si vedem ce iese garantat nu cevs extravagant Motorasul de pe mobra ta a fost folosit pe multe modele Kawa, GPZ500, EN500, KLE500. Pe ultimul il am eu, de aici si sfaturile mele. Pe de alta parte, in afara de propulsor lucrurile difera la modelele astea. Printre ele, din cate stiu, filtrul de aer. Deci nu stiu sa-ti spun daca varianta ta de filtru se poate curata sau nu. Inainte de a-l schimba vezi daca inbacsit sau prea leios si daca se poate spala si reflosi. Mai scutesti niste bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 20 Share Postat Ianuarie 20 Acum 10 ore, Speedy.K a spus: . Eu m-am intors acum vreo 14 ani cu mobra pe remorca de la Bicaz la Bucuresti din cauza ca m-am chitrosit la 100 de euro pt un releu de incarcare si am reusit sa prajesc CDI. Daca trebuia sa platesc adusul acasa ma costa cat 3-4 relee. PS Zici ca e consumul mare. Ce inseamna mare? Motoarele astea consuma intre 4 si 9, in functie de cum mergi cu ele. Salut. Ce simptome a avut releul de incarcare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 20 Share Postat Ianuarie 20 (editat) Releul pur si simplu nu mai incarca. La un moment dat a mers pe baterie pana a ramas fara curent. De saracie si ca sa nu anulez o tura prin Bucovina am incercat sa mprovizez un releu de incarcare dintr-o punte de diode de Dacie. Desi am vazut ca incarca 17, am plecat cu ea asa. La Bucaz, dupa o oprire n-a mai pornit si am pornit-o impinsa. Mergea intr-un piston si am constatat ca nu mai avea deloc scanteie pe o bujie. Nu era de la bujie, nu era de la bobina. dupa ce am dus-o pe sus acasa s-a concluzionat ca bateria era in scurt si se prajise jumatate de CDI. Am gasit un CDI la dezmembrari pe la Craiova, am schimbat si bateria si releul si merge pana in ziua de azi fara probleme. Bine, am mai schimbat intre timp x baterii, ca au trecut de atunci vreo 14 ani si vreo 150.000 km. Editat Ianuarie 20 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CarolAlexandru Postat Ianuarie 22 Share Postat Ianuarie 22 On 1/20/2024 at 11:04 PM, Speedy.K said: Releul pur si simplu nu mai incarca. La un moment dat a mers pe baterie pana a ramas fara curent. De saracie si ca sa nu anulez o tura prin Bucovina am incercat sa mprovizez un releu de incarcare dintr-o punte de diode de Dacie. Desi am vazut ca incarca 17, am plecat cu ea asa. La Bucaz, dupa o oprire n-a mai pornit si am pornit-o impinsa. Mergea intr-un piston si am constatat ca nu mai avea deloc scanteie pe o bujie. Nu era de la bujie, nu era de la bobina. dupa ce am dus-o pe sus acasa s-a concluzionat ca bateria era in scurt si se prajise jumatate de CDI. Am gasit un CDI la dezmembrari pe la Craiova, am schimbat si bateria si releul si merge pana in ziua de azi fara probleme. Bine, am mai schimbat intre timp x baterii, ca au trecut de atunci vreo 14 ani si vreo 150.000 km. Uais :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.