Jump to content

Ktm Exc250 2 timpi


Recommended Posts

Salut, am revenit cu o nouă întrebare, deoarece mi am luat gândul de la acel sxf..

Vreau să îmi iau un Ktm exc250, dar nu știu ce să aleg între exc si excf (2T vs 4T).. Îmi place mai mult exc-ul dar nu știu exact consumul, știu ca la excf e de cam 3-4L, la exc cat poate sa fie? 6-7L, nu?

Imi place la 2T, manevrabilitatea și răspunsul rapid al motorului, plus ca e mai bine 2T pentru urcări (chiar dacă stau în Constanța, am ceva dealuri).

Cred ca o sa merg pe un Exc250 2008-2010, ma satisface mai mult chiar daca consumă dublu aproape, oricum merg in regim de hobby deci nu o sa consume așa mult sper..

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sa fie asa mare diferenta de consum :) 

Link to comment
Share on other sites

Acum 39 minute, Ribo a spus:

Nu stiu sa fie asa mare diferenta de consum :) 

Atunci e bine, ma gândeam ca e mai mare, oare la un exc200 tot in 2 timpi e mai mare ca la exc250 2t? Cred ca da ca merge mai turat, am văzut ca la banii mei (2500€) găsesc exc200 din 2013 care arată bine, față de exc250 din 2008-2007, am înțeles ca ar avea puterea asemenea ca la exc250 cu manevrabilitatea la un 125, o fi adevărat? De câteva zile ma tot uit pe net despre modelele astea 2..

Link to comment
Share on other sites

Sunt modele destul de vechi si cu probleme  pe la electromotor nici nu mai stiu .

Link to comment
Share on other sites

Da, știu și eu de asta, până la 2017 au fost probleme parcă.. Oricum nu prea mă interesează electromotorul, nu fac hard enduro să am nevoie de pornire la buton mereu, poate doar când o încălzesc eu știu.. Cred ca până la urmă voi merge pe un exc250 în jur de 2013, la un buget de vreo 3000€, m-am mai gândit și la sxf250 tot 2013, injecție, da are doar pornire la buton.. nu știu ce să zic și nu are nici bord (e cross) + far care poate m-ar ajuta uneori, nu știu ce să zic… Exc250 sau Sxf250, e bună pornirea la

sxf? Ca are doar la buton și îmi e cam frică să nu rămân la 20km de casă, cu un obiect de 100kg care nu mai pornește la buton (baterie), ce ziceți? Aș încerca și un sxf, merge și ăla pe o urcare nu? Una mai mică, 3-4 metri nu chiar perete, cum am zis, stau la câmpie deci ar merge și un cross.. da la cross mi-e cam frică cu întreținerea, am auzit ca e mai scump.. Deci nu știu ce să zic încă. Oricum nu mă interesează înmatricularea deoarece nu am vârsta necesară și nu am nevoie..

Cel mai probabil voi merge pe Enduro, mai fiabil, mai ieftin la întreținere zic eu, pistonul duce și ăla mai mult, pot merge pe oriunde (doar d aia e Enduro, nu?), nu ca, cu MotoCross nu poți da la o groapă simți imediat suspensia aia mai tare.. Aștept niște păreri,

 

Link to comment
Share on other sites

Pai aici la alegerea asta e foarte important ce-ti doresti tu sa faci cu ea . Sunt mai mai multe chestii de luat in calcul ambreiaj hidraulic vs cablu , suspensie rigida versus moale. Daca nu faci enduro in adevaratu sens al cuvantului merge si crossu dar cu anumite minusuri . NU prea merge sa faci compromisuri pentru ca o sa-ti bati joc de placere.

 

Crossu are viteze mai lungi si puterea altfel .

 

eu zic sa mergi pe exc250 dar nu stiu ce vrei tu sa faci cu motoreta :) 

Link to comment
Share on other sites

Așa m-am gândit și eu, tot la exc250 și cred ca așa o să ramana. În mare parte o să merg pe drumuri agricole, adică în jurul la plantații pe câmpuri, dealuri uneori, pajiști, nu hard enduro, nici măcar soft, mai o urcare uneori, de-asta am ales și 2 timpi în loc de 4 timpi, plus ca livrează puterea mai agresiv să zic, în unele locuri e și drumul mai rău de asta e bună suspensia la Enduro. O să merg pe Enduro, eu am 1,65 e și mai bine ca se va lăsa suspensia mai mult când ma urc pe el, poate nu am nevoie sa o fac mai joasă (sper), revin când găsesc unul interesant, și când o sa îmi iau. Deocamdată e un exc250 din 2013 dar nu are acte.. chiar dacă nu circul pe strada nu ar strica acte, în caz ca o să îl vând pentru ceva mai mare în viitor. Mulțumesc de răspuns!

Link to comment
Share on other sites

pentru mers pe camp, drumuri agricole un dual sport e arhisuficient, nu e nevoie nici de enduro, nici de cross pt asa ceva :)

exemplu de dual sport: suzuki dr 350, drz 400, honda xr samd.

Link to comment
Share on other sites

Ai vreo idee și de ceva mai mic în capacitate cilindrică? Am mai avut doar un 125 2 timpi și nu aș sări la 350-400, poate cu Enduro ies și pe noroi, cred ca totuși o să merg cu Enduro și dacă nu îmi convine o să merg pe un dual sport. Plus ca am și o urcare destul de mare până unde ajung eu să mă plimb, adică în drumul meu spre acel loc trebuie să urc o pantă de vreo 20M, mai exact sus de tot trece calea ferată, fără să urc pe acolo nu acum cum să ajung unde vreau, de asta zic Enduro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...