Admin l.u.v Postat Mai 8 Admin Share Postat Mai 8 Nu are nicio treabă presiunea din cauciucuri cu voblajul. Eu am avut numai motociclete grele care erau sensibile la variații de presiune în pneuri. Din cauza asta eram și sunt extrem de atent cu așa ceva și o verific la fiecare ieșire. Uzura cauciucului poate însă influența prezența voblajului. Ce pot spune cu certitudine e că difera enorm și felul motocicletei. - 1100 RT vobla violent pe la 70 km/oră, dar doar când luai ambele mâini de pe ghidon. Mers omenește nu se simțea nimic. Nu avea amortizor ghidon din fabrică. - K1200 LT incepea un voblaj încet și se accentua tot cam pe acolo și tot fără mâini pe ghidon. Dar făcea doar când guma față intra în ultimul sfert de viață. Cu gumă nouă nu vobla deloc. Asta avea și amortizor antivoblaj din fabrică, dar la mine era uzat. - Burgman 650, nu vobla deloc. - Vn 1500 începea voblajul după 130 / 140 km/oră. Era însă din ăla violent si datorat probabil aerodinamicii precare. Nu era prevăzută cu amortizor anti. - ZZR 1000, nu vobla deloc. - GTR 1400 este sudată pe șine, nu voblează absolut deloc în nicio condiție. Nici nu e prevăzută cu amortizor ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EarthFish Postat Mai 8 Share Postat Mai 8 Salut, Am avut si eu problema asta la Inazuma.Era de la capetele de ghidon/contragreutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.