Cbr1000 Postat Mai 4 Share Postat Mai 4 As vrea sa incep cu sarbatori fericite! Am un Cfmoto 300sr, motocicleta pe care am achiziționat-o de la o terță persoană. Problemele au inceput cand pornea mai greu si imi aparea eroare pe bobina de inductie pe care am schimbat-o impreuna cu bujie noua, fara rezolvare La o perioda de timp a inceput sa imi apara si eroarea de senzor MAP. Motorul more la relanti, porneste greu, dar in mers nici un fel de probleme. Mentionez ca pare sa funcționeze bine de cele mai multe ori odata ce se ridica temperatura A fost dusa la reprezentanta unde au mentionat probleme cu modulul ECU, au reinstalat softul ( cel putin asa mi au explicat). Motocicleta a mers bine cateva zile si iar aceleași probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 4 Share Postat Mai 4 Pare sa fie o problema in zona corpului de clapeta de acceleratie. Dupa cum arata clapeta acolo mai e un senzor de pozitie si un motoras pas cu pas care face relantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Mai 4 Autor Share Postat Mai 4 27 minutes ago, EL Ciupacabra said: Salut. Eu as paria direct pe IAC (idle air control) - acel motoras pas cu pas pe care-l mentiona si @mobiletron. Relatia dintre el si ECU este "blind", in sensul ca ECU ii da comanda insa nu stie exact daca el o executa. As face doua teste pentru a lamuri problema: 1. deschide foarte putin acceleratia cand o pornesti si vezi daca porneste mai repede asa si 2. dupa ce porneste deconecteaza acel motoras pas cu pas si vezi daca simte ceva. Un IAC blocat pe semi inchis genereaza un relanti scazut ca turatie iar cand e blocat pe inchis genereaza o pornire greoaie. Eroarea de la senzorul MAP (care banuiesc ca are si rol de MAF) poate fi generata tot de IAC defect in sensul ca ECU asteapta anumite valori iar acel senzor nu le returneaza din simplul motiv ca nu primeste suficient "aer". Eroarea de la bobina poate fi generata tot de senzorul IAC care nu furnizeaza suficient flux de aer si motorul vibreaza, ceea ce knock sensor-ul simte. Tu avand monocilindru, ECU suspecteaza direct o bujie defecta sau o bobina care nu lucreaza in parametri. Daca ai fi avut mai multi cilindri ECU ar fi vazut ca vibratiile apar in timingul tuturor pistoanelor, ceea ce ar fi putin probabil sa fie de la bobine. Cam asta gandesc eu la nivelul cunostintelor mele. Se aplica si in situatia in care rpm-urile nu scad sub 1800 ( valoare corecta specificata in carte) ? Nu scar sub 1800 nici atunci cand moare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 4 Share Postat Mai 4 #numaidatibaniipechinezarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Mai 5 Share Postat Mai 5 Acum 18 ore, EL Ciupacabra a spus: ECU suspecteaza direct o bujie defecta sau o bobina care nu lucreaza in parametri. Daca ai fi avut mai multi cilindri ECU ar fi vazut ca vibratiile apar in timingul tuturor pistoanelor, ceea ce ar fi putin probabil sa fie de la bobine. Bah, da' ce filozof e ECU asta, cum suspecteaza el chestii. Zici ca-i facut de Confucius sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Mai 5 Autor Share Postat Mai 5 On 5/4/2024 at 10:45 PM, Speedy.K said: #numaidatibaniipechinezarii De accord, asa invatam, am luat o Honda sa ma revanșez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 6 Share Postat Mai 6 #ondaionda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.